ajutiseltkasparius kirjutas:Meeldiv vaadata, et keegi viitsib Coupega tegeleda/tuunida.
Mis sisu tuleb?
Pakun, et Eesti kiireima Coupe staatus käes.
Edu
Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...
Upiks siis teemat vähe. Kuna vana moto oli suht õhtal omadega siis sai kokku klapitud uus moto! Läks vabalt hingava coupe plokk , Ragzilt sai varastatud kaas ja muu sisu kõik sai tellitud uus! Hetkel siis eilse mõõtmisega saime 375 hp mootorist ja 320 hp rattast! Kuskil veel mingi pisiviga sees (arvatavasti elektrooniline) nimelt auto soojenedes hakkab hakkima ja plärtsuma.... Eks saab täna veel vähe täpsemalt uurida milles viga!
Panen vähe hiljem ka listi üles mis autoga tehtud sai
Panen vähe hiljem ka listi üles mis autoga tehtud sai
Nüüd sai auto s6itma l6puks mingit moodi. Suur tänu Mihklile, Kuunole kes autot seadistasid ja ka Peebule kes telefoni teel tuge jagas. Muidugi oli probleeme ja ka pisivigu palju auto ehitaja poolt, aga nyyd mingit moodi toimib. Ikka on mure auto soojenedes puterdamine, aga veidi külmemalt toimib väga hästi. Veerandmiili kiirus spidomeetri j2rgi yle 180kmh ilma tahhokata s6ites korra piirajasse ja teine k2ik liiga vara. GT3076R spoolib väga hästi ja jõudu on lõpuni piisavalt. Boosti 1.1-1.2bar'i. Veel tahtis lahkuda ka rattalaager mille mutter ennast lahti keeras
Hea, et ta homsel miilil välja ei tulnud ja sai viga kõrvaldatud.
Mingisugune list ka asjadest mis tehtud on:
Porditud kaas
Torukollektor (varsti tuleb uus)
Suurem cooler
Sisselaske torustik
3'' summuti
GT3076R 0.82 kojaga
Sepistatud kolvid
Uus väntvõll
Uued nukkvõllid (hetkel veel originaalid)
Tootlikum kütusepump
680cc pihustid
VEMS
Helix 4 labaga sidur
Uus hooratas originaal
Cometic 1mm MLS kaanetihend
Uus radiaator
Kõik uued andurid
Kõik uued tihendid v.a kasti simmerid
Keiseist ostetud replica WG
Autostyle istmed + Sparco rihmad
Koni amortide ring
Kõik uued veermiku detailid
Zimmermanni puuritud kettad
Ferodo piduriklotsid
Bosch Motorsport süütepool
Uued küünlajuhtmed
Kindlasti läks midagi ka meelest ära.
Varsti saab auto ka uue värvkatte.
Et siis homme OMC'le 250km/h püüdma.
Mingisugune list ka asjadest mis tehtud on:
Porditud kaas
Torukollektor (varsti tuleb uus)
Suurem cooler
Sisselaske torustik
3'' summuti
GT3076R 0.82 kojaga
Sepistatud kolvid
Uus väntvõll
Uued nukkvõllid (hetkel veel originaalid)
Tootlikum kütusepump
680cc pihustid
VEMS
Helix 4 labaga sidur
Uus hooratas originaal
Cometic 1mm MLS kaanetihend
Uus radiaator
Kõik uued andurid
Kõik uued tihendid v.a kasti simmerid
Keiseist ostetud replica WG
Autostyle istmed + Sparco rihmad
Koni amortide ring
Kõik uued veermiku detailid
Zimmermanni puuritud kettad
Ferodo piduriklotsid
Bosch Motorsport süütepool
Uued küünlajuhtmed
Kindlasti läks midagi ka meelest ära.
Varsti saab auto ka uue värvkatte.
Et siis homme OMC'le 250km/h püüdma.
Need pisivead teevad lõpuks ühe suure vea kokku auto juures 
Et sellest setupist viimast võtta tuleks ilmselt paljud asjad üle vaadata.
Kas pöörete probleem alates 6000rpm kadus ära või ei näppinud te pärast dynost maha võtmist enam seadet?
Et sellest setupist viimast võtta tuleks ilmselt paljud asjad üle vaadata.
Kas pöörete probleem alates 6000rpm kadus ära või ei näppinud te pärast dynost maha võtmist enam seadet?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kle vähe näppisime!! Nii 3 h olime ninapidi kapoti alla ja leidsime vea ülesse:D Nimelt see sama Boshi süüte pool ja üks küünla juhe panid näkku! Vähe näppimist ja auto töötas täitsa muretult isegi kuni 6900 rpmi! Eks homme kas pooli asukohta vahetama või isegi tereve pool uus. Ja asi peaks toimima! Ka väntvõlli andur nüüd suht stabiilselt paigas (tänud Viljarile ja Karolile) ja asi toitsa töökorras! Muidugi tuli ka paras ports klambreid juurde keerata,mis oli kogematta ``ununenud```mehhanikutel külge panna! Aga suured tänud abi eest :P
Sai siis reedel uuesti dynos käidud! 378hp rattast ja 435hp mootorist.
Sai isegi terve päeva ringi sõidetud, kuid siis lahkus kollektor siit ilmast
Loodan, et paari nädalaga uus kolle valmis ja küljes!
Ja siis ei muud kui dragile ja loodan, et saab ka Ragnari 12,7 üle sõidetud
Muidugi sõidukogemused puuduvad ja esimese korraga ei pruugi see õnnestuda, aga 2-ne või 3-ndal korral ehk küll 
Sai isegi terve päeva ringi sõidetud, kuid siis lahkus kollektor siit ilmast
Ja siis ei muud kui dragile ja loodan, et saab ka Ragnari 12,7 üle sõidetud
Lõppkiiruse sõitsid sel korral üle juba - 181 km/h vs Ragzi 174, mis on päris suur vahe.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Eks lõppkiirus tuleb järgmine kord ka suurem kui õigel pöördel kõik käigud vahetatud saab. Järgmiseks korraks ka amordid jäigaks keerama, sest piltidelt näha ju kuidas tagumik vastu maad ja nina püsti starditud. Launch control samuti tööle ja eks siis liimime jälle. Madal 12s ma loodan, et on siis garanteeritudRaceboy kirjutas:Lõppkiiruse sõitsid sel korral üle juba - 181 km/h vs Ragzi 174, mis on päris suur vahe.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere