3. leht 8-st
Postitatud: 13.04.2005 11:52
Postitas Kuuno
mul oli sama asi..vääga palju suitsu valget aga jahutusvedelik ei kadunud...sai kaas lihvitud ja uued rõngad sisse ning kadus ära...
Postitatud: 13.04.2005 15:14
Postitas Rando
aga kaas käis alles tegemises pole nagu veel õieti sõita saanud, sai ka uus kaane tihend ja kolvirõngastest see valge aur küll tekkida ei saa vähemalt minuarust. imelik on ka muidugi see et alguses kui jamad tekkima hakasid ajas sinist suitsu ning hiljem läks valgeks auruks
Postitatud: 13.04.2005 22:22
Postitas uhti
Mu Kaadetil ajas valget siis kui kaane tihend otsad andis ,kui kolb katki läx ja siis kui karteri tuulutus kinni jäi.Viimasel kahel juhtumil oli siis õli suits aga täitsa valge.
Kurb kuulda,et kohe selline tagasilöök aga sellise ehitamise puhul on see paratamatus

Postitatud: 14.04.2005 0:55
Postitas Rando
nüüd siis sain auto jälle korda õnneks viga oli ikkagi turbos! mingi väga suur loks oli tekkinud ja sealt see õli sumpasse pääses
(Uhti see turbo mis laiali lendas oligi see sama mis sul kadetile oli aretatud)
Postitatud: 14.04.2005 1:17
Postitas Mihkel
Imesid siin ilmas juhtub siiski jah ning süüdlaseks osutus turbo, mille paari mm lõtkust oli saanud ~1cm loks

Karta on, et turbo läks liigse õli surve nahka, kuna ka teiselpool maakera samad probleemid on olnud.
Täna sai ka esimest korda elus turbo detailideni ribadeks võetud ning kahest üks kokku ehitatud.
Kokkuehitus ei käinud muidugi päris pisikestest detailidest vaid ikka suurematest.
Julgen arvata, et see auto pole veel kordagi oma elus nii kiiresti liikunud kui täna.
Isegi politseionud käisid külas, kuna sattusime tuuritamisega liiga ekstaasi
Mul võttis roolis olles isiklikult kolmandani peeneks lastes jalad nõrgaks
Päev juba niigi emotsioonirikas, kuna sai ka Porsche 911-te proovitud

Aga Bemm pani päevale ilusa punkti, nüüd ilusaid unenägusid vaatama

Postitatud: 14.04.2005 8:00
Postitas uhti
Rando kirjutas:
(Uhti see turbo mis laiali lendas oligi see sama mis sul kadetile oli aretatud)
Kurb kuulda

Postitatud: 14.04.2005 8:56
Postitas T6nis
kuna auto liigub siis saab haapsalus n2ha kuidas kolmadaga pidamist otsib?

Postitatud: 14.04.2005 9:17
Postitas Mihkel
Haapsalusse tulek nüüd kindel, kui auto veel mingit trikki ei tee.
Kusjuures pidamine oli eile imekombel väga hea.
Teisega võttis ratta ringi ainult aga pidamine saabus suhteliselt kiirelt.
Postitatud: 14.04.2005 20:42
Postitas bmwman
mis siis 1/4 mile aeg kah??
mingi 13.5???
Postitatud: 14.04.2005 21:57
Postitas Mihkel
Aegu ei ole veel mõõtnud, kuna ei tahaks asja enne Haapsalut laiali lasta.
Kui seal vastu peab, siis tulevad ka ajad.
Postitatud: 15.04.2005 0:49
Postitas rookierice
No sel juhul oli juba märja ilmaga tegelt turbo suht nutune ja võib ennustusi "kohendada" ning veidi julgem olla,alla 6e ehk?

Postitatud: 15.04.2005 21:24
Postitas bmwman
hoiame põialt et ikka 13.0 tuleks
aga kuule mis see turbo maksis?
endal kah huvi see talv ehitama hakata sama turboga ja mis pihustid sa panid?
Postitatud: 17.04.2005 18:55
Postitas Mihkel
Haapsalu üritusel käidud ja esimeste sõitudega väga rahule jäädud.
Lõpus andis sisselaske voolik järgi ja rõhk kukkus 0.3bar peale.
Zoom1-ga võiks mõnikord uuesti proovida, kui uue lõdviku saab.
Postitatud: 17.04.2005 21:09
Postitas zoom1
Kui minuga sõitsid siis oli 0,6bar?
Ok ma ütlen et keera vähemalt 0,9bar ja osta korralikud rehvid, siis vaatame uuesti

Postitatud: 17.04.2005 21:36
Postitas Mihkel
Sinuga sõites oli vist 0.3bar juba.
Sõites ei olnud aega neid rõhke eriti jälgida, kuna halvasti jälgitaval kohal kellad hetkel.
Pidamine läks kuidagi väga heaks lõpus ja see tulenes sellest, et rõhk langes alla.
Täpsemalt oskab Rando kommenteerida, kuna tema sõitis.