3. leht 3-st

Postitatud: 17.11.2007 5:32
Postitas meph
Panen siis siia ka kopipaste subaruklubi foorumist:
-----
Nonih, minu esimene korralikum liiklusõnnetus kah siis seljataga nüüd.
Päris omapärane lugu lausa.

Sõitsin siis kusagil poole ühe ajal öösel suur-karja ja pärnu maantee ristmikule, jäin seisma, et võimalusel teha vasakpööret ning siis käis räme kärakas nii, et kogu auto värises korra. Paremalt poolt proovis siis mingi purjus soomlane oma Lexus GS430'ga minust ebaõnnestunult mööduda. Hakkasin juba autost välja minema, et asja vormistama hakata, aga oh üllatust, tüüp sõitis minema. Arvestades kolaka suurust ja nägemata mis autoga juhtus, otsustasin, et nii see päris ei jää ja hakkasin talle järgi sõitma. Vabaduse platsi ristmikul punase tule ajal sain talle taha pidama, läksin tema auto juurde ja tõmbasin ukse lahti ja küsisin, et kuhu nii kiire hakkas, mille peale õeldi, et "en puhu" ja tõmmati uks kinni. Tuli oli fooris selleks hetkeks läinud roheliseks ja tüüp proovis siis uuesti mul eest ära sõita. Suunaga Kosmose poole tegi siis umbjoobes soomlane vasakpöörde vabaka ristmikul, kusjuures punase tule all ootas seal samas estonia pst otsas üks patrullmasin enda sõidukorda :) Mina siis estonia pst'le järgi soomlasele, korra jõudis kiirus vist pea 100kmh sellel lõigul käia. Sealt edasi ameerika saatkonna poole ja siis ristmikult VASTASSUUNAVÕÕNDIS sakala poole ja siis järgmisest ristmikust olümpia poole. Kiirused olid iga sirge peal üpris huvitavad. Lõpuks siis koos ühe pealtnägijaga jõudis viimase lõigu peal patrull järgi, keeras risti lexusele ette ja saime tüübi autost välja lohistatud. Härras oli nii umbjoobes, et ei suutnud isegi alkomeetrisse puhuda. Poolteist tundi ja kolm erinevat patrulli hiljem sai asjad vormistatud. Ehk siis saab järgmise nädala alguses järgmise saagaga alustada ja just omandatud autot parandama hakata.

Viga said siis kõrvalistujapoolne esimene uks, esimene poritiib ja esistange esmavaatlusel pimedas. Eks paistab kas hommikul ilmneb päikese käes veel midagi põnevat.

Elu nagu kuradi ameerika märulifilmis :P

Postitatud: 17.11.2007 9:54
Postitas Raceboy
Päris haige olukord ikka :-D Hea et vähemalt "külalisvõistleja" kätte saadi.

Postitatud: 23.11.2007 11:15
Postitas meph
Sai siis autole MBC paigaldatud.

MBC pärit Olavi käest Keisei-Racingust ning tarkust selle installimisel ammutatud erinevatest allikatest, suured tänud siinkohal Mihklile, kelle näpunäidete järgi siis lõplik install eile õhtul sai tehtud.

Küll pole ma kindel, kas see tükk praeguses seades ikkagi toimib nii nagu vaja. Controller on hetkel oma miinimumasendis, kõik nagu toimetab ja rõhku sellises asendis on kusagil ~0.1 bar rohkem originaalist. Sõltuvalt käigust. Samas kui ma kasvõi ühe klõpsu kontrollerist peale keeran, on kolmanda või neljanda käiguga kusagil 4000rpm'i peal juba fuelcut.

Pluss siis rõhk tuleb üles ka nii kuidas juhtub. Vahest hoiab korralikult 1 bar'i, samas järgmine kord võib vabalt rõhk kõikuda 0.7 - 1.1 bari vahel. Minu mõistus hakkab selle koha pealt otsa saama tasapisi.

