Kolbide treimine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

cthen kirjutas:Ehk leidub inimest kes oleks nõus tegema vähe korralikuma kolle?
Tellimuse peale tehtud kolled algavad nii 5k juurest ja tegija ikka leiab.

Mis puutub spoolup-i, siis kolle kuju seda suurt mõjutada ei tohiks. Kuni auke sees pole, siis surutakse gaasid ikkagi turbosse ju.
Tehtud dünovõrdlusi näiteks sellest seisukohast, et logstyle v. eraldi runner iga pordi taga. Log, ehk ühine pott isegi spoolis algul kiiremini, lõpp vajus ära.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

taxu kirjutas:
cthen kirjutas:Ehk leidub inimest kes oleks nõus tegema vähe korralikuma kolle?
Tellimuse peale tehtud kolled algavad nii 5k juurest ja tegija ikka leiab.

Mis puutub spoolup-i, siis kolle kuju seda suurt mõjutada ei tohiks. Kuni auke sees pole, siis surutakse gaasid ikkagi turbosse ju.
Tehtud dünovõrdlusi näiteks sellest seisukohast, et logstyle v. eraldi runner iga pordi taga. Log, ehk ühine pott isegi spoolis algul kiiremini, lõpp vajus ära.
Minu arvamus on risti vastu pidine. Kollektori kuju ja torude läbimõõt mõjutab spoolupi trastiliselt. Enda kogemused on sellised.
BEST ET11.051@207km/h
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Mihkel kirjutas:Head unetut ööd teile (esimene siis kolle antud C20NE mootoril):
Pilt Pilt Pilt
Nr2 on minu lemmik ehe `voolavuse musternäidis` :-D :-D :-D
BEST ET11.051@207km/h
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Need pildid panevad pimedad lapsed nutma :cry:
Vasta