3. leht 3-st

Postitatud: 11.11.2008 1:12
Postitas taxu
cthen kirjutas:Ehk leidub inimest kes oleks nõus tegema vähe korralikuma kolle?
Tellimuse peale tehtud kolled algavad nii 5k juurest ja tegija ikka leiab.

Mis puutub spoolup-i, siis kolle kuju seda suurt mõjutada ei tohiks. Kuni auke sees pole, siis surutakse gaasid ikkagi turbosse ju.
Tehtud dünovõrdlusi näiteks sellest seisukohast, et logstyle v. eraldi runner iga pordi taga. Log, ehk ühine pott isegi spoolis algul kiiremini, lõpp vajus ära.

Postitatud: 11.11.2008 14:03
Postitas HP
taxu kirjutas:
cthen kirjutas:Ehk leidub inimest kes oleks nõus tegema vähe korralikuma kolle?
Tellimuse peale tehtud kolled algavad nii 5k juurest ja tegija ikka leiab.

Mis puutub spoolup-i, siis kolle kuju seda suurt mõjutada ei tohiks. Kuni auke sees pole, siis surutakse gaasid ikkagi turbosse ju.
Tehtud dünovõrdlusi näiteks sellest seisukohast, et logstyle v. eraldi runner iga pordi taga. Log, ehk ühine pott isegi spoolis algul kiiremini, lõpp vajus ära.
Minu arvamus on risti vastu pidine. Kollektori kuju ja torude läbimõõt mõjutab spoolupi trastiliselt. Enda kogemused on sellised.

Postitatud: 11.11.2008 15:17
Postitas HP
Mihkel kirjutas:Head unetut ööd teile (esimene siis kolle antud C20NE mootoril):
Pilt Pilt Pilt
Nr2 on minu lemmik ehe `voolavuse musternäidis` :-D :-D :-D

Postitatud: 11.11.2008 16:10
Postitas Motary1
Need pildid panevad pimedad lapsed nutma :cry: