3. leht 5-st

Postitatud: 10.07.2007 23:41
Postitas erik
Olin. Turbotamisega läheb nii, et "raud" on pmst nurgas ammu olemas aga asi on nii proosalise asja taga nagu tõstuk. Minu garaazi mahub ainult auto alla mahtuv käärtõstuk, mis uuena on u.30 raha aga pruugituna pole seda eriti saada. On olnud erinevaid lubadusi pruugitu saamiseks aga siiamaani on seis 0. Ilma ka ei tee eriti midagi, kuna turbo tuleb mootori külje peale, alla ja enamus töid on tehtavad ainult alt poolt. Eks paistab, kui ma pruugitut ei saa, teen selle tõstuki lõpuks ise.

Postitatud: 11.07.2007 17:14
Postitas erik
Vahepeal tehtust:

Piduriklotsid on nüüd Ferodo DS`d
Rajarehvid Toyo R888
Amordilaagrid - padjad on Z3M päritolu.
Tellimuses on Z3M`i stabikad, mis on sutsu jämedamad, ehk tulevad augustiks ära...

Kui ainult norm hinnaga tõstuki saaks...

Postitatud: 29.07.2007 16:17
Postitas Raimo
Kas laupäeva Saugas kippus "tiks" sisse tulema?

Postitatud: 29.07.2007 17:34
Postitas erik
Tiks tuleb jah, kuigi õli on parimatest parim, see tiks on m52`l muidugi suht tavaline asi. Kuna kone on juba üks jagu kilomeetreid läbinud, tuleks millalgi tõukurid vahetada.
Tiks - tikusuks, hea on see, et suht olematute modidega on see auto rajal suhteliselt kiire, esimese hooga vist veermiku rohkem ei näpiks. Muidu ajan äkki küüneviha sisse :lol: . Kui vaid jõudu rohkem oleks, saaks ringiajast sekundi - poolteist maha ja hirmutaks Lille ja Silwerit :lol: ja mõnda evot ka ehk.

Eelmisel hooajal oli saugas parim: 1,09,5 midagi
Nüüd: 1,06,6

Ei saagi nüüd aru, kas edasiminek ainult rehvist, pidurist ja mõnest M jupist, või inimene ise arenenud. Endaarust ei tee seal rajal midagi erilist...


P.S sain ka tõstuki lõpuks aga ennem tuleb üks traktori ratatastega monstrum ära arstida ja siis ehk saab hakata Z lammutama.

Postitatud: 29.07.2007 18:48
Postitas Silwer
erik kirjutas:Kui vaid jõudu rohkem oleks, saaks ringiajast sekundi - poolteist maha ja hirmutaks Lille ja Silwerit :lol: ja mõnda evot ka ehk.
No aga tee ära, kui hakkab minu autost nagu postist mööda sõitma siis see motiveeriks mind sellist jurakat vahele viskama: http://www.capa.com.au/eaton_m90data.htm

8)

Postitatud: 29.07.2007 18:57
Postitas mart154
Erik, väga bro :)
Rajal paistis, et tiks tuli alles siis, kui õli kuumaks läks.
~2 ringi oli OK.

PS. tänud et pool teed tlna vedasid... räme uni tuli endal peale :S



ja Silwer, ära mängi õnnega :D
niikuinii olid Lillest kiirem, tema oli ju täis-slikiga :D

Postitatud: 29.07.2007 22:30
Postitas Raimo
Parimatest parim on ilmselt Castroli 10w60. endal sama moto sisuliselt, tea kas peaks õlijahutusradika ka ikkagi külge ühendama? või on mingi muu õlivariant veel olemas ...

Postitatud: 29.07.2007 23:02
Postitas patrik
viga ei ole õli temperatuuris
ei ole ka hüdrode vanuses


see on juba ammu läbikäidud teema. tiksus nii m50ga kui ka uue m54ga. ei ole vahet kas õliradikaga või ilma. ei ole suurt vahet ka mis õliga.
tiksuma hakkab siis kui kurve keerad.
tehke karter ja õlivõtt korda

Postitatud: 30.07.2007 0:24
Postitas hents99
Nii palju kui mina bmw mootoreid olen näind ja kuulnud, siis kõigil on mingi spetsiifiline "bmw tiks" sees. Viimase generatsiooni bmw mootoreid pole küll eriti kuulda saand.

Postitatud: 30.07.2007 9:15
Postitas erik
Patrik, kas konkreetne know how mida ja kuidas teha on sul olemas.

Postitatud: 30.07.2007 9:53
Postitas Raceboy
tehke karter ja õlivõtt korda
Olles ise sama probleemiga erinevate autode puhul tegelenud, tuleks karterisse lisavaheseinad meisterdada (kui alumiiniumist põhi, siis alukeevitusega kinni lasta). Mõistagi tasub hoolikalt jälgida, et õli oleks alati ikka maksimumis, mitte poole vms peal.

Selle vastu aitab muidugi kõige paremini kuivkarter, kuid ilmselt pole seda jõukohane ega mõtekas lihtsalt vahel rajalkäimiseks muretseda.

Postitatud: 30.07.2007 11:35
Postitas erik
Silwer kirjutas: No aga tee ära, kui hakkab minu autost nagu postist mööda sõitma siis see motiveeriks mind sellist jurakat vahele viskama: http://www.capa.com.au/eaton_m90data.htm

8)
Ma mõtlesin hirmutamise all seda, et kui sa mingi hetk ennast lõdvaks lased või ei ole lihtsalt hea päev, siis äkki saan sarnase aja. Sest sellist veermiku nagu sul, ei jaksa ma veel ehitada. Tõenäoliselt oleks isegi 300 hobujõulisena raske ringiaega sekund - poolteist parandada, nagu sa ütlesid see on Saugas terve igavik.

Postitatud: 30.07.2007 12:42
Postitas Raimo
Olen seda Turner motorsports pakutavat kitti piilunud aga paari alutüki eest 200$ välja käia on natuke palju imo.
oma peaga ei oska ühtegi lisavaheseina sinna teha.

Postitatud: 30.07.2007 13:27
Postitas erik
http://www.turnermotorsport.com/html/de ... TEN3631B36

Leidsin jah mingid junnid, mida karterisse keevitada, tundub et käsitsi täiesti tehtav. Kui karter maha tuleb, eks siis vaatab seda teemat uuesti.

Postitatud: 10.10.2007 11:17
Postitas xjan
siin ver2 - http://www.vacmotorsports.com/db/images/e36-opb.jpg

ja siin kutt tegi sama asja ise - http://www.brazeauracing.com/oilpan.htm

PS! Sul see M50 sisselase on alles veel ja ehk üle? Mõtlesin, et nokitseks..