Drag Racing Eestis 2010

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

MazdaGTI kirjutas:Kui tahab BHRA kiirenduse maapõhja lasta siis edu edasi jonnimisel
Kas ta jonnib? Ma ei tea kas BHRA väliselt on üldse keegi avalduse neile teinud. Ja viimane märk siin teemas oli ju, et võetakse juba midagi arutusele.
Ärge nüüd isiklikuks muutuge. tmac'i pakkumine tundus parem kui mu ettepanekud. GSi'l on peale sita tuju ka point. Publikut oli mujalgi vähem. Aga tuleb arvestada, et meil oli ka esinejaid vähem. Paljud tahaks näha 1sek peale starti katusel lebavat autot jms pulli. Aga vaatame ressursid üle.... 1000hp / 2L masinaid meil pole.... ...4L masinad sõidavad MEIL 10..13s, ja 2.0T kah, ning rekordki neil vist samas vahemikus 10.x - lükkame kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

GSI kirjutas:Pööblit see ei koti, ta tahab tsirkust ja leiba.
Täpselt nii.
Lisaks tahab rahvas midagi uut ja ennenägematut näha. Kui kordi juba nähtud neid samu autosid, siis mittefänn reeglina ei kipu enam vaatama minema. Ürituste korraldajad peavad, kui tahavad suurüritusi korraldada, mõtlema välja selle meelelahutuse. EMV dragi saab ka ilma publiku ja massürituseta korraldada, osavõtutasud vast ajavõtu ja kohtunike kohaloleku kulud ikka ära katavad.
mart154 kirjutas:Üksi sõitev 8 sekundi auto on nüüd siis suur tsirkus ja leib???
No JOHHHAIIIIDIII...
Olgem ausad, põnevaid sõite see aasta B-klassis oli ikka väga vähe.
Iga kell on PÕNEVAM vaadata, kuidas 2 autot ratas rattas terve raja läbi sõidavad.
Mina vaatan küll parema meelega ühte 8sek autot. Seal on mida vaadata - ettevalmistumine stardiks, stardiprotseduurid, tiimi töö, start, sõit, sõidujärgne analüüs ja muljed jne - vaatamist ja imetlemist on küll. Minu jaoks on iga 9sek sõit B klassis samuti imetlemisväärne, seega minule põnevaid sõite oli küll. Loomulikult palju põnevam oleks vaadata,kui neid 8 ja 9sek autosid oleks rohkem ja ma millegipärast ei kaota lootust, neid veel tekib...
Kui ainult võrdne rebimine nii väga loeb, miks siis väidetavalt BR ajal burksijärjekord pikeneb?
MazdaGTI kirjutas:Kui tahab BHRA kiirenduse maapõhja lasta .
Sinul pole mingit õigust nii arvata !
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

MazdaGTI, kui mitmel EMV etapil sa oled võistlend ja mis on su parim ET? Jutt on küll nii terav, et anna olla.

GSI jutt tundus vägagi mõistlik - see on reaalsus, nii lihtsalt asjad ongi.

Ega pealtvaatajaid ei too juurde kiired piima-järel-käimise-autod, pigem ikka spetsiaalautod, mis on loodud Dragrace jaoks. Piletihind muutub iga aastaga järjest kõrgemaks, see on üks asi, mis jällegi vaatajaid vähem kohale toob, mitte autod, mida vaadata.

Loomulikult siinsele kasutajaskonnale pakuvad huvi just nö "tänavalegaalsed" autod, ka mulle, kuid laiem mass, kes maksab lõviosa piletisummast, ei taha näha mingit 12-15s sõitvat autot, sest nende jaoks pole see midagi muud, kui lihtsalt kiire tänavaauto, mida saab ka linnas foori alt startides vaadata.


Ja vaevalt väikse klassi juurde moodustamine tooks reaalselt juurde rohkem võistlejaid, kui seda on siiani olnud. Mõned, kuid siiski vähe. Osavõtutasu paneb ühtteist paika, mitte klasside jaotus.


Edit: Tänapäevane Dragrace pole enam koht, kus poest ostetud kiire sportautoga mütsiga lööma minnakse, nagu algusaastatel..
Võistlusel sõidetakse võistlusautoga, täpselt nagu rallis või ringrajasõidul, muidu ei saagi tulemust tulla, põhiliselt küll suhtumise tõttu.
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

Tegelt see vaidlus ei vii kahjuks kuskile. Fakt on see ,et asja nähakse BHRA's praegu nii ,et väiksed teevad häält meil suurtel on sisuliselt pohhui. Midagi muudame, et äkki läheb paremaks ja järgmine hooaeg istutakse B-klassis 2he autoga. Just kahega,sest Ilmars teatas ,et kui klasside suhtes kardinaalseid muutusi ei tehta siis lihtsalt ei viitsi 3me sõidu pärast tulla. Samamoodi A klassis Maigi ja Rain saavad omavahel sõita ,sest Meie tiimi jaoks jääb dragrace teisejärguliseks.Paulil pole autot. Artjom ja teised BMW-d on Eestis puhta töö teinud. Kuna neil endal mingid väikesed klassimuudatused plaanis saab Elvis Turans ka omasugustega mõõtu võtta ja ongi BHRA' ja EMV omadega viisakalt öeldes pidulikult pärasooles. Ok Puhtalt mega suurest austusest Aivo ja Speedesti vastu tullakse korra haapsalusse tehakse nightrace ära ,sest need on kõvad traditsioonid mis saadavad seda üritust ,aga kõik muu on köömes. Samas kui jätkuvad Tartu autoclubi võistlused ,siis esiteks kavatsen ma neile üritustele teha erakordse promo ja seda puhtalt sellepärast ,et mulle meeldib kogu see bänd seal. Noored mehed käed jalad otsas ja tehakse.
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

