Väiksemate ülalpidamiskuludega turboauto?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

s13 originaal sidur ei kesta midagi 300 hepa juures. Samuti vaja pihustid uued ja õhulugeja. Selge on see, et odava raha eest seda ikkagi ei ehita.
Igatahes siit lugedes ja teoorias tundub asi kordades lihtsam kui tegelt on :)
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

no tähendab 280 heppa mõtlesin oma jutuga, mis ongi ju umbes 300 8)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Taavi kirjutas:Unustasid: vahejahuti, torud, bensupump, väljalase.
Esivedu + lukuta sild + megapöördemomendiga turbomootor = palju kummisuitsu. 60-70K eelarvega on S13 kordades mõtekam projekt, väheste modidega CA18DET kestab samuti palju jõudu.
väike täpsustus nimelt et Sunny´del minuteada tihemini lsd peal kui s13nel ;) ja kaaluvahe vist ca 200kg, mis annab suurematel kiirustel kõvasti tunda (väiksed kiirused pole jah esi ja tagaveo puhul võrreldavad :-D ) Mitte et ma esiveo pooldaja oleks aga tagurdamiseks kõlbab küll ju :roll: ok ok tegelikult on need vaid sellised faktid on vist zoomi kunagisest autost meelde jäänud
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Euro turu S13-nel ega N14 Sunny GTI-l pole kunagi LSD-d tehasest olnud. Kaaluvahe Sunnyga on pigem 100kg kui 200kg.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Selge. Kõik on võimalik aga peaks zoomi arvamust kuulama, ta mõlemaid autosid omanud :) aga jah se suht teemaväline vb mitte teemaväline aga teema autorile ehk ebavajalik jutt. ahjaa pole kindel et zoomi sunny N14 oli pole kursis jaapani autodega :oops:
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Kes otsida oskab (tahab) leiab ka käigukaste mis peavad tehase hammakatega 500 hobust vastu ja on lsd-ga. Kuigi jah raske on neid leida. Esimese käiguga ka suurt midagi teha pole.

Kaaluvahe on küll ainult 100kg, stabiilsus on hea 220 km/h püsib vägagi konkreetselt teel. Miinuseks on veermiku tuunimise väikesed võimalused. Pidurid on nõrgad kui ringrada tahad sõita. Samas dragil käies ei lähe vaja. Päris huvitav on vaadata kuidas 500whp sunny-d BPU+++ supratele ära teevad :-D . Hobuseid on neil pea sama palju, kuid suur kaaluvahe annab oma eelise.

Stock kolvid on head kuni 350 hobust, kuid kütus peab hea olema, vastasel korral lõhub detonatsioon mootori ära. Levinud on GTI-R mootori upgrade, kuid see on juba sunny-ga sama hinda. Samas sunnydel peal olev high port SR20DE mootor õigete vahendite abil arendab vägagi odavalt üle 200 vabalhingava hobuse. Aga jah ülalpidamiskulud on hulga soodsamad kui s13-nel.

On üks aspekt mida Sunny kohe mitte kuidagi ei täida, ta ei kuulu tõeliste sportautode hulka pigem taskurakettide hulka.

Ja lõppudelõpuks loeb kõigerohkem inimese oma tahe. Kui meeldib ikka S13 nii väga siis pole mõtetki ümber veenda kuigi see teema on väikeste ülalpidamiskuludega turboautode kohta. Samas ei ole mul õrna aimugi kui kallid odavad on S13 varuosad.

zoomil ei olnud n14
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mul oli N13 1,8gti ja LSD peaks olema seeriavarustuses.

Tegelikult odavate ülalpidamiskuludega turboautot polegi olemas, va. escort TD jne.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta