3. leht 7-st
Postitatud: 24.08.2008 15:58
Postitas jeff01
Rahvas nõuab update´i siin teemas
Tahame su kollektorit näha

Postitatud: 18.09.2008 1:01
Postitas george16v
Postitatud: 18.09.2008 10:04
Postitas Mihkel
Krt peab sulle ikka külla tulema sinna maakohta ja vaatama millega sa vahepeal tegelenud oled
Millal laiali tõmbad asja uuesti?
Postitatud: 19.09.2008 9:14
Postitas Reims
rebib hästi

.Sa Mihkel võid järgmine nädal minuga kaasa tulla.
Postitatud: 20.09.2008 13:33
Postitas rene_c20xe
see on jube elukas , roolimist on rohkem kui rekkameestel terve elu jooksul

Postitatud: 30.12.2008 17:08
Postitas george16v
Palavik läks lõpuks üle ja näpud sügelevad. Ajasin auto soojaks ja hakkasin max boosti paika panema , boost cut on pandud hetkel 1.4 bar (240kpa megatunes) Soov oli saada boost samale tasemel nagu ta Dynomaxis oli ühe turboga et saax teha apples to apples võrdluse , ainuke muutus kogu auto juures on teise turbo lisamine. Lisaks veel et kui ühe turboga sai dünos käidud , siis oli turbo kompressori kojas 2 8mm auku mis olid jäänud sinna actuatori ümberpaigutamisest ja ei osanud arvata et need võiksid olla läbivad augud. Pihustite vahetamise ja testimise lükkasime edasi tänu kõrgendatud huvile meie liikuri suhtes

Pildid:
Üks turbo , max vääne dynos
Üks turbo , vahetult enne piirajat
Üks turbo , max jõud dynos
Kaks turbot , max rõhu saavutamine
Kaks turbot , rohkem enam ei julgenud , kuna pihustid olid ka samad mis ühe turboga , 360cc midagi sellist.

Postitatud: 31.12.2008 15:08
Postitas george16v
Täna võtsin 360cc pihustid välja ja panin 475cc. Kui ennem oli 4900 pööret ja 100% dutycycle segu 12.5 , siis nüüd 6200 pööret 99% dutycycle segu 13.4. Ehk siis sain naca üle 1000 pöörde juurde ennem kui lahjax tõmbab

Kas siis järgmisex topelt pihustid ja uus bensiini pump/pumbad ?

Postitatud: 31.12.2008 16:42
Postitas Mihkel
Mõõda ikka boosti ajal kütterõhku ka.
Pihustites ei pruugi probleem ju olla.
Või mõõda lihtsalt eri rõhkudel pumba tootlikus ära.
Postitatud: 31.12.2008 19:35
Postitas george16v
Pumba tootlikust ja rohku voiks ju moota , aga ma pakun et praegu on asi niigi pihustite ja pumba piirimail. Nii et tegeleda tulex molemaga , topelt pihusteid ja kax pumpa , voi siis panna tagasi single turbo

Yhe turboga oli ju asi litne , see lihtsalt ei joudnud suurtel pooretel enam boosti hoida ja 360cc pihustid toitsid ilusti kuni 6k poordeni , sest boost oli langenud 0.5bari peale selleks ajaks. Praegu aga ei ole mingit boosti langust , 4.5k pooret saavutataxe max boost ja peale seda hoiab piirajani valja. Topelt pihustite ja kahe pumbaga hoiax boosti ka 8k poorde juures samamoodi

Postitatud: 31.12.2008 20:27
Postitas mulk
Ei tahaks lollina uude aastasse minna, ehk sa seletaksid, mida sa selle kahe turbo kombinatsiooniga saavutada tahad?
Kas asi on paremas spoolupis?
Või hoopis suuremas tootlikuses kõrgematel pööretel?
Või lihtsalt oli üleliigne turbo riiulis ruumi võtmas?
Kõik need probleemid oleks palju paremini lahendanud üks sobilik turbo.
Jõudu ja jaksu ja et motivatsioon ei raugeks.
Postitatud: 31.12.2008 20:33
Postitas george16v
Lihtsalt oli yks samasugune turbo veel olemas ja neid 475cc pihusteid on ka ja kuna mootor kangekaelselt keeldub suremast , siis ei olegi midagi muud teha kui uurida mis sellest kompotist valja pigistab. Paljalt interneti tarkusega pole ju midagi teha , enamus asju pead ikka omal nahal jargi proovima et saada aru mis tegelikult tootab ja mis mitte. Head vana loppu

Postitatud: 31.12.2008 20:37
Postitas Mihkel
See on see, kui poistel liigses koguses Opeli 16V XE mootoreid käes on
Eks ma katsun uue aasta alguses sulle külla tulla, ammuilma seda lubanud.
Kahjuks on nii, et tihti annavad mootori sisedetailid alla oma lolluse tõttu mitte nende limiidi saavutamise tõttu.
Postitatud: 31.12.2008 21:45
Postitas george16v
Hehe , nu ma sain veel yhe xe endale varuosadex , mis on muidugi hea , aga ma pole veel sellestki veel jagu saanud mis kapoti all on

Postitatud: 11.03.2009 18:11
Postitas george16v
Kuna asi on suitsenud eelmise aasta augustist ja teise turbo lisamine ja häälestamine asja ei parandanud , siis sai eila pada laiali võetud.

Õnneks on silindrid veel originaal mõõdus ja peale kerget hooni nagu uued. Tuleb siis järgmine komplekt kolbe ära treida , lisada topeltpihustid ja pump siis asi kokku lapata. Kui kiiresti , see sõltub palju teisi muudatusi viitsin teha.
Postitatud: 11.03.2009 19:57
Postitas Astrona
järeldan jutust, et kahtlustad lahjat segu. Aga vedas sul siis, et niigi läks. Rõngad päris kinni polnudki? Kolvid ise vist kõik natuke mustad, kas lasid karteri surve kah sisselaskesse?