3. leht 4-st
Postitatud: 26.04.2007 20:27
Postitas junsu
nii
lammutasin alumise otsa ka laiali.rihmaratta polt käib õigetpidi keermega,kui kellegil peaks kunagi vaja olema

.
enne VEENDUSIN veel CAS`i õiges asendis nuka suhtes,ja selles,et konkreetses asendis POLE võimalik süüdet paika ajada! peale katsetusi stroboga sai loomulikult kontrollitud,et ega CAS va kurivaim pole vahepeal üle visanud

ja siis kõik laiali,ka alumine ots.väntvõlli hammasrihmaratta märgid on ka paigas,kõik on korras,aga süüdet paika ei kannata panna

mingi asi viskab igatahes elu-viguri mulle praegu seal kuradi kapotiall

Postitatud: 27.04.2007 7:41
Postitas Siim
junsu kirjutas:nii
lammutasin alumise otsa ka laiali.rihmaratta polt käib õigetpidi keermega,kui kellegil peaks kunagi vaja olema

.
enne VEENDUSIN veel CAS`i õiges asendis nuka suhtes,ja selles,et konkreetses asendis POLE võimalik süüdet paika ajada! peale katsetusi stroboga sai loomulikult kontrollitud,et ega CAS va kurivaim pole vahepeal üle visanud

ja siis kõik laiali,ka alumine ots.väntvõlli hammasrihmaratta märgid on ka paigas,kõik on korras,aga süüdet paika ei kannata panna

mingi asi viskab igatahes elu-viguri mulle praegu seal kuradi kapotiall

VL nukk on DE või DET oma?
Postitatud: 27.04.2007 9:14
Postitas junsu
DE nukk
Postitatud: 02.05.2007 16:34
Postitas Siim
junsu kirjutas:DE nukk
Jutt selline, et ega ma ka ei saanud DE nukkadega tööle. Ostsin Madiselt DET nuka ja siis sain liikuma. Väljalaske oma just, seal see GAS lukustus on vähe teises asendis.
Postitatud: 03.05.2007 10:48
Postitas zoom1
No mul on vl nukk ca18de oma, millel oli 0,5mm suurem tõus ja töötas korralikult
Aga pane det nukk peale tagasi ja vaata mis siis teeb.
Postitatud: 07.05.2007 11:03
Postitas junsu
probleem siis leitud."uus" nukk jälle peal,süüde paigas,auto liigub ilusti.
nimelt oli eelmise nuka CAS-i nuudid kole õhukeseks kulund,mistõttu asend muutus.ilmselt oli otsakaan kehvasti ja anduri võll nuka suhtes nurga-all kuigipalju,et hakkas nuute jahvatama.se seletab ka selle,miks kogu hääbumine toimus vaikselt,päev-päevalt,mitte järsku.nüüd otsakaan igati paigas,eks näis,kas kestab.kui ei,peab mingi muu ühendusviisi välja mõtlema sinna nuka ja anduri vahele.
aga mis puutub DE ja DET nukkadesse,siis tundub se andurit vedav osa küll sama olevat.
Postitatud: 11.06.2007 19:22
Postitas junsu
jälle häda majas
nimelt kahtlustan juba pikemat aega,et plokikaanetihend hakkab saba andma.nimelt viskab taisupaagist kuigipalju tosooli välja.kohapeal paarutades küll midagi ei lenda,ega tase ei tõuse...lohutasin ennast sellega,et tosooli liiga palju sees ja lihtsalt loksub välja(lahtine klapita ülevooluava) eile pesin paisupaaki,panin radika kurguni täis ja paisupaaki tiba alla miinimumi.täna linnapeal paarutades väikest vahepausi tehes kapotialla vaadates oli jälle elu märg,vaikselt mulksus mullikesi paisupaaki

ei lasknud suurt häirida,õhtul koju jõudes oli asi juba tühikäigul kolmepütane.tiba gaasi,ja võttis neljanda ka taha...ühesõnaga olen suht kindel,et kaanetihend,ootaks,et kinnitate/ümber lükkate diagnoosi.puhkus nagu ja ma ei suuda uskuda,et just nüüd autu peetis
et siis küünlad:
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 3a47cf.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 660e29.jpg
vasakul siis esimese silindri oma jne.
õli siiani puhas,tosool tundub kahtlane
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 58e850.jpg kogu se kamm vbl seletab ka aegajalt esinevat ülekuumenemisprobleemi,kui mingi mull termostaadi korpusesse pidama jääb...
Postitatud: 11.06.2007 21:32
Postitas Siim
Küsi Marguselt, Tõniselt või üks kõik milliselt SX omanikult/endiselt omanikult ja saad vastuse, et papp tihendeid läheb nagu leiba. Nii, et ei tasu imestada kui tihend läinud vahelt.
Ahjaa,
Millises vahekorras sul remondi ja sõidu tundide numbrid on?

Postitatud: 11.06.2007 21:39
Postitas junsu
Ahjaa,
Millises vahekorras sul remondi ja sõidu tundide numbrid on?
vahepeal oli juba enamvähem 1:1 nüüd kisub jälle käest ära

Postitatud: 15.06.2007 20:55
Postitas junsu
püstitan siia ka küsimuse,ehk CA konesid siin rohkem inimesi lapand:
et lugu järgmine-plokikaan maas ka kolled küljest krutitud.kuna viimaste eemaldamine oli suht ebameeldiv ja aeganõudev tegevus autoküljes,mõtlesin nad lauapeal korralikult kaane külge kruttida ja siis kogu kupatus ploki otsa tõsta.olen ma äkki midagi kahesilma vahele jätnud? mõne segava/takistava faktori?
Postitatud: 16.06.2007 8:25
Postitas Simpson
üldiselt ma olen seda tööd tehes ainult väljalaske ära kruttinud. Kui koos peale tõstad siis ainuke mis takistama võiks jääda tundub turbo jahutus ja õli voolikud. muu teoreetiliselt peaks mittesegav olema.
Postitatud: 16.06.2007 11:48
Postitas ejay
ma mingi 5 korda olen kaane tihendit vahetanund nii, et koos kolledega kaas maha ja koos peale, turbo voolikud/torud ei jää küll midagi segama...
Postitatud: 18.06.2007 20:46
Postitas junsu
siuke loll küsimus...et metall kaanetihendi paigaldamise mingeid iseärasusi ei ole võrreldes tavalise tihendiga??? et viskan aga vahele ja autodatas ettenähtud jõuga kinni ning kogulugu??
Postitatud: 18.06.2007 21:39
Postitas Laisu
junsu kirjutas:siuke loll küsimus...et metall kaanetihendi paigaldamise mingeid iseärasusi ei ole võrreldes tavalise tihendiga??? et viskan aga vahele ja autodatas ettenähtud jõuga kinni ning kogulugu??
jah, mingit erilist "käitumist" ei ole vaja.
Postitatud: 27.08.2007 20:10
Postitas junsu
nii:)
viimasel ajal kipub õlirõhk sooja mootoriga tühikäigul suht madalale langema.
palju peab õlipumba vahetuseks mootorit lammutama?mul pole õrna-aimugi kus se pump üldse on

karteripõhi maha,või pääseb kuidagi muudmoodi?