17. leht 22-st
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 11.07.2013 20:51
Postitas ssilverr
Lehel on kirjas kehtiv kuni selle aasta 5 oktoober, mis peale seda edasi saab?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 11.07.2013 21:06
Postitas Autolab
See tähendab seda, et kui selle aja jooksul passis muudatust ei tee siis pead uue taotluse esitama.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 11.07.2013 21:39
Postitas ca18det
Ma sooviks lähemalt teada ebastandardse mootori märkme kohta. Mida see täpsemalt tähendab ja kas sellega läbitud ka mingisugune kadalipp?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 14.07.2013 10:26
Postitas jeff01
Eesti ARK ja politsei on viimase paari aastaga muutunud suht palju paremuse suunas...
Ei taheta nii tihti enam kapoti alla näha ja tehakse vaid oma tööd rikkumise fikseerimise näol. ARK lubab suht suuri muudatusi ja veidi kavaldades on päris palju vōimalik läbi lükata.
Pmt saatsin kirja, et soovin oma juba chopatud, pikendatud, laiendatud, madaldatud, suurema mootoriga autot suuremate piduritega kahe kohalisena ja vb turvakaarega legaliseerida ja mulle ei vastatudki nii, et pole vōimalik. Öeldi, et tee joonised kuidas mōned asjad lahendatud ning 1 kümnest eksperdist (kelle ma ise valin) hindab su tööd ning kui juhi vaatevälja pole liigselt piiratud vōiks asi ōnnestuda.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 14.07.2013 10:34
Postitas LordVampire
Kui asi tõesti korralikult tehtud, siis miks ei.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 14.07.2013 20:17
Postitas Jaan
LordVampire kirjutas:Kui asi tõesti korralikult tehtud, siis miks ei.
No mis mõttes, see nõuaks ametnikul natuke tavarutiinist välja tulemist ja oleks no no.
Ju siis nõukaaegse suhtumisega mehed on vähemusse jäänud või mingil ARK-i võllil endal motohobi

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 15.07.2013 0:15
Postitas Autolab
Olen viimasel ajal tähele pannud, et need ajad on vist läbi kui kõikvõimalikud ametnikud ja politsei vaadasid hukkamõistvalt ükskõik milliseid ümberehitusi. Ilmselt on asi selles, et uus põlvkond on lihtsalt peale tulnud, loomulikult kui kihutad koguaeg nagu segane suuri riske võttes siis kindlasti tehakse nö. 1-0 ära, aga kui oled ise inimene siis ollakse ka vastu

.
Täna sai jälle natuke ulakusi tehtud, kuid turvalises kohas ja ilma teisi ohustamata, kuid sellegi poolest kutsus keegi lahke kodanik mulle politsei

. Nähes koduteel vilkureid peeglist olen kindel, et nüüd saan nii, et elulõpuni on meeles

, kuid ei lasti lihtsalt puhuda, tehti märge selle kohta, et teavad, et kiiruskatseid tegin ja sooviti head teed, kuid loomulikult vihjati ka sellele, et on teada täpselt mis selle auto kapotiall toimub.
Siinkohal tervitused sellele ametnikule kui ta peaks olema selle foorumi lugeja
ca18det kirjutas:Ma sooviks lähemalt teada ebastandardse mootori märkme kohta. Mida see täpsemalt tähendab ja kas sellega läbitud ka mingisugune kadalipp?
Ebastandartne mootor tähendab seda, et autol pole enam peal see mootor mis sinna tehasest ettenähtud oli, mingit kadalippu läbima ei pidanud, sest nüüd peal olevat mootorit paigaldati ka tehasest E36-ele.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 18.07.2013 22:00
Postitas Autolab
Viljar tegi autost väikese saate.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vilja ... 30+hp.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ühtlasi sai ta jälile ka jahutus probleemile mis kippus ummikutes autot kummitama vahest.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 18.07.2013 23:16
Postitas 635Driver
Igati lahe masin, hea näeb välja, pidama saab ning joudu kuhjaga. Selle viimase ehk jõuga soovitaks kannatlik olla, kuna joudu ju piisavalt, siis pole motet lohkumisega riskida, nende kui ka S54B32 mootoritega on teada, et umbestäpselt 2 bar on see piir, kus hakkavad silindrid veesärki mõranema. Ei tea hetkel, et mis aasta mootoriga( silindri paksus erinevad aastatega) sul tegemist ning mis surveastmega kolbe kasutate, kuid 2 bar voib riskantne olla!
Loodan, et oled EMV 3 etapp meie klassis konkurentsis

