Küsimus kõigile kes jagavad elektroonilisest pritsest midagi

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

olles tegelenud nii robootika, kui mikrokontrolleritega (nii tarkvara, trükiplaatide söövitamise, kui ka kokkujootmisega), julgen ma Su teemaarenduse üle kergelt pihku itsitada.

ma olen suhteliselt kindel, et Megasquirt on odavaim vahend :)


ja eespoololnud postile.
Inimene, kes saab 5kEEK palka kuus, ei mõtlegi autode modimise peale tavaliselt :) või kui mõtleb, siis on tal ka ajunatukest, et hankida endale parem töökoht :)

minu 2 senti....
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Jesper
Postitusi: 135
Liitunud: 29.10.2006 20:58

Postitus Postitas Jesper »

Fos kirjutas:Variant on osta tõesti MS ja jätta kasutamata 95% selle võimalustest, või teha ise lihtne asi, mis suudaks 5% MS võimalustest.

Ma paremini enam tõesti seletada ei oska.
Sa ei peagi paremini seletama, lihtsalt ma vaidlen vastu sellele, et ükskõik millise mootori juhtimiseks piisab "5% MS võimalustest". Kuni keegi ei ole näidanud mulle mõnda töötavat viieprotsendi-lahendust, jään seisukoha juurde, et see protsent mida minimaalselt vaja on, ei ole 5 vaid pigem 50.

Pinnide arv ja üldse raua hind ei ole üldse tähtis, MS raud on igale soovijale praktiliselt omahinnaga käes. Auto mootori juhtimine on puhtalt tarkvaraline probleem, nagu ma ütlesin seda on kindlasti võimalik järgi teha, lihtsalt jalgratta leiutamine ei ole eriti mõttekas tegevus. Töötava progetava aju soft ei ole kahjuks nii lihtne, et "võta anduritest x, y, z väärtused ja saada vastavalt tabelile nende põhjal välja täiturite a, b, c signaalid".
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Teema läheb juba väga seda nägu, nagu pealkiri oleks "Kas on võimalik teha odav ja lihtne elektroonilise pritse juhtimine." Ei tahaks rohkem läbustada siia.

Koos lume tulekuga tuleb sõbraga ehitamisele üks gti turbo projekt, kus mehaaniline pritse vaja elektroonilisega asendada. Võimalik, et lume sulamisega saan lisada siia uue teema töötava,lihtsa ja programmeeritava lahendusega, et keegi ei peaks enam pihku itsitama selle asja üle.

EDIT: To mart154: sa pole ainuke, kes robootikaga tegeleb ja tänaseni pole ma veel erilisi paralleele suutnud tõmmata roboti ja ECU vahel.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

ega mina keela kellelgi midagi teha :)
ei ole vaja turja karata...

Lihtsalt, tugevalt kahtlen, kas asi tuleb odavam, kui megasquirt vms odavaotsa ECU.

Ütlesin lihtsalt, et olen tegelenud erinevate "vidinate" progemisega, kokkutinutamisega ja konfimisega. Olgu selleks siis väike "mängurobot", pisike RFID pääsusüsteem vms.

arvestades ehitamisele ja teadmiste ammutamisele kulunud aja rahasse, saaks sama raha eest juba paar EMS-i ostetud, paigaldatud ja konfitud :)


PS. rääkides Megasquirt'i võimalustest, siis niivähe, kui mina seda uurinud olen, siis minu jaoks kipub võimalusi pigem puudu jääma...
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kas ajul peal olevast koodist on võimalik välja lugeda pritse marki.
Iseeneset masinaks BMW 520 84a.
Eks idee ikka sealt pealt saada el jetronikut.
Igaksjuhuks aju pealt kood kaa siis 0 280 001 309
Eks muidugi lihtsam oleks pihustid maha võtta ja vaadata mis toimub aga tõpral on kollektor kohe pihustite peal ja ei pääse kuidagi ligi. Ei taha teise inimese masinat ka lammutama hakkata.





Leidsin enda küsimustele juba vastused!!
Tuleb ikka otsida õigest kohast http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... t=jetronic
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Nonii nüüd uus probleem!
sai siis 84a. bmw ostetud ja sellelt pritse maha kruvitud aga selle iitse pritse õhulugeja on suurem kui eelnevalt peal olnud sapika karpa, et siis siit tekibki küsimus,et ka seda koledalt suurt õhulugejat ei anna mingite nipetega väiksema vast vahetada. Kuigi endalgi juba selline karvane tunne, et pole võimalik kuna konkreetne lugejal liigutab siiber potensokat aga neil pisematel peaks olema õhu koguse määramine elektrootidega, et siis milline on õhu tihedus nende vahel.
silver7
Postitusi: 72
Liitunud: 08.01.2006 20:40
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas silver7 »

