3. leht 4-st

Postitatud: 20.11.2006 12:56
Postitas ptsss
see tihend jh metalltihendist kaugel kaugel. metall tihend maksab 2-3 kilo palju sul maksis?

Postitatud: 20.11.2006 16:29
Postitas Mihkel
Nagu enne mainisin ei tundunud see mulle ka üldsegi mettalltihendi sarnane.
Mul garaažis seisab ootel üks tutikas uuema opeli metalltihend.

Antud tihendi puhul tundub, nagu silindrit tihendav rõngas oleks natuke muljutud võrreldes kõrval olevaga aga täpselt aru ka ei saa.
Kes selle tihendi tootja on?

Postitatud: 20.11.2006 16:37
Postitas patrik
selline kaanetihendi pilt peaaegu kohustuslik selliste projektide juures.mõni ootab ühe tihendi ära ja siis hakkab õigeid otsuseid vastu võtma, mõni ei saa isegi kolmanda tihendi juures aru, mis valesti oli

Postitatud: 20.11.2006 21:39
Postitas veider
ptsss kirjutas:see tihend jh metalltihendist kaugel kaugel. metall tihend maksab 2-3 kilo palju sul maksis?
590 eeku, sees on metall ja üpris tugev on, kuidas calibra mootor siis boosti all laiali ei jookse???

Postitatud: 20.11.2006 21:45
Postitas Kuuno
veider kirjutas:
ptsss kirjutas:see tihend jh metalltihendist kaugel kaugel. metall tihend maksab 2-3 kilo palju sul maksis?
590 eeku, sees on metall ja üpris tugev on, kuidas calibra mootor siis boosti all laiali ei jookse???
korras seade :)

Postitatud: 20.11.2006 21:47
Postitas veider
Marko kirjutas:kas sul kaan ikka sirge? selline mulje nagu kaanel oleks mingi osa kõrgem ja kaane pingutuse käigus oled selle juba ära lõhkunud :? sealt aukudest voolab jahutusvedelik läbi, see küll sellist survet ei tohiks omada et tihendit purustama hakkab. kas radika paisupaadis õli või rasvast kihti polnud? kui surve sees oli siis hakkab ka viga välja tulema.
Radikas oli jah surve sees sellepärast hakkasingi uurima, nii kui boost taha tuli hakkas aknale vett pritsima (sõitsin ilma kapotita), rasvast kihti ja õli ei täheldanud. Kus tartus saab kaant kontrollida? Vb lõhkusin tihendi pingutuse käigus ära kuna elu esimene kaan mida pingutasin :-D Eks ma viskan teise kaane peale riiulil vedeleb nii mõnigi ;)

Postitatud: 20.11.2006 22:22
Postitas Kuuno
mis oli poltide pingutamis järjekord sul? :)

Postitatud: 20.11.2006 22:30
Postitas veider
Kuuno kirjutas:mis oli poltide pingutamis järjekord sul? :)
Ei mäleta täpselt läksin keskelt diagonaalis laiali ja iga kord lisasin 10 nm'i

Postitatud: 20.11.2006 22:45
Postitas Laisu
veider kirjutas:
Kuuno kirjutas:mis oli poltide pingutamis järjekord sul? :)
Ei mäleta täpselt läksin keskelt diagonaalis laiali ja iga kord lisasin 10 nm'i
ota, mismõttes lisasid 10nm? igakord kui järgmise poldini jõudsid keerasid selle 10nm tugevamalt kinni? et äärmised tugevamini kinni kui keskmised? nu loodan et sain valesti aru...

ei lugenud küll kusagilt välja mis mootor sul on, aga pakun et äkki on C20NE, selliseljuhul käib sinu poltide pingutamine järgmiselt:

1) keerad kõik poldid kinni 25nm
2)keerad kõiki polte veel 60 kraadi
3)keerad veel 60 kraadi
4)ja järgmisel ringil jälle 60 kraadi
5)paned mootori käima ja lased tal tühikäigul töötada 15min
6)keerad veel kõik poldid üle 60 kraadi

EDIT: Tegin väikse pildi ka sulle kinnikeeramise järjekorrast http://www.zone.ee/laisux/gsi.PNG?2

Postitatud: 20.11.2006 22:53
Postitas veider
Laisu kirjutas:
ota, mismõttes lisasid 10nm? igakord kui järgmise poldini jõudsid keerasid selle 10nm tugevamalt kinni? et äärmised tugevamini kinni kui keskmised? nu loodan et sain valesti aru...
Irw valesti said aru keerasin kõik õrnalt kinni siis jõuvõtmega liikusin keskelt diagonaalis laiali 25 nm kuni kõik poldid, siis 35 nm keskel diagonaalis laiali kõik poldid, siis 45 ning kordasin algset kuni 80 nm'ni
Aga jah pildist erineb veidi minu pingutamine... :-D :-D :lol:

Postitatud: 20.11.2006 22:58
Postitas Laisu
nujah, aga nuh, nüüd tead kuda asi tehasepoolt ette on nähtud, järgminekord saab parem ;)

edu

Postitatud: 20.11.2006 23:04
Postitas veider
Aga jah, ostan uue tihendi panen paar lisapihustit juurde, teen kereremondi ja viskan uue kaane siis tuleb üks samm korraga edasi astuda... Aga tekkis küsimus, et Uspartsist soovisin arp tikkpolte kuid nad hakkasid jahuma mingitest osanumbritest, kas mul on mõtet üldse neid muretseda kui puhuma hakkab kusagil 1.1-1.3 bari ???

Postitatud: 20.11.2006 23:18
Postitas patrik
kas mul on mõtet üldse neid muretseda kui puhuma hakkab kusagil 1.1-1.3 bari ???
mis pritse ja mis süüde?
Aga jah, ostan uue tihendi panen paar lisapihustit juurde, teen kereremondi ja viskan uue kaane siis tuleb üks samm korraga edasi astuda...
üks samm korraga oleks boost 0,3bar siis 0,5. rohkem mina küll ei julgeks sellise setupiga. 1,3baariga võid kohe suuna poodi võtta. uue tihendi järgi näiteks.
äkki hoopis turbo calibra pritse peale panna kui mootorid samasugused on

Postitatud: 21.11.2006 9:06
Postitas veider
patrik kirjutas:
kas mul on mõtet üldse neid muretseda kui puhuma hakkab kusagil 1.1-1.3 bari ???
mis pritse ja mis süüde?

üks samm korraga oleks boost 0,3bar siis 0,5. rohkem mina küll ei julgeks sellise setupiga. 1,3baariga võid kohe suuna poodi võtta. uue tihendi järgi näiteks.
äkki hoopis turbo calibra pritse peale panna kui mootorid samasugused on
Pritse on vana, aga lisasin ühe lisapihusti mis tuli taha põhjagaasiga.... Hetkel üritan veel SMT6'te külge kruvida.../ Kas keegi teab midagi kadetti kütusepumba tootlikusest, pihustid pidid mingisugused 170cc olema :-D

Postitatud: 21.11.2006 10:20
Postitas Silwer
Ilma täpsemalt arvutamata ütleks et nende pihustite piir on 3,0 bar peal u. 150hp - seega on seda liiga vähe ja see üks lisapihusti on lihtsalt pisike porno... :)