3. leht 10-st
Postitatud: 24.10.2007 10:38
Postitas Fos
mihkel, kui sa tahad proovida nii kõrge surve astmega, siis peaksid mootorit lahti võttes vaatama, äkki on võimalik kolvi alla lisa õli pritsida, et pisut temperatuuri (ja detonatsiooni) vaos hoida.
Poleks esimese hooga sepiskolve ka vaja, kuna tegelikult sepise peamine eelis on see, et ta kannatab paremini temperatuuri.
Postitatud: 24.10.2007 10:47
Postitas Mihkel
Ma arvan, et originaal surveastmega see mootor enam ei jää, kui juba korra lahti saab võetud.
Postitatud: 01.11.2007 3:17
Postitas Mihkel
Postitatud: 01.11.2007 9:59
Postitas ott5
sellisega kannatab igapäevases liikluses sõita ve?
Postitatud: 01.11.2007 11:27
Postitas Silwer
Korv on ikka sellise ehitusega et tõsisema lammutamise juures annavad need plekiribad seal otsad.
Postitatud: 01.11.2007 12:31
Postitas Mihkel
Antud komplekti hind oli suhteliselt mõistlik ja tootja lubab, et peab antud kettaga 250NM, mis peaks olema piisav antud mootorile.
Kuna siduri tööpind ainult 180mm, siis ei olnud suurt muud varianti, et asi pidama saada.
Seda kas tänaval sõita kannatab näeb siis, kui auto jälle sõidukorras ja sidur vahetatud.
Aga üldiselt peaks ta kannatama ka tänaval sõitu, iseasi kui mugav see on.
Postitatud: 01.11.2007 13:12
Postitas HP
Silwer kirjutas:Korv on ikka sellise ehitusega et tõsisema lammutamise juures annavad need plekiribad seal otsad.
Kasutan ise sarnast Shacs Race korvi ja pidurimeistri ketast Audi 200 20v (u350hp ja 500nm)pole midagi lagunenud isegi suure valu juures.
Muhe projekt muidu Edu
Postitatud: 01.11.2007 14:05
Postitas Silwer
Ringrajal laguneb suht kiiresti.
Postitatud: 01.11.2007 15:00
Postitas Audiophile
E85 biokütus põleb madalama temperatuuriga ja ei ole nii detonatsioonimaias kui tavakütus = 10 ja 11.0:1 on täiesti ok surveaste e85 ja turbotamise jaoks!
Madalam EGT, madalam mootori üldine temp jne jne..
Ma prooviks veel selle variandi ära.. Õlipihustid on muidugi ka hea idee ja mingis stages kindlasti vajalikud
mihkel, kui sa tahad proovida nii kõrge surve astmega, siis peaksid mootorit lahti võttes vaatama, äkki on võimalik kolvi alla lisa õli pritsida, et pisut temperatuuri (ja detonatsiooni) vaos hoida.
Poleks esimese hooga sepiskolve ka vaja, kuna tegelikult sepise peamine eelis on see, et ta kannatab paremini temperatuuri.
Postitatud: 01.11.2007 15:01
Postitas mulk
Silwer kirjutas:Ringrajal laguneb suht kiiresti.
Mis m6jub rinkal korvi lamellidele nii saatuslikult v6rreldes tänavakasutusega?
Temperatuur, ei?
Pedaali vajutamite arv?
Postitatud: 01.11.2007 16:18
Postitas Silwer
Postitatud: 30.01.2008 23:52
Postitas Mihkel
Mootor nüüdseks auto pealt eemaldatud ja mingi aeg hakkab teda lahti võtma.
Eile sai teise auto pealt pärit samasugust mootorit lammutatud.
Huvitav avastust oli see, et VW 1.4 44kw mootoril on juba originaalis metallist plokikaanetihend.
Kepsud on küll nagu mänguasjad ja imestan, et seda 0.7bar rõhku vastu peavad.
Kepsusaaledel pole lukuavasid. Kolvidel on süvendid/põlemiskambrid sees.
See mootor mis lahti sai võetud on puuduliku õlituse tõttu kepsusaale ringi tõmmanud.
Alumine ots suht prügikasti kaup. Loodan, et Kaido mootor on paremas seisus.
Võin mingi hetk pilte teha mootori sisust.
Postitatud: 31.01.2008 8:47
Postitas Reims
Kui te niikuinii hakkate sinna sisse ju uut sisu tellima miks te ei kasuta näiteks siis juba 1.8 mootorit ja ka 16 ventiilist kaant.Peaks ju tulemus parem saama

Postitatud: 31.01.2008 10:44
Postitas Audiophile
Miks mitte juba 2.0 või 2.2? :D
Kui te niikuinii hakkate sinna sisse ju uut sisu tellima miks te ei kasuta näiteks siis juba 1.8 mootorit ja ka 16 ventiilist kaant.Peaks ju tulemus parem saama Rolling Eyes
Markus
Postitatud: 31.01.2008 16:38
Postitas Mihkel
Uut sisu sinna sisse ei ole mõtet tellida.
Enne on mõtekam sama raha eest juba 20VT conversion teha.
Lisaks pole selle mootori tarvis suurt midagi saadagi.
Probleem on ka selles, et kapotialune on ikka väga väike.
Probleeme pidavat tekkima sellega, et keeramisel võib hakata ratas vastu käigukasti käima.
Kuigi lansekas peaks tegelikult kastiga samal kõrgusel olema.
Omanikul ei ole ka ehitamise vastu ilmselt nii suurt huvi, et 20VT conversion teha.
Selle baasil saaks asja juba väga kiireks.
Eks teeb sisule remondi ja üritab surveastme madalamaks saada.
Ei taha lihtsalt, et terve see eelmine ehitus aiataha läheks.
Asjaga oli juba omajagu funny praeguses confis.