Opel Kadett GSI 2.0 Turbo - Veider -> NOTURBO
Nagu enne mainisin ei tundunud see mulle ka üldsegi mettalltihendi sarnane.
Mul garaažis seisab ootel üks tutikas uuema opeli metalltihend.
Antud tihendi puhul tundub, nagu silindrit tihendav rõngas oleks natuke muljutud võrreldes kõrval olevaga aga täpselt aru ka ei saa.
Kes selle tihendi tootja on?
Mul garaažis seisab ootel üks tutikas uuema opeli metalltihend.
Antud tihendi puhul tundub, nagu silindrit tihendav rõngas oleks natuke muljutud võrreldes kõrval olevaga aga täpselt aru ka ei saa.
Kes selle tihendi tootja on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Radikas oli jah surve sees sellepärast hakkasingi uurima, nii kui boost taha tuli hakkas aknale vett pritsima (sõitsin ilma kapotita), rasvast kihti ja õli ei täheldanud. Kus tartus saab kaant kontrollida? Vb lõhkusin tihendi pingutuse käigus ära kuna elu esimene kaan mida pingutasinMarko kirjutas:kas sul kaan ikka sirge? selline mulje nagu kaanel oleks mingi osa kõrgem ja kaane pingutuse käigus oled selle juba ära lõhkunudsealt aukudest voolab jahutusvedelik läbi, see küll sellist survet ei tohiks omada et tihendit purustama hakkab. kas radika paisupaadis õli või rasvast kihti polnud? kui surve sees oli siis hakkab ka viga välja tulema.


No comment!
ota, mismõttes lisasid 10nm? igakord kui järgmise poldini jõudsid keerasid selle 10nm tugevamalt kinni? et äärmised tugevamini kinni kui keskmised? nu loodan et sain valesti aru...veider kirjutas:Ei mäleta täpselt läksin keskelt diagonaalis laiali ja iga kord lisasin 10 nm'iKuuno kirjutas:mis oli poltide pingutamis järjekord sul?
ei lugenud küll kusagilt välja mis mootor sul on, aga pakun et äkki on C20NE, selliseljuhul käib sinu poltide pingutamine järgmiselt:
1) keerad kõik poldid kinni 25nm
2)keerad kõiki polte veel 60 kraadi
3)keerad veel 60 kraadi
4)ja järgmisel ringil jälle 60 kraadi
5)paned mootori käima ja lased tal tühikäigul töötada 15min
6)keerad veel kõik poldid üle 60 kraadi
EDIT: Tegin väikse pildi ka sulle kinnikeeramise järjekorrast http://www.zone.ee/laisux/gsi.PNG?2
Irw valesti said aru keerasin kõik õrnalt kinni siis jõuvõtmega liikusin keskelt diagonaalis laiali 25 nm kuni kõik poldid, siis 35 nm keskel diagonaalis laiali kõik poldid, siis 45 ning kordasin algset kuni 80 nm'niLaisu kirjutas:
ota, mismõttes lisasid 10nm? igakord kui järgmise poldini jõudsid keerasid selle 10nm tugevamalt kinni? et äärmised tugevamini kinni kui keskmised? nu loodan et sain valesti aru...
Aga jah pildist erineb veidi minu pingutamine...



No comment!
Aga jah, ostan uue tihendi panen paar lisapihustit juurde, teen kereremondi ja viskan uue kaane siis tuleb üks samm korraga edasi astuda... Aga tekkis küsimus, et Uspartsist soovisin arp tikkpolte kuid nad hakkasid jahuma mingitest osanumbritest, kas mul on mõtet üldse neid muretseda kui puhuma hakkab kusagil 1.1-1.3 bari ???
No comment!
mis pritse ja mis süüde?kas mul on mõtet üldse neid muretseda kui puhuma hakkab kusagil 1.1-1.3 bari ???
üks samm korraga oleks boost 0,3bar siis 0,5. rohkem mina küll ei julgeks sellise setupiga. 1,3baariga võid kohe suuna poodi võtta. uue tihendi järgi näiteks.Aga jah, ostan uue tihendi panen paar lisapihustit juurde, teen kereremondi ja viskan uue kaane siis tuleb üks samm korraga edasi astuda...
äkki hoopis turbo calibra pritse peale panna kui mootorid samasugused on
Pritse on vana, aga lisasin ühe lisapihusti mis tuli taha põhjagaasiga.... Hetkel üritan veel SMT6'te külge kruvida.../ Kas keegi teab midagi kadetti kütusepumba tootlikusest, pihustid pidid mingisugused 170cc olemapatrik kirjutas:mis pritse ja mis süüde?kas mul on mõtet üldse neid muretseda kui puhuma hakkab kusagil 1.1-1.3 bari ???
üks samm korraga oleks boost 0,3bar siis 0,5. rohkem mina küll ei julgeks sellise setupiga. 1,3baariga võid kohe suuna poodi võtta. uue tihendi järgi näiteks.
äkki hoopis turbo calibra pritse peale panna kui mootorid samasugused on

No comment!