3. leht 3-st
Postitatud: 24.08.2006 8:05
Postitas Audiophile
Mnjaa, S2 on igatahes dragimiseks parem variant! Tõsi talvel jääl ja lumel ükskõik kui võimsa S2-ga ei saa sa Vectrale järgi. Loodame et siis Kiire auto leiab kiirelt uue omaniku!
M
Postitatud: 24.08.2006 9:43
Postitas GSI
Mnjaa, S2 on igatahes dragimiseks parem variant! Tõsi talvel jääl ja lumel ükskõik kui võimsa S2-ga ei saa sa Vectrale järgi. Loodame et siis Kiire auto leiab kiirelt uue omaniku!
M
Ei tea mispärast see S2 siis dragimiseks parem on???
Postitatud: 24.08.2006 10:06
Postitas Raivo
Ilmselt seepärast, et kohalikku know-how'd rohkem plus kergem juppide kättesaadavus.
Samas kiire s2 on oluliselt igavam ja tavalisem, kui nt Vectra mis on imo ka välimuselt hulka kenam

Postitatud: 24.08.2006 11:28
Postitas tt
Postitatud: 24.08.2006 17:30
Postitas GSI
Mismõttes seda know how'd siin rohkem on? Minuteada on S2 rekord endiselt herr Luhti käes, kes selle Saksamaal ehitatud asjaga sõitis. Selleks, et kiiresti sõita, tuleb ikkagi plekki alla taguda, ükstapuha mis marki su auto on. Irwe, võtame nii, et Opelisse läheb vähem plekki, sest üks kolb ja keps vähem
Mina vahekasti pärast küll lusikat nurka ei loobiks, kõike saab ju aretada.
Postitatud: 24.08.2006 20:02
Postitas altz
Kuna ise oman S-seeria Audit, siis sai uuritud, Ja S2/S4 6käiguline (01E quattro) kast kannatab erinevatel andmetel ca 450-500hj stockis. Lühiajaliselt ka rohkem. Eks paljuski on "süüdi" selles see, et audil tulevad veovõllid välja otse käigukastist. Puuduvad eraldi esisilla gardaan,differ etc.
Aga pole mõtet siia teemasse vast tekitada arutelu audi 4vedu vs opeli 4vedu...las igaüks teeb mida tahab.
Edu

Postitatud: 25.08.2006 8:21
Postitas Audiophile
Pidasin silmas seda et kogu S2 stock tehnika (veovõllid, käigukast, mootor) on tehtud suurema ressursiga. Vectrasse peaks just nende kohtade peal rohkem raha matma, nagu ka eelkõneleja siin jutuks tõi. Kuid tõsi on et igast autost on võimalik teha kiire 10 s auto kasvõi sapakast! Teades umbes mis eelarvest selle auto ehitamisel juttu oli siis selle raha eest saab audi kiiremaks vähema vaevaga, arvestades know-how'd ja järlturu olemasolu.
Ei tea mispärast see S2 siis dragimiseks parem on???
Postitatud: 25.08.2006 9:28
Postitas tt
Selleks, et Audi S2-ga 12,0 -i sõita, tuleb autosse paigutada a´ 60 000.- EEK-i, kes kusagilt midagi odavamalt ei saa, sel võib ka 80 000.- minna.
Postitatud: 25.08.2006 9:31
Postitas Kuuno
mis seal 60k eek sees on?
Postitatud: 25.08.2006 11:05
Postitas Raivo
tt kirjutas:Selleks, et Audi S2-ga 12,0 -i sõita, tuleb autosse paigutada a´ 60 000.- EEK-i, kes kusagilt midagi odavamalt ei saa, sel võib ka 80 000.- minna.
Ja et sealt juba edasi minna tuleb summad korrutada millise koefitsendiga?
Postitatud: 25.08.2006 11:42
Postitas tt
Kuuno kirjutas:mis seal 60k eek sees on?
Hannese 12,0 sõitnud auto soft + 320-ne map sensor (2000.- + 1000.-)
RS2 turbo (8500.- kasutatud)
RS2 pihustid (replicade hind 3500.- kmpl)
RS2 vl kollektor (5000.- kasutatuna)
RS2 õhulugeja (võib vabalt jätta ka originaali)
7A nukvõllid (5000 - 7000.- )
7A rõhuregulaator (1500.-)
Järgi aidatud originaal sisselaske kollektor (töö kuni 2500.-)
Suur intercooler (kuni 7000.-)
Plokikaane poortimine (5000.-)
Sidur (7000.-)
Tööd + häälestamine + muud väiksemad vidinad (a´12000.-)
Ja et sealt edasi minna, ei ole enam vahet, kas ehitada Opelit või Audit - muidugi +1 silinder on vahet

Postitatud: 25.08.2006 13:23
Postitas Renn
keps ei hüüa tulles...

Postitatud: 26.08.2006 19:25
Postitas Siim
Kas kapoti ava on lihtsalt alla väänatud või on ka külgedel toed ava tunnelis?
Postitatud: 27.08.2006 10:11
Postitas tt
On toed nurkades täitsa olemas.