18. leht 22-st
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 23.07.2013 23:55
Postitas Autolab
Tõin siis täna auto VKM-ist ära(oli nädala jagu auto Viljari käes) ja nüüd on auto parem kui varem

, Boosti kõikumine on kadunud ja kuumaks enam ei lähe ummikutes. Ühtlasi on auto nüüd ka kiirem, sest boost püsib ilusti 1,4bar-i.
Nüüd siis hakkan nv-ks ettevalmistusi tegema ja loodan, et tuleb ikka kõrge 12s ära

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 25.07.2013 11:23
Postitas jeff01
Räägi ikka nii nagu on

Tuleb 10 ära? Väiksed pidurid olemas ja slikid mahuvad alla?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 25.07.2013 21:58
Postitas Autolab
Väiksed pidurid on olemas ja slikid mahuvad kah alla

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 25.07.2013 22:27
Postitas pets4524
Ootan huviga ringrajalt liikuvaid pilte...

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 28.07.2013 18:55
Postitas Autolab
Seekord jäi dragil kahjuks väikese tehnilise rikke pärast plaanitud 10s tulemata. Kolm starti tegin külma rehviga ja esimesed kaks käiku pidamist siis väga polnud. Nende sõitude tulem oli 11,7s @ 205km/h ja 60-ne jala aeg oli 2,0s.
Siis seadistas Viljar mul ilusti launchi ära, luges sõnad peale kuidas sõita ja plaan oli järgmine, teisega slikid ilusti soojaks ja siis start launchiga mis oli 5500rpm-i ja 1,0bar boosti. 10s oleks nagu pidanud olema ainult vormistamise küsimus ju, aga pooltelg ei hüüa tulles

.

Nüüd siis ppf-ist tugevamad pooltelijed alla ja võib jälle muretult edasi töristada.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 28.07.2013 19:04
Postitas Dc85
Varu telgi ei olnudki kaasas? Või sellel M seeria omad ja haruldased? Oleks tahtnud 10s näha kyll : )
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 28.07.2013 19:13
Postitas Autolab
M-i teljed jah all minuomal ja neid pole just tõesti igalt poolt võtta, samas poleks ka varutelg aidanud nagunii, sest juhtus see ju finaalis.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 28.07.2013 20:04
Postitas TevoDekk
Ehk tead mis väänet need PPF-i omad kannatavad?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 28.07.2013 21:58
Postitas Autolab
Täpselt ei tea, aga selliste 1000+hj autode all nad igaljuhul kestavad (ka dragil ja liimirajal).
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 28.07.2013 23:08
Postitas Mossemeez
Kas mulle tundub või on sellel poolteljel juba varasemast miski pragu sees olnud?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 28.07.2013 23:28
Postitas Autolab
Ilmselt tundub, päriselus on näha, et mingeid mõrasid pole varem olnud ja lihtsalt andis alla see kaigas.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 28.07.2013 23:36
Postitas jeff01
Kusjuures mulle tundub see murd kah imelik. Kui pooltelg on vaid üht pidi auto all käinud murdub ta reeglina kui treipingis lõigatu. Kahtlustan, et kunagi on nad ehk teisipidi all olnud....st et vasak paremaga ehk segi läinud

Ei pruugi muidugi tõsi olla.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 28.07.2013 23:38
Postitas arts24h
Kui ükskord turbo laadima hakkas oli pooltelg juba läinud. Huvitav oli jälgida igatahes, kahju et lõpuni sõita ei saanud.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 29.07.2013 9:27
Postitas Iff
Ega sellest stardist videot ei juhtu olema kellelgi?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 29.07.2013 10:13
Postitas HoCi
jeff01 kirjutas:Kusjuures mulle tundub see murd kah imelik. Kui pooltelg on vaid üht pidi auto all käinud murdub ta reeglina kui treipingis lõigatu. Kahtlustan, et kunagi on nad ehk teisipidi all olnud....st et vasak paremaga ehk segi läinud

Ei pruugi muidugi tõsi olla.
Mul murdus täpselt samamoodi jaapanlasel nii, et kaks teravikku oli ainult pärast nii, et suht normaalne murdumine vist.