VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

mihkel, kui sa tahad proovida nii kõrge surve astmega, siis peaksid mootorit lahti võttes vaatama, äkki on võimalik kolvi alla lisa õli pritsida, et pisut temperatuuri (ja detonatsiooni) vaos hoida.

Poleks esimese hooga sepiskolve ka vaja, kuna tegelikult sepise peamine eelis on see, et ta kannatab paremini temperatuuri.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma arvan, et originaal surveastmega see mootor enam ei jää, kui juba korra lahti saab võetud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sidurikomplekt lõpuks käes.
Eks jääb paremaid aegu ootama.

Pilt Pilt Pilt Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

sellisega kannatab igapäevases liikluses sõita ve?
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Korv on ikka sellise ehitusega et tõsisema lammutamise juures annavad need plekiribad seal otsad.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Antud komplekti hind oli suhteliselt mõistlik ja tootja lubab, et peab antud kettaga 250NM, mis peaks olema piisav antud mootorile.
Kuna siduri tööpind ainult 180mm, siis ei olnud suurt muud varianti, et asi pidama saada.

Seda kas tänaval sõita kannatab näeb siis, kui auto jälle sõidukorras ja sidur vahetatud.
Aga üldiselt peaks ta kannatama ka tänaval sõitu, iseasi kui mugav see on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Silwer kirjutas:Korv on ikka sellise ehitusega et tõsisema lammutamise juures annavad need plekiribad seal otsad.
Kasutan ise sarnast Shacs Race korvi ja pidurimeistri ketast Audi 200 20v (u350hp ja 500nm)pole midagi lagunenud isegi suure valu juures.


Muhe projekt muidu Edu
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Ringrajal laguneb suht kiiresti.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

E85 biokütus põleb madalama temperatuuriga ja ei ole nii detonatsioonimaias kui tavakütus = 10 ja 11.0:1 on täiesti ok surveaste e85 ja turbotamise jaoks!

Madalam EGT, madalam mootori üldine temp jne jne..

Ma prooviks veel selle variandi ära.. Õlipihustid on muidugi ka hea idee ja mingis stages kindlasti vajalikud
mihkel, kui sa tahad proovida nii kõrge surve astmega, siis peaksid mootorit lahti võttes vaatama, äkki on võimalik kolvi alla lisa õli pritsida, et pisut temperatuuri (ja detonatsiooni) vaos hoida.

Poleks esimese hooga sepiskolve ka vaja, kuna tegelikult sepise peamine eelis on see, et ta kannatab paremini temperatuuri.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Silwer kirjutas:Ringrajal laguneb suht kiiresti.
Mis m6jub rinkal korvi lamellidele nii saatuslikult v6rreldes tänavakasutusega?

Temperatuur, ei?
Pedaali vajutamite arv?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Siin oli sellel teemal pikem arutelu: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... =21&page=4
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mootor nüüdseks auto pealt eemaldatud ja mingi aeg hakkab teda lahti võtma.

Eile sai teise auto pealt pärit samasugust mootorit lammutatud.
Huvitav avastust oli see, et VW 1.4 44kw mootoril on juba originaalis metallist plokikaanetihend.
Kepsud on küll nagu mänguasjad ja imestan, et seda 0.7bar rõhku vastu peavad.
Kepsusaaledel pole lukuavasid. Kolvidel on süvendid/põlemiskambrid sees.
See mootor mis lahti sai võetud on puuduliku õlituse tõttu kepsusaale ringi tõmmanud.
Alumine ots suht prügikasti kaup. Loodan, et Kaido mootor on paremas seisus.

Võin mingi hetk pilte teha mootori sisust.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Kui te niikuinii hakkate sinna sisse ju uut sisu tellima miks te ei kasuta näiteks siis juba 1.8 mootorit ja ka 16 ventiilist kaant.Peaks ju tulemus parem saama :roll:
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Miks mitte juba 2.0 või 2.2? :D
Kui te niikuinii hakkate sinna sisse ju uut sisu tellima miks te ei kasuta näiteks siis juba 1.8 mootorit ja ka 16 ventiilist kaant.Peaks ju tulemus parem saama Rolling Eyes
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Uut sisu sinna sisse ei ole mõtet tellida.
Enne on mõtekam sama raha eest juba 20VT conversion teha.
Lisaks pole selle mootori tarvis suurt midagi saadagi.

Probleem on ka selles, et kapotialune on ikka väga väike.
Probleeme pidavat tekkima sellega, et keeramisel võib hakata ratas vastu käigukasti käima.
Kuigi lansekas peaks tegelikult kastiga samal kõrgusel olema.
Omanikul ei ole ka ehitamise vastu ilmselt nii suurt huvi, et 20VT conversion teha.
Selle baasil saaks asja juba väga kiireks.

Eks teeb sisule remondi ja üritab surveastme madalamaks saada.
Ei taha lihtsalt, et terve see eelmine ehitus aiataha läheks.
Asjaga oli juba omajagu funny praeguses confis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta