19. leht 22-st
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 29.07.2013 11:11
Postitas uzzac
Auto starti ei jõudnuki. Pooltelg läks burnouti alustades.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 29.07.2013 17:35
Postitas Autolab
Nii ta oli jah, ilmselt tegin talle haiget juba siis kui teisega burnout-i katsetamas käisin. Üks värviline pilt kah

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 29.07.2013 20:30
Postitas jeff01
Teisega burn polnud viga. Kiirema wheelspiniga lõhub tegelikult vähem. Kahju, et nii läks, oleks sooja rehviga 60 jala aega tahtnud näha. Kui 2,0 oli parim siis soojaga 1,8 reaalne mis lõpu ajast 0,3-0,4 maha võtab. Õigete launchi seadete leidmine võtabki aega ja seal on vähemalt samapalju kinni aga kui sooja rehviga starte pole siis pole võimalik ka õiget seadet leida.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 29.07.2013 23:13
Postitas hents99
Parim 60ft oli vist 1.9
Timeslipid on kusagil autos.
Kahju, et sooja rehviga startida ei saanudki.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 31.07.2013 19:19
Postitas Autolab
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 31.07.2013 19:33
Postitas DioX
Mis siin muud öelda ,et JÕUDU ON !

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 31.07.2013 19:39
Postitas rst
Tegelikult ju ilus vaatepilt, sellist asja puhtast õhust ei juhtu.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 31.07.2013 21:19
Postitas AZsport
Ütleme nii,et jöud ilusti ratastesse suunatud aga kahjuks olid paar asja nörgaks lüliks...

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 31.07.2013 21:25
Postitas jeff01
Ilus garaazikaunistus
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 01.08.2013 0:16
Postitas ahto42
Hea jutu teema õlle kõrval

, tegelt läks ikka väga õnneks, Eelmine aasta Raadil läks ühel kardaan puru, Pealtvaatajatel oli muidugi lõbu ja nalja sai, et kõne kardaaniehitajale, kle su kardaan on mul sõnaotseses mõttes p+rses.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 23.08.2013 15:29
Postitas jeff01
Mis su auto kaalub?
Kas tugevamad pooolteljed ja kardaan jõudsid kohale ja said alla?
Lihtsalt huvipärast toksisin akslisse miskid lambi andmed...
kaaluks võiks umbes olla 1450?
Lauppindalaks M5 oma
Ülekande valisin nii, nagu sa dragis ilmselt lõpetad (neljandaga)
Jõudu toppisin sinna lambist nii palju või vähe, et 400m lõppkiirus oleks 205....ma isegi ei tea kas ta tahab rattajõudu või mootorijõudu nii et seda ära vaata.
ja tulemuseks:
12,3 @ 205km/h mis oli siis libeda stardiga (esimene ja teine käik ringi, kolmas peab ning 60 jala aeg 2,5 mis võiks su tänavarehiga sõitudega suht kattuda? slikiga sõitsid vist 11,7 ehk 0,6 kiiremini mis seda 60 jala aega vaadates täiesti reaalne kui mitte pessimistlik isegi)
Mis mind aga huvitas oli see 300 ületamise osa.....just see, et kas 205 neljasaja lõppkiiruse auto saab üle 300 sõita ja kui saab siis kuipalju ning tulemuseks oligi 301km/h
Siit tuleb siis minu miili ennustus 301km/h
Jõu järgi mis dünograafikul näitab ulmelised 340km/h kuid usun seda esiest (301) veidi rohkem ja see on tegelikult sigakõva tulemus tänavaautost.
Ise kahjuks vaatama ei saa tulla kuid soovin edu.
http://www.tqhq.ee/aksel/index.php?save ... 2_14=0&b=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 24.08.2013 20:47
Postitas redline

308km/h?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 24.08.2013 21:29
Postitas Raceboy
No sel juhul kalkulaatorid väga mööda ei panegi.
Sander oma M5 turboga sõitis 303 km/h, logi järgi 0.9bar boosti, kuid suurem töömaht (3,6 vs 3,2).
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 25.08.2013 13:17
Postitas zoom1
Mis esimene sõit juhtus et pidurdasid?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 25.08.2013 16:32
Postitas Autolab
Jeff-i poolt kalkulaatorisse sisestatud minu auto andmed on kõik valed seega nende põhjal ei saakski minu auto tulemust ennustada

. Boost hoiab minu auto praegu 1,3bari(wg vedrud liiga nõrgad).
Esimeses sõidus hakkas mootor puterdama, logi põhjal tuvastas Viljar vea(üks küünal ei tahtnud boosti all süüdata enam). Selle saime kohapeal korda ja teine sõit käis mootor ilusti

.
Päris viperusteta muidugi ei läinud ka teine sõit, sest suutsin neljanda käigu esimese hooga mööda lüüa, kuid iseasi palju see nüüd lõppkiirust mõjutanud oleks kui üldse oleks.
Sellegi poolest sain c klassi teise koha kiirusega 308km/h nagu siin juba varem mainitud on

.