3. leht 11-st

Postitatud: 08.05.2007 12:20
Postitas Mihkel
Soovitan kolle jaoks kasutada musta materjali.
Hiljem jama tunduvalt vähem.

Postitatud: 08.05.2007 12:53
Postitas veider
Mihkel kirjutas:Soovitan kolle jaoks kasutada musta materjali.
Hiljem jama tunduvalt vähem.
Ehk täpsustaksid, mis probleemid siis kimbutama võivad hakkata?

Postitatud: 08.05.2007 13:40
Postitas Mihkel
Roostevaba mängib rõvedalt kuumusega, hakkab pragunema õmbluste kohapealt.
Ära imesta kui sa jäädki seda kollet keevitama iga natukese aja tagant.
Korduvalt läbi elatud teema ja ka osadel selle foorumi teistel kasutajatel.

Postitatud: 08.05.2007 14:14
Postitas Tiit
Kardaane ei tea, et Tartus tehtaks. Küll aga Pärnus http://www.ttautoteenindus.ee/

Enda kardaan läks kah Cargobusiga.

Postitatud: 09.05.2007 13:17
Postitas veider
*** see kolle tegemine on üks paras peavalu... :lol: Küll jääb radikas, pidurivõimendi, mootorikäpp jne ette... Üks lõputu kompromisside tegemine. Suutsin luhikese ajaga mõned üleminekud ja meetri jagu toru ära rikkuda :-D Lõppude lõpuks tahtsime overkilli ka teha 42 -> 60 mis oleks megajube välja näinud... Klõpsasin mõned pildid, kui kõik neli silindrit viin ühte torru kokku, selle keskkohast võtan väljavõtte ja sealt viin turbiini kas nad üksteist väga segama ei hakka??? -->

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt


Edit by Kuuno: LEIM

Postitatud: 09.05.2007 13:57
Postitas tarzic
Kui sa sarvikut ehitada ei taha ja plaanid lihtsamat teed minna, siis võiksid midagi sellist valmis pusida. Se sinupoolt pakutud "4 toru ühtekokku ja keskelt väljavõte" ei pruugi kül väljalaske gaase paremini juhtida kui originaal malm kollest aretatud asjandus...

Postitatud: 09.05.2007 14:00
Postitas veider
tarzic kirjutas:Kui sa sarvikut ehitada ei taha ja plaanid lihtsamat teed minna, siis võiksid midagi sellist valmis pusida. Se sinupoolt pakutud "4 toru ühtekokku ja keskelt väljavõte" ei pruugi kül väljalaske gaase paremini juhtida kui originaal malm kollest aretatud asjandus...
Oh väga hea, seda pilti ma muide netist taga otsisingi, suured tänud sulle! Sarvikut ei saa ma ruumipuuduse tõttu teha...

Postitatud: 09.05.2007 14:43
Postitas tarzic

Postitatud: 09.05.2007 20:08
Postitas jeff01
Miks sulle minu variant ei sobinud?
Sama kapoti alune, sama mootor...peaks nagu tehtav olema.
Pilt
Pilt

Postitatud: 10.05.2007 9:36
Postitas veider
jeff01 kirjutas:Miks sulle minu variant ei sobinud?
Sama kapoti alune, sama mootor...peaks nagu tehtav olema.
Ära nüüd solvu ;) Ise sa lugesid omad vead mis sul tekkisid selle kollega. Mul tuleb turbo asukoht enam vähem sama aga 30 cm ettepoole, astu mõnipäev läbi... :roll:

Postitatud: 10.05.2007 19:45
Postitas uhti
See must kate jagaja kaane pealt viska kindlasti minema!

Postitatud: 10.05.2007 20:08
Postitas jeff01
2 suuremat viga olid need, et küünalde juurde pääsemiseks pidi selleks spetsiaalse võtme tegema (Lahendusena oleks flantsi ja esimese põlve vahele 3cm toru jupid panna ja teine suurem probleem oli see, et kütab piduriõli ......ilmselt tuleb ka sul probleeme seoses asukohaga....kusagilt pead ikka järele andma kuna pole just subaru kapoti alune kus võid turbo paigutada just sinna nurka kuhu ise soovid :-D

Postitatud: 10.05.2007 22:12
Postitas veider
uhti kirjutas:See must kate jagaja kaane pealt viska kindlasti minema!
Must kate? :shock: Anyway jagaja viskan ka minema... :-D

Postitatud: 11.05.2007 14:36
Postitas veider
Midagi meisterdasin kokku -->

Pilt Pilt

Postitatud: 11.05.2007 14:43
Postitas Mihkel
Keskmised võiks põlvedega rohkem keskele kokku joosta, praegu jooksevad gaasid pildi järgi vastu seina.