3. leht 3-st
Postitatud: 30.01.2007 20:49
Postitas mihkelm
jah kui puhusin siis kell reageeris küll! aga eks ma proovin siis teist düüsi ka!
Postitatud: 26.08.2008 9:15
Postitas Aigo
kuna see teema suht unustustesse jäänud kuid mul küttesegu mured... nimelt on peal see 3 kroonine autogaughe A/F meter ja see käivitades ei tee vabsee midagi... kui lambda soojaks läheb siis alles hakkab diood jooksma. ning siis ka peale kiirendust jääbki rikkas osas diood põlema ja see liigub ainult rikkama osa poole, ehk tagasi ei lange. kas võib viga olla lambdas???
Postitatud: 26.08.2008 9:26
Postitas Fos
võib küll olla lambdas viga, aga võib ka olla, et sul on segu narrowbandi mõõtepiirkonnast peaaegu väljas. Kui sumps ja küünlad tõgised, siis see teine variant. Samas pole lambda andur nii kallis, et seda vahetada. Kange segu vähendab lambda eluiga kiiresti.
Postitatud: 26.08.2008 9:58
Postitas Aigo
Fos kirjutas:võib küll olla lambdas viga, aga võib ka olla, et sul on segu narrowbandi mõõtepiirkonnast peaaegu väljas. Kui sumps ja küünlad tõgised, siis see teine variant. Samas pole lambda andur nii kallis, et seda vahetada. Kange segu vähendab lambda eluiga kiiresti.
sellest osast ei saanud aru...
Postitatud: 26.08.2008 10:17
Postitas Fos
see tähendab seda, et näiteks segu 10:1 või 14:1 tähendab tavalise lambda anduri ja segu kella jaoks põhimõtteliselt sama asja, näitab mingi seal rikkas piirkonnas. Segu 15:1 kuni 20:1 sama lugu, näitab midagi lahjas piirkonnas.
Narrowbandi graafik on väga ebalineaarne. Kui sul on segu seal 14:1 ja 16:1 vahel, siis norrwoband opereerib normaalselt. Sul võib olla pisut kangem ja vana andur ja juba näed väga imelikke asju. Niipalju kui oma kogemus näitab, siis lambda võib nahka minna ja teha 100 erinevat sümptomit. Alusta selle vahetamisega.
Postitatud: 26.08.2008 12:27
Postitas Aigo
ok eks ma siis sellest alustangi... Tänud
Postitatud: 23.10.2008 22:27
Postitas juss
Selline küs, et kas keegi on ka näinud kuidas toimib segukell karpamootori peal?
Nimelt siis ei pendelda see näit tal ültse, ilusti hakkab tõusma vastavalt mootori tembile. Ehk siis kui moto külm siis on segu lahja ja kui moto temp tõuseb siis ka segu kvaliteet paraneb.
Postitatud: 23.10.2008 22:29
Postitas altz
juss kirjutas:Selline küs, et kas keegi on ka näinud kuidas toimib segukell karpamootori peal?
Nimelt siis ei pendelda see näit tal ültse, ilusti hakkab tõusma vastavalt mootori tembile. Ehk siis kui moto külm siis on segu lahja ja kui moto temp tõuseb siis ka segu kvaliteet paraneb.
No ei peagi ju pendeldama, kui pole juhtaju, mis segu pidevalt korrigeeriks tühikäigul.