Postitatud: 20.11.2006 12:56
see tihend jh metalltihendist kaugel kaugel. metall tihend maksab 2-3 kilo palju sul maksis?
590 eeku, sees on metall ja üpris tugev on, kuidas calibra mootor siis boosti all laiali ei jookse???ptsss kirjutas:see tihend jh metalltihendist kaugel kaugel. metall tihend maksab 2-3 kilo palju sul maksis?
korras seadeveider kirjutas:590 eeku, sees on metall ja üpris tugev on, kuidas calibra mootor siis boosti all laiali ei jookse???ptsss kirjutas:see tihend jh metalltihendist kaugel kaugel. metall tihend maksab 2-3 kilo palju sul maksis?
Radikas oli jah surve sees sellepärast hakkasingi uurima, nii kui boost taha tuli hakkas aknale vett pritsima (sõitsin ilma kapotita), rasvast kihti ja õli ei täheldanud. Kus tartus saab kaant kontrollida? Vb lõhkusin tihendi pingutuse käigus ära kuna elu esimene kaan mida pingutasinMarko kirjutas:kas sul kaan ikka sirge? selline mulje nagu kaanel oleks mingi osa kõrgem ja kaane pingutuse käigus oled selle juba ära lõhkunudsealt aukudest voolab jahutusvedelik läbi, see küll sellist survet ei tohiks omada et tihendit purustama hakkab. kas radika paisupaadis õli või rasvast kihti polnud? kui surve sees oli siis hakkab ka viga välja tulema.
Ei mäleta täpselt läksin keskelt diagonaalis laiali ja iga kord lisasin 10 nm'iKuuno kirjutas:mis oli poltide pingutamis järjekord sul?
ota, mismõttes lisasid 10nm? igakord kui järgmise poldini jõudsid keerasid selle 10nm tugevamalt kinni? et äärmised tugevamini kinni kui keskmised? nu loodan et sain valesti aru...veider kirjutas:Ei mäleta täpselt läksin keskelt diagonaalis laiali ja iga kord lisasin 10 nm'iKuuno kirjutas:mis oli poltide pingutamis järjekord sul?
Irw valesti said aru keerasin kõik õrnalt kinni siis jõuvõtmega liikusin keskelt diagonaalis laiali 25 nm kuni kõik poldid, siis 35 nm keskel diagonaalis laiali kõik poldid, siis 45 ning kordasin algset kuni 80 nm'niLaisu kirjutas:
ota, mismõttes lisasid 10nm? igakord kui järgmise poldini jõudsid keerasid selle 10nm tugevamalt kinni? et äärmised tugevamini kinni kui keskmised? nu loodan et sain valesti aru...
mis pritse ja mis süüde?kas mul on mõtet üldse neid muretseda kui puhuma hakkab kusagil 1.1-1.3 bari ???
üks samm korraga oleks boost 0,3bar siis 0,5. rohkem mina küll ei julgeks sellise setupiga. 1,3baariga võid kohe suuna poodi võtta. uue tihendi järgi näiteks.Aga jah, ostan uue tihendi panen paar lisapihustit juurde, teen kereremondi ja viskan uue kaane siis tuleb üks samm korraga edasi astuda...
Pritse on vana, aga lisasin ühe lisapihusti mis tuli taha põhjagaasiga.... Hetkel üritan veel SMT6'te külge kruvida.../ Kas keegi teab midagi kadetti kütusepumba tootlikusest, pihustid pidid mingisugused 170cc olemapatrik kirjutas:mis pritse ja mis süüde?kas mul on mõtet üldse neid muretseda kui puhuma hakkab kusagil 1.1-1.3 bari ???
üks samm korraga oleks boost 0,3bar siis 0,5. rohkem mina küll ei julgeks sellise setupiga. 1,3baariga võid kohe suuna poodi võtta. uue tihendi järgi näiteks.
äkki hoopis turbo calibra pritse peale panna kui mootorid samasugused on