Opel Vectra Turbo 1993.a Siim
No ma tegelt mõtlesin peaasjalikult kasutada just seda flantsi ja siis kõik need neli toru kohe flantsi juurest maha lõigata ja nurkka muutes kokkupoole suunata ,et turbo jääks ikka normaalsesse kohtta
parim varjant oleks ikka see mille ma ennist välja tõin (Kuuno ja Marko autodel) - -siis muidugi oleks kasutada ainult flants
Mingi 500.- on mõtet maksta isegi siis kui ainult flantsi sellest kolldest kasutada - ega vesilõikkuseski odavamalt läbi saa 
Tekkis üsna lolli poolne küsimus.
Nimelt TOTALSEAL ei paku C20LE/C20XE mootorile kolvirõngaid. Tekkis küsimus, et kui on antud mõõdud (silindri läbimõõt (nt 86mm) ja rõngaste kõrgused (NT 1.5/1.5/3.0)) siis kas on ka määrav veel rõngaste pesa sügavus?
C20LET-le küll ei pakuta midagi, kuid täpselt samade mõõtudega on SR20DET-i rõngad
Total Seal
CR1064 (Classic Race)
4cyl
3.386 (86mm)
1.5/1.5/3.0
Mahle rõngad on C20LET ja C20XE-l samad, ehk teisisõnu NA ja Turbo on ühtedel rõngastel, selle pärast liigub mõte vähe paremate suunas, hindade vahe ka suht väike.
Nädalavahetusel peaks minu valdusse sattuma VDO "oldschool" kellad, mis on pärit kuni 87 aastani toodetud Audidest. Õlirõhu anduri suutsin ära lõhkuda mis autol küljes oli nii, et uus andur tuleb nii või naa sebida mis istuks VDO kellale.
http://www.zone.ee/819atp/album1/
Vaikselt on ka salong oma algset kuju saavutama hakanud. K.Postilt sain mõned vajalikud detailid ning mõned asjad leidsin Rene antud jupi hunnikust. Paar päeva tagasi vaatasin ka kapoti üle mis on ilma auguta. Kaopott täiesti korralik, nii et see praegune peal olev kapott hakab kevadel relakat ja keevitust saama. VT
Külmaga on andnud ka kapoti hüdrad otsa, mis ei jõua üleval hoida kapotti enam.
Nimelt TOTALSEAL ei paku C20LE/C20XE mootorile kolvirõngaid. Tekkis küsimus, et kui on antud mõõdud (silindri läbimõõt (nt 86mm) ja rõngaste kõrgused (NT 1.5/1.5/3.0)) siis kas on ka määrav veel rõngaste pesa sügavus?
C20LET-le küll ei pakuta midagi, kuid täpselt samade mõõtudega on SR20DET-i rõngad
Total Seal
CR1064 (Classic Race)
4cyl
3.386 (86mm)
1.5/1.5/3.0
Mahle rõngad on C20LET ja C20XE-l samad, ehk teisisõnu NA ja Turbo on ühtedel rõngastel, selle pärast liigub mõte vähe paremate suunas, hindade vahe ka suht väike.
Nädalavahetusel peaks minu valdusse sattuma VDO "oldschool" kellad, mis on pärit kuni 87 aastani toodetud Audidest. Õlirõhu anduri suutsin ära lõhkuda mis autol küljes oli nii, et uus andur tuleb nii või naa sebida mis istuks VDO kellale.
http://www.zone.ee/819atp/album1/
Vaikselt on ka salong oma algset kuju saavutama hakanud. K.Postilt sain mõned vajalikud detailid ning mõned asjad leidsin Rene antud jupi hunnikust. Paar päeva tagasi vaatasin ka kapoti üle mis on ilma auguta. Kaopott täiesti korralik, nii et see praegune peal olev kapott hakab kevadel relakat ja keevitust saama. VT
Külmaga on andnud ka kapoti hüdrad otsa, mis ei jõua üleval hoida kapotti enam.
Viimati muutis Siim, 11.03.2007 16:20, muudetud 1 kord kokku.
302hp/464nm
Keisei Racing suutis päevaga koju uksetaha ära saata KolbenSchmidt-i saaled ja kolvirõngad.
Nädalavahetus on üldiselt kulunud detailide puhastamisele (karter, rõngaste pesad, plokk, klapikambrikaas)
vartsi saab uuesti kokku laduma hakata mootorit.
Klapikambrikaas sai uue värvi veel ning auto veljed alla. 215/40 ZR17
Plokikaane tihendi hinna ning tarneaja saab teada esmasp. esindusest.
Nädalavahetus on üldiselt kulunud detailide puhastamisele (karter, rõngaste pesad, plokk, klapikambrikaas)
vartsi saab uuesti kokku laduma hakata mootorit.
Klapikambrikaas sai uue värvi veel ning auto veljed alla. 215/40 ZR17
Plokikaane tihendi hinna ning tarneaja saab teada esmasp. esindusest.
302hp/464nm
Ausalt öelda ma ei ole siiamaani leidnud ka põhjust panna Cometicu tihendit. Originaal ka metallist ning peab rõhku kenasti.Robo kirjutas:Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista![]()
märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada![]()
![]()
Edu.............Deiv
Ise asi kui Cometicu ja originaali hinna vahe mõtetult väike on siis langeb otsus Cometicu kasuks.
302hp/464nm
vahest on originaalid paremad kui mingid aftermarketi omad, nt mk4 supra orig. kaanetihend pidi peajagu üle olema enamusest aftermarket toodetest. Loomulikult ei ole siis midagi mõelda kui originaal on mingi papijunn nagu enamusel.Siim kirjutas:Ausalt öelda ma ei ole siiamaani leidnud ka põhjust panna Cometicu tihendit. Originaal ka metallist ning peab rõhku kenasti.Robo kirjutas:Ega sa ometi originaal kaanetihendit ei plaani vahele pista![]()
märksõnaks "Cometic"
Ja ega see siduriketas seal piltidel originaalkatetega pole - kui on siis ei soovita seda kasutada - kui sa just kasti mahavõtmist ei taha harjutada![]()
![]()
Edu.............Deiv
Ise asi kui Cometicu ja originaali hinna vahe mõtetult väike on siis langeb otsus Cometicu kasuks.
Mul sesiab üks tutikas uuema OPEL-i turbonmootori metalltihend riiulis (pakendis).
Selle pidi kerge vaevaga saama LET-ile ka installida.
Selle pidi kerge vaevaga saama LET-ile ka installida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Z20LET oma peaks see sul olemaMihkel kirjutas:Mul sesiab üks tutikas uuema OPEL-i turbonmootori metalltihend riiulis (pakendis).
Selle pidi kerge vaevaga saama LET-ile ka installida.
1)pidi tugevam olema
2)selline tihend oli minu autol vahel ennem lahti kakkumist.
3)Tee mulle pakkumine privasse
Esindus magab igatahes, helistanud nad veel pole tihendi asjus.
302hp/464nm