Tere.
Kõigepealt tahan õelda :aju on inimesel kes mõtleb autol on kompuuter -eesti keeles vast arvuti.
20 aastat tagasi ol võidusõidu paadimootoril elementaar karburaator-
põõrded maas -pöörded maksimumis.
jussi tsikkel hakkab samuti käima kui segusiibril on asendi andur, edasi
ühekivi arvuti+võimsuslüliti ja pihusti.
Aretan ise ka siin üht-teist.Kui teha et mootor häält teeb siis nagu sellest ju aitab.Küsin ,miks seda vaja on?
Jussil turboaretus tsiklile 600cm3
karburaatorid katsetatud-tehtud.
järgmine variant mehaaniline või elekrooniline sissepritse
Milles erinevad mehaanilised sissepritsed vabaltingaval ja turbomootoritel,räägime samast firmast näiteks ford auto-pritse bosch.
Mina ei tea erinevust, välimuselt samad.Igaks juhuks võtame turbo oma.
Ehita see peale ja su tsikkel käib peale mõningaid reguleeringuid siinsete tublide abimeeste abiga.Tahad elektroonilist siis juba keerulisem.igal autol oma kompuuter,mille ümberkirjutamine minu arust mõtetu.järelikult jääb kõige odavam õpetatav kompuuter.Nii saad ka oma tsiklist masina millele saab ka peale istuda ja gaasi keerata.
Juss, kui sul omal või su sõbral ei ole eesmärki luua oma kompuuter siis kasuta juba loodud süsteeme ja sa jõuad kiiremine oma sihtpunkti.
Kasuta kõigepealt algõpetusi .Eesti keeles "mootorattad","autojuhi kolmanda liigi õpik" jne
Kui paksu tihendi panid mootorile ja millest .Kuidas said tihendi paksuseks 1,5cm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

juss kirjutas:Nonii nüüd uus probleem!
sai siis 84a. bmw ostetud ja sellelt pritse maha kruvitud aga selle iitse pritse õhulugeja on suurem kui eelnevalt peal olnud sapika karpa, et siis siit tekibki küsimus,et ka seda koledalt suurt õhulugejat ei anna mingite nipetega väiksema vast vahetada. Kuigi endalgi juba selline karvane tunne, et pole võimalik kuna konkreetne lugejal liigutab siiber potensokat aga neil pisematel peaks olema õhu koguse määramine elektrootidega, et siis milline on õhu tihedus nende vahel.
palju se 87a bmw maksis kui tohib uurida?
Kui ajudest rääkida siis ma võin sulle tasuta anda hyundai originaal aju :) KUI ma ta yles leian asjade hulgast
minul toimis se kuni 0,7 barini lisapihustiga! Hea asi on et õhulugejad võid ära unustada-asi on map'i põhine...
tegu muidu siemensi ajuga vist...
ma ei tea kas se on loll idee v mitte aga sellisel õhtulel kellaajal kargas pähe :)

silver7 sa meenutad mulle vestlust oma isaga kes on "vanakooli" elektroonikahuviline ja esimese asjana tambiti pähe mulle et mingit AJU pole autol vaid on yx tyhine prose ja hunnik transse :P
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Prose ise on samuti hunnik transse :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Raceboy kirjutas:Prose ise on samuti hunnik transse :)
jah nii ta on kui veel sygavamale minna
tulevikus nimetamegi et mis transistori kogumi keegi oma autole pani:)
(ei mõtle kellegi pihta pahasti :) )
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Aga välista jumala eest lihtsalim varjant karpad üle laadida nagu minu poolt varem viidatud linkkidel(täiesti lihtsalt teostatav ju).Aga kui pole viitsimist seda sealt uurida siis trei ja jebi oma k-jet pritsetega elu lõpuni kuni sull on isiklik romula. :lol: :!:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pritsepea installid istme alla?
See on ju pea sama suur kolakas kui mootor.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

silver7 - kahjuks suht keeruline on saada tõõle 600cc mootorit 1800cc mootori mehaanilise pritsega kuna neil mootoritel on erinevad õhukoguse mida mootor tarbi ja suur max pöörete vahe. ja miks ültse loobuti meh. pritsest kuna polnud võimalik sellega autot korralikult häälde saada. Kui madalal pöördel oli norm siis suurel pöördel sai kütet vähe ja kui suurel pöördel norm siis madalal täis. see siis auto peal olev pritse, kuid sellele on lahendus tuleb lihtsalt uus õhu koonus treida ja kui rattale panna peale meh. pritse siis seal ka vaja uus õhu koonus teha. aga mina igaljuhul ei saa selllise asjaga hakkama ja isegi ma ei viitsinud sellel aega kulutada!

Kuuno - bmw hind igaljuhul oli selline, et kui ta laiali lõhun siis saan emexis oma hinna tagasi ja peaks jäämagi raha üle.

Robo - kui se karpade üle laadimine nii lihtne on siis ilmselt ikka ma kole saamatu! Eks ma ole uurinud ja puurinud paari aparaati millel pandud karpad ülerõhuall toimima aga kahjuks pole näinud ühtegi projekti millel oleks selliseid karpasi peal nigu minu rõipel tehasest. Enamjaolt tegemist tavaliste püst harpadega ja on ka S&S short karpasi (kuid need on pritse lisavarustuses)

Aga ega ma jonni jäta kui sai karpadega jännatud siis nüüd tuleb mingi aeg jännata k-jetrinic ga ja kui sellest asja ei saa siis alles mingi progatav asi peale!
Muidugi ega mina keela ostke kõik endale mingi avariiline bike millel pange peale esimene ettejuhtuv turbo ja siis proovige see tõõle saada kõigepealt originaal karaga siis mõne auto omaga jne.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Palju sa oled raha oma aretamistega raisanud?
Ja mõtle nüüd, palju maksab MS1 V2.2?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Vasta