3. leht 22-st

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 27.06.2012 21:18
Postitas Autolab
mulk kirjutas:Pidingi tegelt juba varem küsima, et kuidas sa turbo õli tagasi mootori saad nii madala turbo paigutuse puhul.
Ilmselt päris hästi ei õnnestu ilma vahepaagi ja pumbata.
Kuskil mingis teemas Mihkel teoritiseeris antud teemal ja tegi jooniseid ja ehk ka katseid, kuidas ilma pumbata õli tagasi karteri saada kui äravool on alpool õli tasapinda.
Täna sain rohkem katsetada ja tundub,et siiski on suitsemises süüdi turbo ise.
mulk kirjutas: Tulles tagasi "suuer/väikse" teema juurde, ma usun, et enamus on nõus väitega, et 500hj turbo on 500hj jaoks palju meeldivam kui 800hj turbo 500hj võimsuse jaoks, olgu siis mootoriks mis iganes essi mootor.
Kui kolb,keps ja mõned asjad veel oleksid vahetatud siis oleksin nõus,et 500hj jaoks oleks kõige meeldivam 500hj tootev turbo, kuid antud juhul läheks see mootor 500hj turboga kindlasti laiali enne 500hj piirini jõudmist.
mulk kirjutas: Ja mõõtühikuna ei sobi "tuleb vaakumist välja",
ega ka mingi x rõhunumber :axe
Antud mootori puhul sobib "tuleb vaakumist välja" minuarust väga hästi mõõtühikuks,sest juba 0,05bar-i annab tuntava jõulisa.Samuti ei saa aru miks 0,4bar-i on lambi number,sest ongi ju plaanis esialgu 0,4-0,5bar-iga sõita.
mulk kirjutas:Muide, kas ma olen kehvasti lugenud, või pole mainitud, millega mootorit juhitakse
Oled kehvasti lugenud ;)
mulk kirjutas:Ilmselt vanose delete kit on põhjustatud kasutusel oleva aju suutmatuses nukkasi regullida
Sellel mootoril on üks vanos(sisselaske nukal) ja vanos delete põhjus polnud selles, et aju temaga toime ei tule.

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 28.06.2012 8:22
Postitas Robo
Kui ikkagi selgub,et suitsemise põhjus liiga madalal asetsevas turbos,siis see pump toimib igatahes turbotsiklite küljes väga eduliselt :bb Seal paigutatakse ka neid turbiine igasugustesse kohtadesse ja "no problemo" .
http://www.dragrace.fi/product_info.php ... s_id=15324" onclick="window.open(this.href);return false;

Igati äge projekt muideks :burn
Terv Deivid

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 28.06.2012 10:58
Postitas XcosworthX
Väga vinge projekt :-D Väljalaske kolle on väga äge :lol: Edu ilusa projektiga.

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 29.06.2012 21:00
Postitas rehvitest
Edu! Päris ilus auto!

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 30.06.2012 20:31
Postitas Autolab
Eile sai autole uus turbo külge ja enam auto ei suitse :-D

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 11.07.2012 22:23
Postitas Autolab
Täna sai siis auto turbo auto vääriliselt liikuma, aga nagu alati ei läinud ikka nii nagu alguses plaan ette nägi.Nimelt siis plaanitud 0,4-0,5bar-i asemel kulgen ringi hoopis 0,75bar-iga :) .Nüüd liigub auto juba ikka väga hästi(vähemalt minu arust) ja 630cc pihustite max duty cycle rõhu alas on juba natuke üle 70% seega peaks jõudu juba olema küll ;).

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 11.07.2012 23:12
Postitas jeff01
See on suht tavaline :D Eile läksin raadile mõttega 1 golf 0,7-0,8 ni häälestada, tagasi tulime 1,5 bariga ja täna käisime süüdet peale keeramas ja kui ei eksi siis sai korra ka kolmas sidurisse :-D

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 12.07.2012 8:54
Postitas Raceboy
Autolab kirjutas:Nüüd liigub auto juba ikka väga hästi(vähemalt minu arust) ja 630cc pihustite max duty cycle rõhu alas on juba natuke üle 70% seega peaks jõudu juba olema küll ;).
Et laupäeval siis saab autot Raadil võistlemas ka näha?

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 12.07.2012 20:25
Postitas Autolab
Kui just vihma ei saja siis ilmselt küll.

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 14.07.2012 21:09
Postitas Autolab
Võistlusel käidud ja nagu arvata oli siis tänava rehviga liimitud rajal suuri tegusid ei tee(tänava tingimustes peab see rehv paremini, aga liimitud rajal esimese kahe käiguga pole pidamisest mingit juttu).Samas kindlasti mängis rolli ka see, et dragi kogemused on olematud.
Sellest hoolimata Street B klassis 2. koht ja parim tulemus 13,3@180km/h(60feet 2,8s ).Nüüd polegi muud kui tuleb Toyo R888-sad ära tellida järgmise võistluse tarvis .

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 14.07.2012 23:46
Postitas jeff01
said nakkuse?

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 15.07.2012 14:21
Postitas AndresZ
Nii see "haigus" süveneb :-D

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 15.07.2012 14:46
Postitas zoom1
Meeletu 60 jalga tõesti, ise sõitsin 18" rehviga 2,1s 60 jalga, kuid ellikate alguses peale raja liimimist kahanes see kahjuks 2,4ni :(

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 15.07.2012 18:07
Postitas hents99
Njaa, siis kõikse hullemini ei läindki. Lõppkiiruse järgi võib autol oma 350hp olla.

Peamehaanikuna võib rahule jääda, et kõik kestab :-D Seepärast kohale ennast ei vedanudki.

Uueks võistluseks korralik rehv ja juba rohkem süütenurka, ehk tuleb ka jõud välja. Lisaks veel otseläbi pütiga sumpa, sest vastasurve hakkab muret tekitama.

Re: BMW 328i (S50B30) Touring

Postitatud: 15.07.2012 19:44
Postitas Mardo
hents99 kirjutas:Lõppkiiruse järgi võib autol oma 350hp olla
ma väga ei usu, et ainult 64 lisa jõudu 0,7 bar'iga tuleb aga ihp teemal suht mõttetu vaielda :-D
ootame dyno tulemust peale süütenurga keeramist