Audi S4 2,7 Bi-Turbo Avant ´1998´ ..::S4BiT::.. LUKKU

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

Võtsin lisakellad piilarist ära (sest nad olid suht koht rõvedalt sinna pandud), ja viisin rõhukella keskmise puhuri sisse (segukella ei ole üldse tagasi pannud enam, seega see müügiks, koos 2 kella hoidjaga). Paar pilti:

Pilt
Pilt
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Väga kena näeb juba välja!

Kuidas sinna restide sisse augu tegid viisaka välimusega?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

milliste restide sisse millised augud ? :)
dx
Postitusi: 9
Liitunud: 25.08.2007 16:34
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas dx »

S4BiT kirjutas:milliste restide sisse millised augud ? :)
arvatavasti mõtles ta salongi õhuava sisse tehtud auku, turbokella jaoks.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

Ahjaa, DAMN, ma olin välimusele nii keskendund :lol: Lõiketangidega vaikselt lõigates tuli see auk, ikka päris viisakas :)
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

Võrreldes esimeste piltidega on kui teine auto - samas muutunud on vaid veljed. Ning nagu öeldud, annavad veljed tohutult juurde.
Uue RS4 veljed tõesti sobivad suurepäraselt. Eelmised aga ei kannatanud mingisugust kriitikat :)

Kas ehitasid ise kella sinna? Netis paljud müüvad valmis nn kitte, et lükka aga sinna võre vahele võre, milles kell sees. Ma arvasin, et ostsid ka selle.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

Siiski ei näinud mõtet palju raha mingile restile kulutada, seega on see auk sinna ise tehtud. Niipalju kui ma näinud olen, siis müüakse kohe resti milles kell sees (kahes varjandis, kas ribidega nagu mul või kinnine aga kaar on sama mis originaal võrel). Kella peaks kunagi millalgi välja vahetama, kui leiaks samasuguse punase valgusega nagu Audi originaal valgustus, klaas peaks ka sile olema, selle kumera klaasiga vaakuminumbreid eriti ei näe, kuigi ma ei pannudki seda sinna vaatamise pärast :-D
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

:shock: :?:
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Ta ise laisk. Kopi-peist.
Praeguseks siis mootor koos käigukastiga auto pealt maas, kast eraldi küljest ära. Üllatusi natuke oli, ei uskund et mootoripadjad nii halvas seisukorras on Põhimõtteliselt neid enam ei olnudki, ja tänu sellele oli käigukasti käpa 2 nurka ära murdnud (ühe kasti küljest) ja kõik poldid oli välja logistand ja need ka ära kadund . Tellisin praegu uue käpa , käigu hoovastiku mingi munaku, mis on plastikust ja kipub kuluma (loks oli päris suur), klapikambrikaane tihendid, nuka simmerid, veel mingit sorti tihendid. Õli lekib veel kuskilt päris mehiselt, see tehakse lähipäevadel selgeks kust täpselt. Kasti pole veel lahti arutatud, see ongi nüüd kõige suurem/kallim probleem, et kui 1-2 käigu lülitusmuhv täitsa katki on, kui pole, siis on see kõik teema kõvasti odavam. Teinepäev tuleb downpiped kellegi keevitaja kätte viia kes need tühjaks lööb ja uuesti kokku keevitab. Siis kontrollitakse veel rullikud ja veepump üle.
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Kuidas turbod on?
Soovitus:
Need on päris valulikud kohad, kui mootor maas, tasuks needki remontida ,ei ole kallis, arvetades, et nii suur lammutustöö tehtud. Kastirikke pärast võeti mootor maha??
Kusjuures, R5 kast istub sinna V6 blokile otsa;) Natukene meisterdamist hoovastikuga ning toimib.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Juhtub tihti peale 20vT ajastut valmistatud S/RS Audidega nii?
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

Käigukasti jamade kohta pole varem kuulnud midagi.
Pigem lendavad VL kollektorid (varasematel mudelitel) ning turbod. Igasuguseid andureid läheb ka ajapikku.
Ei ütleks, et vähem vastupidavad on kui 20vT'd.

Muidu, on selle auto short-sifteri eelist palju kasutatud, et käigukastil jamad? :)
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Tundub et sellel autol on ka 4wd pauk-startide eeliseid korralikult kasutatud, ega need padjad just väga kiirelt saba ei anna :)
A noh, üks katki läheb kiirelt ka teine järgi ja siis juba kasti padjad/kronsad...
Suletud