jõudu ja paksu rahakotti talvel nokitsemiseksMihkel kirjutas:Sai täna ka üks Holset HX50 66mm induceri, 80mm exduceri ja 25cm2 turbiinikojaga ligi võetud.
Seisukord tundus väga hea ja hind normaalne.
Väheke väike on S38 mootorile aga kuni 1bar peaks backpressure veel normaalne olema ja jõudu vast 600-650hj.
Vähe teda on aga alustuseks käib kah
Originaal sisu jaoks peaks see enamvähem paras olema.
Ridiculous overkill is just about enough!
BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Vahepeal siis auto tükk aega seisnud aga läinud nädalavahetusel sai lõpule viidud 5x120 conversion ja sellega kaasnev.
Käsipidurikang on vaja veel oma kohale tagasi panna aga muu enamvähem koos ja autoga linnapeal sõitmaski käidud.
Toimus siis vahepeal järgnev, millest kõige kauem võttis aega esipidurite conversion:
* 5x120 conversion
* BBS RS 17"x8.5" poleeritud randiga kolme osalised valuveljed
* 205/40/17 GT Radial Champiro suverehvid
* 302mmx28mm Zimmermann pidurikettad ees
* E32 740i ühekolviga supportid ees (60mm kolviga)
* 294mmx19mm SBS Pro Touring pidurikettad taga
* E34 M5 supportid taga
* Custom coiloverid ees (70NM jäikusega vedrud)
* 60mm madaldusvedrud taga
* Tagumised põhjalöögipuksid
* PowerFlex tagasillapuksid (tala+õõtsad)
* PowerFlex diffripadi
* PowerFlex tagumised stabikapuksid
* 13.5mm tagumine stabilisaatorvarras
* Wiechers Sport poleeritud alumiiniumist esimene strutbar
* Wiechers Sport poleeritud alumiiniumist tagumine strutbar
* Aku tõstetud pagasiruumi
Autost pole veel korralike pilte jõudnud teha aga mõned viimase töö käigus tehtud klõpsud:




Käsipidurikang on vaja veel oma kohale tagasi panna aga muu enamvähem koos ja autoga linnapeal sõitmaski käidud.
Toimus siis vahepeal järgnev, millest kõige kauem võttis aega esipidurite conversion:
* 5x120 conversion
* BBS RS 17"x8.5" poleeritud randiga kolme osalised valuveljed
* 205/40/17 GT Radial Champiro suverehvid
* 302mmx28mm Zimmermann pidurikettad ees
* E32 740i ühekolviga supportid ees (60mm kolviga)
* 294mmx19mm SBS Pro Touring pidurikettad taga
* E34 M5 supportid taga
* Custom coiloverid ees (70NM jäikusega vedrud)
* 60mm madaldusvedrud taga
* Tagumised põhjalöögipuksid
* PowerFlex tagasillapuksid (tala+õõtsad)
* PowerFlex diffripadi
* PowerFlex tagumised stabikapuksid
* 13.5mm tagumine stabilisaatorvarras
* Wiechers Sport poleeritud alumiiniumist esimene strutbar
* Wiechers Sport poleeritud alumiiniumist tagumine strutbar
* Aku tõstetud pagasiruumi
Autost pole veel korralike pilte jõudnud teha aga mõned viimase töö käigus tehtud klõpsud:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma arvan, et see auto pole oma elu jooksul kunagi pidureid pehmeks saanud.Molotov51 kirjutas:Kuidas nüüd suuremate piduritega lood on? Suuremalt kiiruselt mitu korda maha võttes pedaali pehmeks ei saa?
Arvestades, et Mihkel sellega rinkal käinud pole...
Ja kui ikka tänaval pedaal pehmeks läheb, oleks tarvis kiiremas korras pidurite hooldus käsile võtta - seda igal autol
Ei ole veel proovinud järjest nulli pidurdamist suurema hoo pealt.
Proovib enne pidurid ilusti sisse sõita.
Mardil ka õigus, et pehmeks pole pedaali ka tagumiste trummelpiduritega saanud
Ei ole autot veel sellel eesmärgil lihtsalt kasutanud, rohkem niisama linnas cruisimiseks.
Proovib enne pidurid ilusti sisse sõita.
Mardil ka õigus, et pehmeks pole pedaali ka tagumiste trummelpiduritega saanud
Ei ole autot veel sellel eesmärgil lihtsalt kasutanud, rohkem niisama linnas cruisimiseks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mis nendest velgedest saanud on?
Ronalid müüsin maha umbes aasta tagasi.Moss kirjutas:Mis nendest velgedest saanud on?
Sõitsid mingi aeg ühe Polo 6n1 all ringi ja varsti vist mingi E30 all tagasi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eks mõtlen sellele siis kui probleem käes on 
Ehk kui pole pidamist, siis pole ka midagi laiali minna.
Enne tuleb see 800hp kätte saada, muidu on ju tegu tühja jutu puhumisega.
Kaikaid kodaratesse viskab hetkel Subaru, kuna M-i mootorile mõeldud kolbide ja
kepsude raha eest tuleb osta hoopis Subarule 6-e käiguline käigukast
Paari päeva pärast näeb ehk kas olen vähemalt 500hp jutu piiri puhumise ületanud.
Küll mitte oma auto peal aga pooleldi minu käe all valminud auto siiski.
Ehk kui pole pidamist, siis pole ka midagi laiali minna.
Enne tuleb see 800hp kätte saada, muidu on ju tegu tühja jutu puhumisega.
Kaikaid kodaratesse viskab hetkel Subaru, kuna M-i mootorile mõeldud kolbide ja
kepsude raha eest tuleb osta hoopis Subarule 6-e käiguline käigukast
Paari päeva pärast näeb ehk kas olen vähemalt 500hp jutu piiri puhumise ületanud.
Küll mitte oma auto peal aga pooleldi minu käe all valminud auto siiski.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ME LIKE BMW M ENGINES!

Ei pidanudki oma sõnu sööma. Ühe 3.8 12V mootoriga käisime dynos täna.
Ütlen kohe ette ära, et seadistada ei jõudnud, oluline oli kirveseade järgi saada motivatsiooni edasi ehitamiseks.
Õhtul panen numbrid ja graafiku ka.
Ei pidanudki oma sõnu sööma. Ühe 3.8 12V mootoriga käisime dynos täna.
Ütlen kohe ette ära, et seadistada ei jõudnud, oluline oli kirveseade järgi saada motivatsiooni edasi ehitamiseks.
Õhtul panen numbrid ja graafiku ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Et siis auto mis mind veidi motiveerib ehitamisel jälle
Niisis kiire videovorpimine ka tehtud:
http://www.youtube.com/watch?v=Ce7WsKie9jg
Tulemused rattast (@0.9bar):
472hj/347kw@6000rpm
622nm@4700rpm
Tulemused mootorist (@0.9bar ja 15% jõuülekandekadu):
543hj/399kw@6000rpm
715nm@4700rpm
Graafik:

Niisis kiire videovorpimine ka tehtud:
http://www.youtube.com/watch?v=Ce7WsKie9jg
Tulemused rattast (@0.9bar):
472hj/347kw@6000rpm
622nm@4700rpm
Tulemused mootorist (@0.9bar ja 15% jõuülekandekadu):
543hj/399kw@6000rpm
715nm@4700rpm
Graafik:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.