VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
mihkel, kui sa tahad proovida nii kõrge surve astmega, siis peaksid mootorit lahti võttes vaatama, äkki on võimalik kolvi alla lisa õli pritsida, et pisut temperatuuri (ja detonatsiooni) vaos hoida.
Poleks esimese hooga sepiskolve ka vaja, kuna tegelikult sepise peamine eelis on see, et ta kannatab paremini temperatuuri.
Poleks esimese hooga sepiskolve ka vaja, kuna tegelikult sepise peamine eelis on see, et ta kannatab paremini temperatuuri.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Ma arvan, et originaal surveastmega see mootor enam ei jää, kui juba korra lahti saab võetud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Antud komplekti hind oli suhteliselt mõistlik ja tootja lubab, et peab antud kettaga 250NM, mis peaks olema piisav antud mootorile.
Kuna siduri tööpind ainult 180mm, siis ei olnud suurt muud varianti, et asi pidama saada.
Seda kas tänaval sõita kannatab näeb siis, kui auto jälle sõidukorras ja sidur vahetatud.
Aga üldiselt peaks ta kannatama ka tänaval sõitu, iseasi kui mugav see on.
Kuna siduri tööpind ainult 180mm, siis ei olnud suurt muud varianti, et asi pidama saada.
Seda kas tänaval sõita kannatab näeb siis, kui auto jälle sõidukorras ja sidur vahetatud.
Aga üldiselt peaks ta kannatama ka tänaval sõitu, iseasi kui mugav see on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
E85 biokütus põleb madalama temperatuuriga ja ei ole nii detonatsioonimaias kui tavakütus = 10 ja 11.0:1 on täiesti ok surveaste e85 ja turbotamise jaoks!
Madalam EGT, madalam mootori üldine temp jne jne..
Ma prooviks veel selle variandi ära.. Õlipihustid on muidugi ka hea idee ja mingis stages kindlasti vajalikud
Madalam EGT, madalam mootori üldine temp jne jne..
Ma prooviks veel selle variandi ära.. Õlipihustid on muidugi ka hea idee ja mingis stages kindlasti vajalikud
mihkel, kui sa tahad proovida nii kõrge surve astmega, siis peaksid mootorit lahti võttes vaatama, äkki on võimalik kolvi alla lisa õli pritsida, et pisut temperatuuri (ja detonatsiooni) vaos hoida.
Poleks esimese hooga sepiskolve ka vaja, kuna tegelikult sepise peamine eelis on see, et ta kannatab paremini temperatuuri.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Siin oli sellel teemal pikem arutelu: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... =21&page=4
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mootor nüüdseks auto pealt eemaldatud ja mingi aeg hakkab teda lahti võtma.
Eile sai teise auto pealt pärit samasugust mootorit lammutatud.
Huvitav avastust oli see, et VW 1.4 44kw mootoril on juba originaalis metallist plokikaanetihend.
Kepsud on küll nagu mänguasjad ja imestan, et seda 0.7bar rõhku vastu peavad.
Kepsusaaledel pole lukuavasid. Kolvidel on süvendid/põlemiskambrid sees.
See mootor mis lahti sai võetud on puuduliku õlituse tõttu kepsusaale ringi tõmmanud.
Alumine ots suht prügikasti kaup. Loodan, et Kaido mootor on paremas seisus.
Võin mingi hetk pilte teha mootori sisust.
Eile sai teise auto pealt pärit samasugust mootorit lammutatud.
Huvitav avastust oli see, et VW 1.4 44kw mootoril on juba originaalis metallist plokikaanetihend.
Kepsud on küll nagu mänguasjad ja imestan, et seda 0.7bar rõhku vastu peavad.
Kepsusaaledel pole lukuavasid. Kolvidel on süvendid/põlemiskambrid sees.
See mootor mis lahti sai võetud on puuduliku õlituse tõttu kepsusaale ringi tõmmanud.
Alumine ots suht prügikasti kaup. Loodan, et Kaido mootor on paremas seisus.
Võin mingi hetk pilte teha mootori sisust.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Uut sisu sinna sisse ei ole mõtet tellida.
Enne on mõtekam sama raha eest juba 20VT conversion teha.
Lisaks pole selle mootori tarvis suurt midagi saadagi.
Probleem on ka selles, et kapotialune on ikka väga väike.
Probleeme pidavat tekkima sellega, et keeramisel võib hakata ratas vastu käigukasti käima.
Kuigi lansekas peaks tegelikult kastiga samal kõrgusel olema.
Omanikul ei ole ka ehitamise vastu ilmselt nii suurt huvi, et 20VT conversion teha.
Selle baasil saaks asja juba väga kiireks.
Eks teeb sisule remondi ja üritab surveastme madalamaks saada.
Ei taha lihtsalt, et terve see eelmine ehitus aiataha läheks.
Asjaga oli juba omajagu funny praeguses confis.
Enne on mõtekam sama raha eest juba 20VT conversion teha.
Lisaks pole selle mootori tarvis suurt midagi saadagi.
Probleem on ka selles, et kapotialune on ikka väga väike.
Probleeme pidavat tekkima sellega, et keeramisel võib hakata ratas vastu käigukasti käima.
Kuigi lansekas peaks tegelikult kastiga samal kõrgusel olema.
Omanikul ei ole ka ehitamise vastu ilmselt nii suurt huvi, et 20VT conversion teha.
Selle baasil saaks asja juba väga kiireks.
Eks teeb sisule remondi ja üritab surveastme madalamaks saada.
Ei taha lihtsalt, et terve see eelmine ehitus aiataha läheks.
Asjaga oli juba omajagu funny praeguses confis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.