Tekkis üsna lolli poolne küsimus.
Nimelt TOTALSEAL ei paku C20LE/C20XE mootorile kolvirõngaid. Tekkis küsimus, et kui on antud mõõdud (silindri läbimõõt (nt 86mm) ja rõngaste kõrgused (NT 1.5/1.5/3.0)) siis kas on ka määrav veel rõngaste pesa sügavus?
C20LET-le küll ei pakuta midagi, kuid täpselt samade mõõtudega on SR20DET-i rõngad
Total Seal
CR1064 (Classic Race)
4cyl
3.386 (86mm)
1.5/1.5/3.0
Mahle rõngad on C20LET ja C20XE-l samad, ehk teisisõnu NA ja Turbo on ühtedel rõngastel, selle pärast liigub mõte vähe paremate suunas, hindade vahe ka suht väike.
Nädalavahetusel peaks minu valdusse sattuma VDO "oldschool" kellad, mis on pärit kuni 87 aastani toodetud Audidest. Õlirõhu anduri suutsin ära lõhkuda mis autol küljes oli nii, et uus andur tuleb nii või naa sebida mis istuks VDO kellale.
http://www.zone.ee/819atp/album1/
Vaikselt on ka salong oma algset kuju saavutama hakanud. K.Postilt sain mõned vajalikud detailid ning mõned asjad leidsin Rene antud jupi hunnikust. Paar päeva tagasi vaatasin ka kapoti üle mis on ilma auguta. Kaopott täiesti korralik, nii et see praegune peal olev kapott hakab kevadel relakat ja keevitust saama.
VT
Külmaga on andnud ka kapoti hüdrad otsa, mis ei jõua üleval hoida kapotti enam.