BMW 328i (S50B32) Touring
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Auto starti ei jõudnuki. Pooltelg läks burnouti alustades.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Nii ta oli jah, ilmselt tegin talle haiget juba siis kui teisega burnout-i katsetamas käisin. Üks värviline pilt kah



BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Teisega burn polnud viga. Kiirema wheelspiniga lõhub tegelikult vähem. Kahju, et nii läks, oleks sooja rehviga 60 jala aega tahtnud näha. Kui 2,0 oli parim siis soojaga 1,8 reaalne mis lõpu ajast 0,3-0,4 maha võtab. Õigete launchi seadete leidmine võtabki aega ja seal on vähemalt samapalju kinni aga kui sooja rehviga starte pole siis pole võimalik ka õiget seadet leida.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Parim 60ft oli vist 1.9
Timeslipid on kusagil autos.
Kahju, et sooja rehviga startida ei saanudki.
Timeslipid on kusagil autos.
Kahju, et sooja rehviga startida ei saanudki.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Mõtlesin täna, et vahetan pillil pooltelje ära ja on jälle hea, aga tõstukil selgus, et pooltelg polnud ainus kannataja





BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Mis siin muud öelda ,et JÕUDU ON ! 

Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Tegelikult ju ilus vaatepilt, sellist asja puhtast õhust ei juhtu.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Ütleme nii,et jöud ilusti ratastesse suunatud aga kahjuks olid paar asja nörgaks lüliks... 

VW Golf III 1.9 Tdi
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Ilus garaazikaunistus
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Hea jutu teema õlle kõrval
, tegelt läks ikka väga õnneks, Eelmine aasta Raadil läks ühel kardaan puru, Pealtvaatajatel oli muidugi lõbu ja nalja sai, et kõne kardaaniehitajale, kle su kardaan on mul sõnaotseses mõttes p+rses.

Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Mis su auto kaalub?
Kas tugevamad pooolteljed ja kardaan jõudsid kohale ja said alla?
Lihtsalt huvipärast toksisin akslisse miskid lambi andmed...
kaaluks võiks umbes olla 1450?
Lauppindalaks M5 oma
Ülekande valisin nii, nagu sa dragis ilmselt lõpetad (neljandaga)
Jõudu toppisin sinna lambist nii palju või vähe, et 400m lõppkiirus oleks 205....ma isegi ei tea kas ta tahab rattajõudu või mootorijõudu nii et seda ära vaata.
ja tulemuseks:
12,3 @ 205km/h mis oli siis libeda stardiga (esimene ja teine käik ringi, kolmas peab ning 60 jala aeg 2,5 mis võiks su tänavarehiga sõitudega suht kattuda? slikiga sõitsid vist 11,7 ehk 0,6 kiiremini mis seda 60 jala aega vaadates täiesti reaalne kui mitte pessimistlik isegi)
Mis mind aga huvitas oli see 300 ületamise osa.....just see, et kas 205 neljasaja lõppkiiruse auto saab üle 300 sõita ja kui saab siis kuipalju ning tulemuseks oligi 301km/h
Siit tuleb siis minu miili ennustus 301km/h
Jõu järgi mis dünograafikul näitab ulmelised 340km/h kuid usun seda esiest (301) veidi rohkem ja see on tegelikult sigakõva tulemus tänavaautost.
Ise kahjuks vaatama ei saa tulla kuid soovin edu.
http://www.tqhq.ee/aksel/index.php?save ... 2_14=0&b=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas tugevamad pooolteljed ja kardaan jõudsid kohale ja said alla?
Lihtsalt huvipärast toksisin akslisse miskid lambi andmed...
kaaluks võiks umbes olla 1450?

Lauppindalaks M5 oma
Ülekande valisin nii, nagu sa dragis ilmselt lõpetad (neljandaga)
Jõudu toppisin sinna lambist nii palju või vähe, et 400m lõppkiirus oleks 205....ma isegi ei tea kas ta tahab rattajõudu või mootorijõudu nii et seda ära vaata.
ja tulemuseks:
12,3 @ 205km/h mis oli siis libeda stardiga (esimene ja teine käik ringi, kolmas peab ning 60 jala aeg 2,5 mis võiks su tänavarehiga sõitudega suht kattuda? slikiga sõitsid vist 11,7 ehk 0,6 kiiremini mis seda 60 jala aega vaadates täiesti reaalne kui mitte pessimistlik isegi)
Mis mind aga huvitas oli see 300 ületamise osa.....just see, et kas 205 neljasaja lõppkiiruse auto saab üle 300 sõita ja kui saab siis kuipalju ning tulemuseks oligi 301km/h
Siit tuleb siis minu miili ennustus 301km/h
Jõu järgi mis dünograafikul näitab ulmelised 340km/h kuid usun seda esiest (301) veidi rohkem ja see on tegelikult sigakõva tulemus tänavaautost.
Ise kahjuks vaatama ei saa tulla kuid soovin edu.
http://www.tqhq.ee/aksel/index.php?save ... 2_14=0&b=0" onclick="window.open(this.href);return false;
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
No sel juhul kalkulaatorid väga mööda ei panegi.
Sander oma M5 turboga sõitis 303 km/h, logi järgi 0.9bar boosti, kuid suurem töömaht (3,6 vs 3,2).
Sander oma M5 turboga sõitis 303 km/h, logi järgi 0.9bar boosti, kuid suurem töömaht (3,6 vs 3,2).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Jeff-i poolt kalkulaatorisse sisestatud minu auto andmed on kõik valed seega nende põhjal ei saakski minu auto tulemust ennustada
. Boost hoiab minu auto praegu 1,3bari(wg vedrud liiga nõrgad).
Esimeses sõidus hakkas mootor puterdama, logi põhjal tuvastas Viljar vea(üks küünal ei tahtnud boosti all süüdata enam). Selle saime kohapeal korda ja teine sõit käis mootor ilusti
.
Päris viperusteta muidugi ei läinud ka teine sõit, sest suutsin neljanda käigu esimese hooga mööda lüüa, kuid iseasi palju see nüüd lõppkiirust mõjutanud oleks kui üldse oleks.
Sellegi poolest sain c klassi teise koha kiirusega 308km/h nagu siin juba varem mainitud on
.

Esimeses sõidus hakkas mootor puterdama, logi põhjal tuvastas Viljar vea(üks küünal ei tahtnud boosti all süüdata enam). Selle saime kohapeal korda ja teine sõit käis mootor ilusti

Päris viperusteta muidugi ei läinud ka teine sõit, sest suutsin neljanda käigu esimese hooga mööda lüüa, kuid iseasi palju see nüüd lõppkiirust mõjutanud oleks kui üldse oleks.
Sellegi poolest sain c klassi teise koha kiirusega 308km/h nagu siin juba varem mainitud on

BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"