Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Vabandust, et segan aga tegelikult on nii, et kui keraamikate ja muu jamaga ei viitsi mässata ja sa talvel ei sõida, siis mine Airo juurde ja osta see rull teippi ( pool muidu, nyyd ka musta) ja vääna ümber kolle. On sul suvel autos tunduvalt jahedam, on kapotialune palju jahedam ja lisaks kõigele äkki hakkab auto gramm paremini hingama, halvemini kindlasti mitte. 3 head omadust peaksid kõik agad yles kruvima. Juhul kui raha ei ole, ei ole ka seda teipi vaja. MIdagi hullu ei tohiks juhtuda.
Ei vaidle vast,u aga lihtsalt ei taha raha sellele kulutada mida otseselt võibolla pole vaja sinna kulutada. Tõesti- kui poolmuidu antakse asju tasub asja kaaluda , siianised vaadatud ala 1k+ ühe poole teipimine tuleks vist ei tõmba eriti.
Hetkel üritan blower nukkvõlli usast osta - rohkem loodetavasti plaanis pole mootorit upgradeda kah enam :P
Hetkel üritan blower nukkvõlli usast osta - rohkem loodetavasti plaanis pole mootorit upgradeda kah enam :P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: heips
Mul oli vanal rajaautol/igapäevaautol 2a teip peal ei lagunenud midagi ära.635Driver kirjutas:Nukkvõll ei lagune vähemalt ära nagu poolmuidu saadud teip:).
Taunusel on üks ja sama teip olnud turbotamisest saadik peal samuti korras.
Kust selline info võetud?
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: heissa
Teibi tegid enne märjaks?635Driver kirjutas:Mul kahjuks hakkas pudenema se teip jubedalt.Olgugi ,et ilusti kinni oli klambritega jne aga selliseks imelikuks ta läks ja hakkas vaikselt lagunema.Hiljemalt soovitati vaskteipi vms.
Ise ei teinud, kuna ei teadnud. Nüüd sama jama, et kipub maha pudenema.
Mainige siis teibi puhul ära kust ostetud ja mis firma toode!
Üks asi mida need teibid ei kannata on selle teibi vastu nühkimine, kui ta on juba veidi aega kasutatud, siis pudeneb see asi tõesti maha.
Kui aga asja ei torgi ja vastu ei nühi, siis ei juhtu midagi.
Mul on DP pealt see lahti pudenenud enda autodel, kuna madalatel autod käivad põhjaga väga maad ligi ja erinevad asjad vigastavad teipi.
Üks asi mida need teibid ei kannata on selle teibi vastu nühkimine, kui ta on juba veidi aega kasutatud, siis pudeneb see asi tõesti maha.
Kui aga asja ei torgi ja vastu ei nühi, siis ei juhtu midagi.
Mul on DP pealt see lahti pudenenud enda autodel, kuna madalatel autod käivad põhjaga väga maad ligi ja erinevad asjad vigastavad teipi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mõtekas jah see lint veel omakorda millegiga kas katta või immutada. Endal põhja all plekist keeratud kate, kõrgemal paks alumiiniumfoolium. Mõned aastad igapäevast sõitmist pole veel halvasti mõjunud. A olemas ka mingit jah immutuslöga või mingi selline asi, mille pärast mähkimist selga tõmbad. Pidi ka just kestvusele positiivne olema.
Enda omadest siis eelmisel see vasetatud värk ES-ist kunagi, praegusel DB-HP-st tavaline valge.
Enda omadest siis eelmisel see vasetatud värk ES-ist kunagi, praegusel DB-HP-st tavaline valge.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Millest see teip koosneb, kas klaasriie-foolimi taolise kattega (kasutakse ntx vaipade peal keevituse juures katmismaterjalina) annaks sama effekti ? Peaks olema täiesti kuuma-põlemiskindel . Kahjuks pilti pole aga seda materjali ma saaks. Täpsemat nimetust ei oska öelda.
60m annaks muidugi seda sebida... niipalju läks siin.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 167#252167
60m annaks muidugi seda sebida... niipalju läks siin.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 167#252167
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mina lugesin välja 30m sealt.Maik kirjutas: 60m annaks muidugi seda sebida... niipalju läks siin.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 167#252167
2x50 jalga e. 100x304,8mm
Tõesti,minu tähelepandamatus.RFL kirjutas:Mina lugesin välja 30m sealt.Maik kirjutas: 60m annaks muidugi seda sebida... niipalju läks siin.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 167#252167
2x50 jalga e. 100x304,8mm
Hents aga eks anna teada, kevadeni veel aega natuke on.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kas võib pikendada innovate WB lambda juhtmeosa mis viib kontrollerini ? Seal on mingi takisti vist ka vahel- kummalt poolt võiks proovida pikendada ? Muidu see karp tuleb ikka väga põhja alla mida ma ei tahaks.. kuna lambdad on kõik nüüd X pipes.
Mul vaja kokku pikendada 3 lambdat sel juhul. Tinutamisega tundub,et ei saa - mingi erijuhe tehase lambdadel,tina peale ei hakanud igatahes. Uurisin järgi ja soovitati ümmarguse klemmühendusega pikendada hoopis. Ja kuumkahanev peale. Sobib ? Lugesin,et tinutatakse ka - aga mingi Silver Solder, Rosin core solder asjadega ... ei tea,kahtlane.
Mul vaja kokku pikendada 3 lambdat sel juhul. Tinutamisega tundub,et ei saa - mingi erijuhe tehase lambdadel,tina peale ei hakanud igatahes. Uurisin järgi ja soovitati ümmarguse klemmühendusega pikendada hoopis. Ja kuumkahanev peale. Sobib ? Lugesin,et tinutatakse ka - aga mingi Silver Solder, Rosin core solder asjadega ... ei tea,kahtlane.
Viimati muutis Maik, 30.01.2010 22:51, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA