Kes otsida oskab (tahab) leiab ka käigukaste mis peavad tehase hammakatega 500 hobust vastu ja on lsd-ga. Kuigi jah raske on neid leida. Esimese käiguga ka suurt midagi teha pole.
Kaaluvahe on küll ainult 100kg, stabiilsus on hea 220 km/h püsib vägagi konkreetselt teel. Miinuseks on veermiku tuunimise väikesed võimalused. Pidurid on nõrgad kui ringrada tahad sõita. Samas dragil käies ei lähe vaja. Päris huvitav on vaadata kuidas 500whp sunny-d BPU+++ supratele ära teevad

. Hobuseid on neil pea sama palju, kuid suur kaaluvahe annab oma eelise.
Stock kolvid on head kuni 350 hobust, kuid kütus peab hea olema, vastasel korral lõhub detonatsioon mootori ära. Levinud on GTI-R mootori upgrade, kuid see on juba sunny-ga sama hinda. Samas sunnydel peal olev high port SR20DE mootor õigete vahendite abil arendab vägagi odavalt üle 200 vabalhingava hobuse. Aga jah ülalpidamiskulud on hulga soodsamad kui s13-nel.
On üks aspekt mida Sunny kohe mitte kuidagi ei täida, ta ei kuulu tõeliste sportautode hulka pigem taskurakettide hulka.
Ja lõppudelõpuks loeb kõigerohkem inimese oma tahe. Kui meeldib ikka S13 nii väga siis pole mõtetki ümber veenda kuigi see teema on väikeste ülalpidamiskuludega turboautode kohta. Samas ei ole mul õrna aimugi kui kallid odavad on S13 varuosad.
zoomil ei olnud n14