Opel Vectra 2,0 Turbo 4wd´93 - TT-Lukku, palun kustutada

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Mnjaa, S2 on igatahes dragimiseks parem variant! Tõsi talvel jääl ja lumel ükskõik kui võimsa S2-ga ei saa sa Vectrale järgi. Loodame et siis Kiire auto leiab kiirelt uue omaniku!

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Mnjaa, S2 on igatahes dragimiseks parem variant! Tõsi talvel jääl ja lumel ükskõik kui võimsa S2-ga ei saa sa Vectrale järgi. Loodame et siis Kiire auto leiab kiirelt uue omaniku!

M
Ei tea mispärast see S2 siis dragimiseks parem on???
Raivo
Postitusi: 56
Liitunud: 27.12.2004 16:53
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ilmselt seepärast, et kohalikku know-how'd rohkem plus kergem juppide kättesaadavus.
Samas kiire s2 on oluliselt igavam ja tavalisem, kui nt Vectra mis on imo ka välimuselt hulka kenam :)
TDI power 500NM
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Mismõttes seda know how'd siin rohkem on? Minuteada on S2 rekord endiselt herr Luhti käes, kes selle Saksamaal ehitatud asjaga sõitis. Selleks, et kiiresti sõita, tuleb ikkagi plekki alla taguda, ükstapuha mis marki su auto on. Irwe, võtame nii, et Opelisse läheb vähem plekki, sest üks kolb ja keps vähem :-D
Mina vahekasti pärast küll lusikat nurka ei loobiks, kõike saab ju aretada.
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Kuna ise oman S-seeria Audit, siis sai uuritud, Ja S2/S4 6käiguline (01E quattro) kast kannatab erinevatel andmetel ca 450-500hj stockis. Lühiajaliselt ka rohkem. Eks paljuski on "süüdi" selles see, et audil tulevad veovõllid välja otse käigukastist. Puuduvad eraldi esisilla gardaan,differ etc.
Aga pole mõtet siia teemasse vast tekitada arutelu audi 4vedu vs opeli 4vedu...las igaüks teeb mida tahab.

Edu :)
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Pidasin silmas seda et kogu S2 stock tehnika (veovõllid, käigukast, mootor) on tehtud suurema ressursiga. Vectrasse peaks just nende kohtade peal rohkem raha matma, nagu ka eelkõneleja siin jutuks tõi. Kuid tõsi on et igast autost on võimalik teha kiire 10 s auto kasvõi sapakast! Teades umbes mis eelarvest selle auto ehitamisel juttu oli siis selle raha eest saab audi kiiremaks vähema vaevaga, arvestades know-how'd ja järlturu olemasolu.
Ei tea mispärast see S2 siis dragimiseks parem on???
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Selleks, et Audi S2-ga 12,0 -i sõita, tuleb autosse paigutada a´ 60 000.- EEK-i, kes kusagilt midagi odavamalt ei saa, sel võib ka 80 000.- minna.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mis seal 60k eek sees on?
Raivo
Postitusi: 56
Liitunud: 27.12.2004 16:53
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Raivo »

tt kirjutas:Selleks, et Audi S2-ga 12,0 -i sõita, tuleb autosse paigutada a´ 60 000.- EEK-i, kes kusagilt midagi odavamalt ei saa, sel võib ka 80 000.- minna.
Ja et sealt juba edasi minna tuleb summad korrutada millise koefitsendiga?
TDI power 500NM
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Kuuno kirjutas:mis seal 60k eek sees on?
Hannese 12,0 sõitnud auto soft + 320-ne map sensor (2000.- + 1000.-)
RS2 turbo (8500.- kasutatud)
RS2 pihustid (replicade hind 3500.- kmpl)
RS2 vl kollektor (5000.- kasutatuna)
RS2 õhulugeja (võib vabalt jätta ka originaali)
7A nukvõllid (5000 - 7000.- )
7A rõhuregulaator (1500.-)
Järgi aidatud originaal sisselaske kollektor (töö kuni 2500.-)
Suur intercooler (kuni 7000.-)
Plokikaane poortimine (5000.-)
Sidur (7000.-)
Tööd + häälestamine + muud väiksemad vidinad (a´12000.-)

Ja et sealt edasi minna, ei ole enam vahet, kas ehitada Opelit või Audit - muidugi +1 silinder on vahet :roll:
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

keps ei hüüa tulles... :roll:
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Kas kapoti ava on lihtsalt alla väänatud või on ka külgedel toed ava tunnelis?
302hp/464nm
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

On toed nurkades täitsa olemas.
Suletud