Vahepeal siis auto tükk aega seisnud aga läinud nädalavahetusel sai lõpule viidud 5x120 conversion ja sellega kaasnev.
Käsipidurikang on vaja veel oma kohale tagasi panna aga muu enamvähem koos ja autoga linnapeal sõitmaski käidud.
Toimus siis vahepeal järgnev, millest kõige kauem võttis aega esipidurite conversion:
* 5x120 conversion
* BBS RS 17"x8.5" poleeritud randiga kolme osalised valuveljed
* 205/40/17 GT Radial Champiro suverehvid
* 302mmx28mm Zimmermann pidurikettad ees
* E32 740i ühekolviga supportid ees (60mm kolviga)
* 294mmx19mm SBS Pro Touring pidurikettad taga
* E34 M5 supportid taga
* Custom coiloverid ees (70NM jäikusega vedrud)
* 60mm madaldusvedrud taga
* Tagumised põhjalöögipuksid
* PowerFlex tagasillapuksid (tala+õõtsad)
* PowerFlex diffripadi
* PowerFlex tagumised stabikapuksid
* 13.5mm tagumine stabilisaatorvarras
* Wiechers Sport poleeritud alumiiniumist esimene strutbar
* Wiechers Sport poleeritud alumiiniumist tagumine strutbar
* Aku tõstetud pagasiruumi
Autost pole veel korralike pilte jõudnud teha aga mõned viimase töö käigus tehtud klõpsud:
