Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

Vabandust, et segan aga tegelikult on nii, et kui keraamikate ja muu jamaga ei viitsi mässata ja sa talvel ei sõida, siis mine Airo juurde ja osta see rull teippi ( pool muidu, nyyd ka musta) ja vääna ümber kolle. On sul suvel autos tunduvalt jahedam, on kapotialune palju jahedam ja lisaks kõigele äkki hakkab auto gramm paremini hingama, halvemini kindlasti mitte. 3 head omadust peaksid kõik agad yles kruvima. Juhul kui raha ei ole, ei ole ka seda teipi vaja. MIdagi hullu ei tohiks juhtuda.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Ei vaidle vast,u aga lihtsalt ei taha raha sellele kulutada mida otseselt võibolla pole vaja sinna kulutada. Tõesti- kui poolmuidu antakse asju tasub asja kaaluda , siianised vaadatud ala 1k+ ühe poole teipimine tuleks vist ei tõmba eriti.

Hetkel üritan blower nukkvõlli usast osta - rohkem loodetavasti plaanis pole mootorit upgradeda kah enam :P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

heips

Postitus Postitas 635Driver »

Nukkvõll ei lagune vähemalt ära nagu poolmuidu saadud teip:).
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: heips

Postitus Postitas IvarR »

635Driver kirjutas:Nukkvõll ei lagune vähemalt ära nagu poolmuidu saadud teip:).
Mul oli vanal rajaautol/igapäevaautol 2a teip peal ei lagunenud midagi ära.
Taunusel on üks ja sama teip olnud turbotamisest saadik peal samuti korras.
Kust selline info võetud?

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Las mees jaurab - ei taha teipida siis ei taha.

Btw. sõidust tulnud mootori keraamika ja teibiga kaetud kollektorist saad kinni võtta korraks, ilma et käsi ära põleks. Täpsemat temperatuurianalüüsi pole teinud kahjuks.

Pilt
PS. kolle on istme ja mootori vahel bensiinipaagi kõrval :-D
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

heissa

Postitus Postitas 635Driver »

Mul kahjuks hakkas pudenema se teip jubedalt.Olgugi ,et ilusti kinni oli klambritega jne aga selliseks imelikuks ta läks ja hakkas vaikselt lagunema.Hiljemalt soovitati vaskteipi vms.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Re: heissa

Postitus Postitas jans »

635Driver kirjutas:Mul kahjuks hakkas pudenema se teip jubedalt.Olgugi ,et ilusti kinni oli klambritega jne aga selliseks imelikuks ta läks ja hakkas vaikselt lagunema.Hiljemalt soovitati vaskteipi vms.
Teibi tegid enne märjaks?
Ise ei teinud, kuna ei teadnud. Nüüd sama jama, et kipub maha pudenema.
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

müh

Postitus Postitas 635Driver »

Teip sai ikka märjaks tehtud.Küll aga mitte läbimärjaks leotatud ja vb sellest siis samas aga summuti peal püsis aga kolle pealt tahtis ära pudeneda ja just pealt poolt.Krt seda teab vb sai liiga tugevalt mähitud.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mainige siis teibi puhul ära kust ostetud ja mis firma toode!

Üks asi mida need teibid ei kannata on selle teibi vastu nühkimine, kui ta on juba veidi aega kasutatud, siis pudeneb see asi tõesti maha.
Kui aga asja ei torgi ja vastu ei nühi, siis ei juhtu midagi.

Mul on DP pealt see lahti pudenenud enda autodel, kuna madalatel autod käivad põhjaga väga maad ligi ja erinevad asjad vigastavad teipi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Mõtekas jah see lint veel omakorda millegiga kas katta või immutada. Endal põhja all plekist keeratud kate, kõrgemal paks alumiiniumfoolium. Mõned aastad igapäevast sõitmist pole veel halvasti mõjunud. A olemas ka mingit jah immutuslöga või mingi selline asi, mille pärast mähkimist selga tõmbad. Pidi ka just kestvusele positiivne olema.
Enda omadest siis eelmisel see vasetatud värk ES-ist kunagi, praegusel DB-HP-st tavaline valge.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Millest see teip koosneb, kas klaasriie-foolimi taolise kattega (kasutakse ntx vaipade peal keevituse juures katmismaterjalina) annaks sama effekti ? Peaks olema täiesti kuuma-põlemiskindel . Kahjuks pilti pole aga seda materjali ma saaks. Täpsemat nimetust ei oska öelda.

60m annaks muidugi seda sebida... niipalju läks siin.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 167#252167
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Maik kirjutas: 60m annaks muidugi seda sebida... niipalju läks siin.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 167#252167
Mina lugesin välja 30m sealt.
2x50 jalga e. 100x304,8mm
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ma arvatavasti tellin omale mõnisada meetrit kollektori teipi (ilmselt musta, ei ole plaanis bling-bling`ida), võin teada anda, kui teip kohal on, veits parema hinnaga kui poest saab.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

RFL kirjutas:
Maik kirjutas: 60m annaks muidugi seda sebida... niipalju läks siin.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 167#252167
Mina lugesin välja 30m sealt.
2x50 jalga e. 100x304,8mm
Tõesti,minu tähelepandamatus.

Hents aga eks anna teada, kevadeni veel aega natuke on.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Kas võib pikendada innovate WB lambda juhtmeosa mis viib kontrollerini ? Seal on mingi takisti vist ka vahel- kummalt poolt võiks proovida pikendada ? Muidu see karp tuleb ikka väga põhja alla mida ma ei tahaks.. kuna lambdad on kõik nüüd X pipes.

Mul vaja kokku pikendada 3 lambdat sel juhul. Tinutamisega tundub,et ei saa - mingi erijuhe tehase lambdadel,tina peale ei hakanud igatahes. Uurisin järgi ja soovitati ümmarguse klemmühendusega pikendada hoopis. Ja kuumkahanev peale. Sobib ? Lugesin,et tinutatakse ka - aga mingi Silver Solder, Rosin core solder asjadega ... ei tea,kahtlane.
Viimati muutis Maik, 30.01.2010 22:51, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta