3. leht 3-st

Postitatud: 03.09.2008 11:36
Postitas diff
nagu uued e pestud ja taastatud

Postitatud: 03.09.2008 13:03
Postitas hents99
Ok, seda arvasin, aga millega nad kaetud on? Mul endal sama asi ees ootamas talvel.

Postitatud: 03.09.2008 16:53
Postitas stk
hents99 kirjutas:Ok, seda arvasin, aga millega nad kaetud on? Mul endal sama asi ees ootamas talvel.
kalvaanikast läbi käies peaks sama tulemus tulema;)

Postitatud: 03.09.2008 17:21
Postitas marauder
Kena korralik projekt, nii Alfa kui ka offroad masin. :)

Postitatud: 03.09.2008 19:24
Postitas hents99
stk kirjutas:
hents99 kirjutas:Ok, seda arvasin, aga millega nad kaetud on? Mul endal sama asi ees ootamas talvel.
kalvaanikast läbi käies peaks sama tulemus tulema;)
Jah, sa oled geenius. Õige sõna on küll galvaanika, aga mis sest. Pigem küsimus, et kus lasta teha ja mida peale kanda.

Postitatud: 03.09.2008 22:16
Postitas Mardo
Võru Galvaanika's tehakse selliseid asju, haljad peavad ennem detailid olema minuteada

Postitatud: 14.09.2008 23:15
Postitas erik
Ei pea haljad olema, isegi suht räpased, roostesed ja värvised võivad olla aga jah, parim tulemus tuleb siis, kui asjad ei oma pinnast sügavamat roostet ja värvi palju peal ei ole. Töö teevad ära: Vasar, Volta ja Võru Kalvaanika.

P.S. Kalvaanikat tehakse Eestis kolme tooni: halli (hõbedast), kollast, sinist.
Vanematel autode kasutati tavaliselt kollast zn`gi kihti. Nüüdisajal kasutatakse autodel valdavalt halli zn`ja alumiinimumi segu, mis korrosioonile paremini vastu peab.

Ühesõnaga roostesed poldid ja metalldetailid mis on värskendamata, on iga korraliku Taastamisprojekti p***e keerajad. Samuti ka sinised voolikud ja muu tuuningu tilulilu. Tõenäoliselt hakkab Kristjani Alfa tegema mingi hetk u. 300 hobust aga kapoti alt peaks see Auto välja nägema nii, nagu ta kunagi, u. 15 aastat tagasi tehasest tuli.
8)