Postitatud: 23.11.2007 11:34
Postitas S4BiT
hahaaa :-D see tagaajamine on küll vägev :-D

Postitatud: 23.11.2007 12:20
Postitas ahto42
kunagi tahtsin ise ka osta seda 300 kroonist, olav siis ise ütles et ega nad eriti töökindlad1bar juures pole ja ega 300 eeku palju pole ka katsetada, et kuuliga on töökindlamad, aga nende hinnad algavad 1400 eekust.

See aint juhib üleliigse rõhu mööda vastegatest.
ise tehtu läks maksma 140 eeku ja hoiab ilusti rõhku, vähealt mul kuni 0,9 barini ei mingit jõnksutamist rõhukellal.

Postitatud: 23.11.2007 14:10
Postitas Mihkel
Ma kahtlustan vaikselt, et see vedru seal kolmiku sees liiga kange või auk kuuli all liiga väike.

Naljakas on see, et originaal solenoidi lahtiühendamine peaks rõhku langetama, kuna sealt lekkis acutaatori juhtsignaali.
Seega väga huvitav asi sinu auto puhul.

On sul need uued voolikud ilusti fikseeritud ka MBC külge või lihtsalt otsa lükatud?

Peab uuesti üle vaatama siis selle viimase lahenduse mis sa teinud oled.

Postitatud: 23.11.2007 16:41
Postitas meph
Kolmik on suhtkoht korralikult fikseeritud, keeratavale junnile salongis lihtsalt volla otsa lükatud.

Ma ise korra proovin neid vollasid kapoti all veel esteetilisemaks saada, aga enam väga ei usu, et seal mingi vollanurga küsimus mängu tuleks.

Postitatud: 23.11.2007 17:02
Postitas ahto42
kui see on kolmesajane siis see pole minu arust kuuliga

Postitatud: 23.11.2007 17:11
Postitas Mihkel
Olen selle 320.- krooni maksva MBC täiesti pulkadeks võtnud ja tean mis seal sees on ja mis põhimõttel asi töötab.
Meph-il täpselt sama MBC küljes.

Proovisin ka teisi ühendusviise aga siis oli asi minu auto puhul veel hullem.

Postitatud: 23.11.2007 17:16
Postitas ahto42
mina sain Olavi jutust aru nii et need on bleeder tüüpi
http://www.boostcontroller.com/display_page.php?i=22
parm kirjutas:tere,

peaksid need vidinad mul jaanuari keskel kohal olema , endal on selliste asjadega kogemus et nad ei tööta eriti , vähemalt sai suvel proovitud ühte mis es-tuningus maksis 700 eek ja oli ilma kuulita. üle ühe bari ta eriti rõhku hoida ei osanud.

samas kui see asi 300 eek maksab siis eriti kahju katsetada pole , mul tuleb neid mõned lattu ja kui tahad prooviks saada siis pole probleem.

kallimatest MBC-dest on liikvel mul TURBOXS , mille hind on ca 1400 kanti.

olavi

Postitatud: 23.11.2007 18:36
Postitas uhti
See peaks siis mingi selline välja nägema.
http://img231.imageshack.us/my.php?image=img3322mm0.jpg
Kuidas tal see reguleerimise täpsus on ja palju ühe astme liigutamisel rõhk muutub?

Postitatud: 23.11.2007 19:10
Postitas meph
Noh, mul on raske hetkel midagi kommenteerida... mul jõuga miinimumi keeratud, siis ei jookse fuelcutti. Kui kaks klõpsu edasi keerasin, siis teise käiguga tagus 1.1-1.2 bari üles ja kolmandaga naksti fuelcutti. Üks klõps oli neljandaga fuelcut.

Postitatud: 24.11.2007 3:25
Postitas Mihkel
Ma soetasin endale täna ühe proffesionaalse pneumo regulaatori ka.
Homme ehk tekib aega proovida asja.