Nüüd sai auto s6itma l6puks mingit moodi. Suur tänu Mihklile, Kuunole kes autot seadistasid ja ka Peebule kes telefoni teel tuge jagas. Muidugi oli probleeme ja ka pisivigu palju auto ehitaja poolt, aga nyyd mingit moodi toimib. Ikka on mure auto soojenedes puterdamine, aga veidi külmemalt toimib väga hästi. Veerandmiili kiirus spidomeetri j2rgi yle 180kmh ilma tahhokata s6ites korra piirajasse ja teine k2ik liiga vara. GT3076R spoolib väga hästi ja jõudu on lõpuni piisavalt. Boosti 1.1-1.2bar'i. Veel tahtis lahkuda ka rattalaager mille mutter ennast lahti keeras

Hea, et ta homsel miilil välja ei tulnud ja sai viga kõrvaldatud.
Mingisugune list ka asjadest mis tehtud on:
Porditud kaas
Torukollektor (varsti tuleb uus)
Suurem cooler
Sisselaske torustik
3'' summuti
GT3076R 0.82 kojaga
Sepistatud kolvid
Uus väntvõll
Uued nukkvõllid (hetkel veel originaalid)
Tootlikum kütusepump
680cc pihustid
VEMS
Helix 4 labaga sidur
Uus hooratas originaal
Cometic 1mm MLS kaanetihend
Uus radiaator

Kõik uued andurid
Kõik uued tihendid v.a kasti simmerid

Keiseist ostetud replica WG
Autostyle istmed + Sparco rihmad
Koni amortide ring
Kõik uued veermiku detailid
Zimmermanni puuritud kettad
Ferodo piduriklotsid
Bosch Motorsport süütepool
Uued küünlajuhtmed
Kindlasti läks midagi ka meelest ära.
Varsti saab auto ka uue värvkatte.
Et siis homme OMC'le 250km/h püüdma.