Opel Vectra Turbo 1993.a Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

No ma tegelt mõtlesin peaasjalikult kasutada just seda flantsi ja siis kõik need neli toru kohe flantsi juurest maha lõigata ja nurkka muutes kokkupoole suunata ,et turbo jääks ikka normaalsesse kohtta ;) :!: parim varjant oleks ikka see mille ma ennist välja tõin (Kuuno ja Marko autodel) - -siis muidugi oleks kasutada ainult flants :!: Mingi 500.- on mõtet maksta isegi siis kui ainult flantsi sellest kolldest kasutada - ega vesilõikkuseski odavamalt läbi saa :!:
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Tekkis üsna lolli poolne küsimus.
Nimelt TOTALSEAL ei paku C20LE/C20XE mootorile kolvirõngaid. Tekkis küsimus, et kui on antud mõõdud (silindri läbimõõt (nt 86mm) ja rõngaste kõrgused (NT 1.5/1.5/3.0)) siis kas on ka määrav veel rõngaste pesa sügavus?
C20LET-le küll ei pakuta midagi, kuid täpselt samade mõõtudega on SR20DET-i rõngad

Total Seal
CR1064 (Classic Race)
4cyl
3.386 (86mm)
1.5/1.5/3.0

Mahle rõngad on C20LET ja C20XE-l samad, ehk teisisõnu NA ja Turbo on ühtedel rõngastel, selle pärast liigub mõte vähe paremate suunas, hindade vahe ka suht väike.

Nädalavahetusel peaks minu valdusse sattuma VDO "oldschool" kellad, mis on pärit kuni 87 aastani toodetud Audidest. Õlirõhu anduri suutsin ära lõhkuda mis autol küljes oli nii, et uus andur tuleb nii või naa sebida mis istuks VDO kellale.
http://www.zone.ee/819atp/album1/

Vaikselt on ka salong oma algset kuju saavutama hakanud. K.Postilt sain mõned vajalikud detailid ning mõned asjad leidsin Rene antud jupi hunnikust. Paar päeva tagasi vaatasin ka kapoti üle mis on ilma auguta. Kaopott täiesti korralik, nii et see praegune peal olev kapott hakab kevadel relakat ja keevitust saama. VT
Külmaga on andnud ka kapoti hüdrad otsa, mis ei jõua üleval hoida kapotti enam.
Viimati muutis Siim, 11.03.2007 16:20, muudetud 1 kord kokku.
302hp/464nm
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Kolbenschmidt -i rõngaid on ju küll saadaval ja nendel pole ju häda midagi
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Reims kirjutas:Kolbenschmidt -i rõngaid on ju küll saadaval ja nendel pole ju häda midagi
Ei oska kommenteerida,
On keegi nende rõngastega 1.5+bariga sõitnud?
Suurt isu seda mootorit rohkem käpida pole, tahaks et jääks viimaseks korraks see aasta vähemalt.
302hp/464nm
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Keisei Racing suutis päevaga koju uksetaha ära saata KolbenSchmidt-i saaled ja kolvirõngad.
Nädalavahetus on üldiselt kulunud detailide puhastamisele (karter, rõngaste pesad, plokk, klapikambrikaas)
vartsi saab uuesti kokku laduma hakata mootorit.
Klapikambrikaas sai uue värvi veel ning auto veljed alla. 215/40 ZR17
Plokikaane tihendi hinna ning tarneaja saab teada esmasp. esindusest.
302hp/464nm
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista :shock: :?: märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada :-D :!:
Edu.............Deiv
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Sellele kettale lasin ma isiklikult Pidurimeistris tugevad katted peale panna.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Robo kirjutas:Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista :shock: :?: märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada :-D :!:
Edu.............Deiv
Ausalt öelda ma ei ole siiamaani leidnud ka põhjust panna Cometicu tihendit. Originaal ka metallist ning peab rõhku kenasti.
Ise asi kui Cometicu ja originaali hinna vahe mõtetult väike on siis langeb otsus Cometicu kasuks.
302hp/464nm
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

Siim kirjutas:
Robo kirjutas:Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista :shock: :?: märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada :-D :!:
Edu.............Deiv
Ausalt öelda ma ei ole siiamaani leidnud ka põhjust panna Cometicu tihendit. Originaal ka metallist ning peab rõhku kenasti.
Ise asi kui Cometicu ja originaali hinna vahe mõtetult väike on siis langeb otsus Cometicu kasuks.
vahest on originaalid paremad kui mingid aftermarketi omad, nt mk4 supra orig. kaanetihend pidi peajagu üle olema enamusest aftermarket toodetest. Loomulikult ei ole siis midagi mõelda kui originaal on mingi papijunn nagu enamusel.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mul sesiab üks tutikas uuema OPEL-i turbonmootori metalltihend riiulis (pakendis).
Selle pidi kerge vaevaga saama LET-ile ka installida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mihkel kirjutas:Mul sesiab üks tutikas uuema OPEL-i turbonmootori metalltihend riiulis (pakendis).
Selle pidi kerge vaevaga saama LET-ile ka installida.
Z20LET oma peaks see sul olema
1)pidi tugevam olema
2)selline tihend oli minu autol vahel ennem lahti kakkumist.
3)Tee mulle pakkumine privasse :)

Esindus magab igatahes, helistanud nad veel pole tihendi asjus.
302hp/464nm
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

See sinu originaal metalltihend on Mardil paigaldatud ----- originaal on tavaline papitükk nagu vabalthingaval mootorilgi !!!
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Siiski uusi kolbe ka vaja, kulunud teised üsna palju.
Eriti just rõngaste pesad, mis on enam kui poole võrra lubadud mõõdust väljas. ( rõnga ja pesa vahe clearance peaks olema 0.12 MAKSIMAALSELT, alla .35 ei tulnud minu omadel ükski.)
302hp/464nm
jannyy
Postitusi: 44
Liitunud: 08.06.2005 13:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jannyy »

Mis firma kolvid tulevad?
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

jannyy kirjutas:Mis firma kolvid tulevad?
Ei ole otsustanud
302hp/464nm
Suletud