See, et ringi tõmbab on kindlalt olematu pidamisega rehvide ja suht kerge auto teema (rehvid kõigest 195 m+s ) aga jah neljndaga kaob pidamine kuskil 4000 pöörde kandis, siis kui boost üleval ja saabub ilmselt max väände koht (kiirus sealjuures on 130-140 km/h).
Eks minupoolne emotsioon ole kah mõnevõrra võimendatud, tegu siiski minu esimese turboprojektiga
Aga minul on esimene pool lahendatud selliselt, et on originaal rattatelgedele peale treitud E36 esimestest käändmikest vastavad puksid ja kasutan e36 esimesi rummusid, ET läheb sellega muidugi paigast. Tagasillas on sammuti E36 ketaspiduriga variandi rummud (sobib 1/1) laagri sisse, ainult, et viib ratast 12mm sissepoole ja sellega seoses tuleb pidurisadula kinnitused ringi teha. Originaalset käsipidurisüsteemi ei saa samuti kasutada.
Aga autost kah natuke. Kuna mootori sain enam vähem jooksma siis sai alustatud keretöötega. Hetkel auto algosadeks võetud ja enamus keevitustöid tehtud, varsti saab värvieelsete töödega pihta hakata ja kui kõik hästi läheb siis on ehk suveks uus värv seljas ja saab pilli uuesti kokku laduda.
Enne auto laiali lammutamist jõudsid veel kohale Siemens deka 630cc pihustid, mis said juba ka mootori külge installitud. Kütusenälga ei tohiks mootor enam jääda.
Vahepeal on palju vett merre voolanud ja talvest suvi saanud ja jällegi talv saabunud, kuid keretööd, mis eelmine talv said alustatud ei ole ikka lõpule jõudnud. Nüüd siis võtsin jälle ennast kokku ja homme katsub enamus tükke üle kruntida, ja ehk on see suvi kui auto jälle kokku saab. Seniks aga mõni pilt ja kena aastalõppu turboklubi rahvale
Natukene progressi. Auto sai krunditud, lihvitud ja täna ka üle värvitud. Värviks jäi auto originaaltoon ehk siis tumesinine pinnakas. Värvida jäid veel uksed, esimesed tiivad ja katuseluuk.
Mõni pilt.
Peaaegu aasta on viimasest postitusest möödas ning auto juures midagi väga muutunud ei ole, kuid siiski ühte teist on nokitsetud. Auto sai uued pidurid, mis pärinevad E39 küljest. Esimesed kettad on ainult asendatud E46 omadega. Uute esimeste piduritega sain lahti ka flantsidest velgede vahelt ning sellest tulenevalt sai eelnevalt paigast ära olnud käänuraadjus paika. Lisaks leidsin veljed, mis minu hinnangul sobivad palju paremini. Velgedeks siis RH Topline 8x17" ET38. Nokitetud sai ka turbo kallal ja eelnevalt kasutusel olnud T04E asendasin GT32 ga. Algselt oli GT32 sisese WG-ga, aga kuna minu kollektor oli juba eelnevalt tehtud välise WG-ga siis sai turbolt tagumine osa maha treitud ja külge keevitatud 3" V-Band flants. Uue turbo laeks on ~400HJ ning spool peaks olema oluliselt parem. Arvan, et minu kombo jaoks peaks olema suht ideaalne. Viimase asjana said värvi alla ka viimased kere detailid, ning hetkel on jäänud veel sisu kokku panna. Järgmiseks kevadeks peaks lõpuks liikuma saama.
Turboklubi rahvale häid saabuvaid pühi.
Viimasest postitusest möödas üks suvi, talv ja uus suvi kohe algamas. Vahepeal toimunud nii palju, et eelmine suvi sai paaril korral ka auto käima pandud ja mõni ring tehtud. Üsna kohe sai selgeks, et uus turbo ärkab ikka mõnusalt vara ja auto on palju sõidetavam kui kunagi varem, veel selgus, et sidur oma ülesandega enam toime ei tule. Esimene sõit maanteel ja nii kui neljanda käigu sisse sain hakkas libisema . Eks seda oli ka juba varem ennustatud aga nii se sidur lahjaks jäi. Talvel sai uus sidur muretsetud (Audi AAN SRE korv ja 240mm 4labaga ketas). Lisaks otsustasin turvalisuse mõttes autole paigaldada vesi/meta pritse. Viimane peaks lähipäevil kohale jõudma, kuid uue siduri jõudsin juba ära katsetada. Peab hästi .