Võtsin lisakellad piilarist ära (sest nad olid suht koht rõvedalt sinna pandud), ja viisin rõhukella keskmise puhuri sisse (segukella ei ole üldse tagasi pannud enam, seega see müügiks, koos 2 kella hoidjaga). Paar pilti:
Võrreldes esimeste piltidega on kui teine auto - samas muutunud on vaid veljed. Ning nagu öeldud, annavad veljed tohutult juurde.
Uue RS4 veljed tõesti sobivad suurepäraselt. Eelmised aga ei kannatanud mingisugust kriitikat
Kas ehitasid ise kella sinna? Netis paljud müüvad valmis nn kitte, et lükka aga sinna võre vahele võre, milles kell sees. Ma arvasin, et ostsid ka selle.
Siiski ei näinud mõtet palju raha mingile restile kulutada, seega on see auk sinna ise tehtud. Niipalju kui ma näinud olen, siis müüakse kohe resti milles kell sees (kahes varjandis, kas ribidega nagu mul või kinnine aga kaar on sama mis originaal võrel). Kella peaks kunagi millalgi välja vahetama, kui leiaks samasuguse punase valgusega nagu Audi originaal valgustus, klaas peaks ka sile olema, selle kumera klaasiga vaakuminumbreid eriti ei näe, kuigi ma ei pannudki seda sinna vaatamise pärast
Ta ise laisk. Kopi-peist.
Praeguseks siis mootor koos käigukastiga auto pealt maas, kast eraldi küljest ära. Üllatusi natuke oli, ei uskund et mootoripadjad nii halvas seisukorras on Põhimõtteliselt neid enam ei olnudki, ja tänu sellele oli käigukasti käpa 2 nurka ära murdnud (ühe kasti küljest) ja kõik poldid oli välja logistand ja need ka ära kadund . Tellisin praegu uue käpa , käigu hoovastiku mingi munaku, mis on plastikust ja kipub kuluma (loks oli päris suur), klapikambrikaane tihendid, nuka simmerid, veel mingit sorti tihendid. Õli lekib veel kuskilt päris mehiselt, see tehakse lähipäevadel selgeks kust täpselt. Kasti pole veel lahti arutatud, see ongi nüüd kõige suurem/kallim probleem, et kui 1-2 käigu lülitusmuhv täitsa katki on, kui pole, siis on see kõik teema kõvasti odavam. Teinepäev tuleb downpiped kellegi keevitaja kätte viia kes need tühjaks lööb ja uuesti kokku keevitab. Siis kontrollitakse veel rullikud ja veepump üle.
Kuidas turbod on?
Soovitus:
Need on päris valulikud kohad, kui mootor maas, tasuks needki remontida ,ei ole kallis, arvetades, et nii suur lammutustöö tehtud. Kastirikke pärast võeti mootor maha??
Kusjuures, R5 kast istub sinna V6 blokile otsa;) Natukene meisterdamist hoovastikuga ning toimib.
Käigukasti jamade kohta pole varem kuulnud midagi.
Pigem lendavad VL kollektorid (varasematel mudelitel) ning turbod. Igasuguseid andureid läheb ka ajapikku.
Ei ütleks, et vähem vastupidavad on kui 20vT'd.
Muidu, on selle auto short-sifteri eelist palju kasutatud, et käigukastil jamad?
Tundub et sellel autol on ka 4wd pauk-startide eeliseid korralikult kasutatud, ega need padjad just väga kiirelt saba ei anna
A noh, üks katki läheb kiirelt ka teine järgi ja siis juba kasti padjad/kronsad...