Edu!!
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 19.07.2013 1:18
Postitas Maik
Kas suhtlema peab kohaliku ARK -ga või on neil 1 peaspetsialist ?
Ehk kui ma tahaks Viljandis sama asja teha - kellega suhtlema peab ja kuhu autot näitama vaja viia on ?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 19.07.2013 9:47
Postitas Robinson
Maik kirjutas:Kas suhtlema peab kohaliku ARK -ga või on neil 1 peaspetsialist ?
Ehk kui ma tahaks Viljandis sama asja teha - kellega suhtlema peab ja kuhu autot näitama vaja viia on ?
Tule läbi seletan sulle lähemalt.Endal sama teema läbitud mõned aastad tagasi.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 19.07.2013 10:45
Postitas kilplane
OT aga siiski:
küsin üle, et kas ümberehitused muudavad ka kindlustusmakset?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 19.07.2013 11:46
Postitas dcshoes
Eile tulid vastu ja päris kuri juba kaugelt näha oli :D
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 20.07.2013 15:01
Postitas Autolab
635Driver kirjutas:Igati lahe masin, hea näeb välja, pidama saab ning joudu kuhjaga. Selle viimase ehk jõuga soovitaks kannatlik olla, kuna joudu ju piisavalt, siis pole motet lohkumisega riskida, nende kui ka S54B32 mootoritega on teada, et umbestäpselt 2 bar on see piir, kus hakkavad silindrid veesärki mõranema. Ei tea hetkel, et mis aasta mootoriga( silindri paksus erinevad aastatega) sul tegemist ning mis surveastmega kolbe kasutate, kuid 2 bar voib riskantne olla!
Loodan, et oled EMV 3 etapp meie klassis konkurentsis

Edu!!
Minu mootor on pärit 97aastast ja surveaste on 8,5. Mis puudutab jõudu siis seda ei ilmselt see hooaeg juurde keerama ei hakka. Kui midagi vahepeal ei muutu siis olen EMW 3-ndal etapil kohal ja teie klassis

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 21.07.2013 21:53
Postitas pets4524
Veidi OT aga kui omal civicu 4 veduseks tegin ja mootori välja vahetasin siis oli sama teema, et vanas passis polnud katti ja uus mootor oli katiga aga passi katti ei tulnud kuna ütlesin, et lähtusin vanast passist kus kati märget polnud ja ei tehtud sellest suurt probleemi kah siis. Mootorivahetuse avalduse tegin kohalikus arkis sama soojaga ja nüüd passis kaks erinevat ümberehitust. Maik, taotluse pead esitama Tallinnasse peakontorisse aga kirjutad juurde, et soovid ekspertiisi minna Viljandisse ja ongi asi tahe

Soovitan soojalt enne eksperdiga põhjalikult arutada ja rääkida oma plaanist sest siis ta juba ette seletab ära mis ja kuidas olema peab, et hiljem mingeid üllatusi ei tuleks ja asi ladusalt läheks ning ei peaks midagi ringi hakkama tegema, et positiivset otsust saada.
Kilplane - mul tuli sama päeva lõunaks uus lisamakse arve kuna mootori kilovatid tõusid aga muud asjad nagu aru saan ei mõjuta midagi