Mulle, kui pealtvaatajale, näitex pakuvad huvi rohkem kiired tänava autod kui juba spetsiaal masinad.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Samvel kirjutas:EMV dragi saab ka ilma publiku ja massürituseta korraldada, osavõtutasud vast ajavõtu ja kohtunike kohaloleku kulud ikka ära katavad.
Selliseid üksisõitmis-üritusi võib igaüks iga päev endale korraldada. Gtech näitab foori ja mõõdab aja kah ära. Osalustasu eest saab aastas korra komplekti kolbe tagavaraks. Aga kuna ise olen sponsoriks, siis alla 12seki aegasid ei tule. Enda ületamiseks ei hakka
tänavakõlbulikku autot -1seki nimel ära "rikkuma" - võidu nimel, mis on midagi väärt, aga "rikuks" küll.... B-klassi 7. koha nimel aga mitte.
hents99 kirjutas:...kuid laiem mass, kes maksab lõviosa piletisummast, ei taha näha mingit 12-15s sõitvat autot, sest nende jaoks pole see midagi muud, kui lihtsalt kiire tänavaauto, mida saab ka linnas foori alt startides vaadata....
Edit: Tänapäevane Dragrace pole enam koht, kus poest ostetud kiire sportautoga mütsiga lööma minnakse, nagu algusaastatel..
Võistlusel sõidetakse võistlusautoga, täpselt nagu rallis või ringrajasõidul, muidu ei saagi tulemust tulla, põhiliselt küll suhtumise tõttu.
võtsin carfoliost väikse statistika
* Ferrarid sõidavad 11-14sek, ja need lahjemad on 3.5-5.5L.
* turbodega VW sõidavad 15.2-17.6sek
* Hyundaid 16-20sek
Kui publik ei hinda 13seki golf'i, kes antud juhul ei pääseks ellikassegi, siis pole süüdi selles golfi-mees vaid, ala ja selle populaarsuse eest vastutajad. Drag ongi pööbli jaoks suht ebahuvitav. Lisasin hiljuti lingi Videod teemasse, kus Nissan Silvia 1.8T (200sx) sõitis üksi 9.0s - pealtvaatajaid põhimõtteliselt ei olnud :)
Mida rohkem võistlejaid seda rohkem on publikut. Ja kui topelt arv autosid sama aja jooksul läbi lasta, siis on publikut kah mitte topelt vaid veel rohkem, kuna ei pea pool päeava ootama. Kui on rohkem publikut, liigub ka rohkem dragi-juttu, ja tekib ka rohkem dragi-teadlikku-pööblit, ja see omakorda toodab juurde publikut, mis teeb ka sponsorid lahkemaks, mis omakorda autod kiiremaks. Rõhuma peab kvantiteedile - kvaliteet tekib aastatega ise. Sama loogikat kasutakse ka äris, kõigepealt tekitame kahjumiga suure käibe (väike turbo klass :lol:), ja hiljem tekitatakse kasum (kiiremad autot).
Külalis-esinejaid Soomest jms reaktiivi värk toob kah publikut - võib veel ka sinna rohkem rõhku panna - 2 show masinat per võistlus vms..

Ma ei saa aru, mis selle vastu saab olla, eriti just suuremate klasside esindajatel. Suure klassi tiitli väärtus ju kah kasvab, kui on olemas rohkem aeglaseid autosid. Publiku kasvamine tänu uutele väikestele tooks enamuse sponsor-raha juurde just suurtele. Asi ei saa ju olla selles, et liiga palju väikseid platsil siiberdamas rikuks ära testi-päeva (emv etapi).
Muidugi tuleb meeles pidada, et 1 on publik ja sponsor rahad, ja teine ülesanne on üldse mehed garaazi ajada, hoolimata sellest, et kütuseaktsiis on kõrgem kui alkoholi oma - väike turbo klass oleks 2-in-1. Ja kui helistate tunni aja jooksul, saate tasuta kaasa veel...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Astrona kirjutas:Aga kuna ise olen sponsoriks, siis alla 12seki aegasid ei tule. Enda ületamiseks ei hakka tänavakõlbulikku autot -1seki nimel ära "rikkuma" - võidu nimel, mis on midagi väärt, aga "rikuks" küll.... B-klassi 7. koha nimel aga mitte.
Mis sponsorlusest sa unistad siin Eestis? Arvad, et 11sek autoga on kohe sponsoreid jalaga segada? Isegi 8-9sek autodega toimub ala harrastamine põhiliselt entusiasmil.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

Sponsorlus on lai mõiste . Hooaja maksumused on erinevad. Minu jaoks on sponsorlus juba see kui ma saan treileri ja telgi poole hinnaga. Suurte hiiglaste jaoks on see olematu tähtsusega väärtus. . Kõik suured asjad saavad alguse väikestest.

Sam vana sõber kinnised üritused satsem. Milleks siis üldse dragiga tegeleda. Me mõtleme sinuga vist ikka tõesti erinevalt
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Samvel kirjutas:Mis sponsorlusest sa unistad siin Eestis? Arvad, et 11sek autoga on kohe sponsoreid jalaga segada? Isegi 8-9sek autodega toimub ala harrastamine põhiliselt entusiasmil.
Räägime eestist, siin kõik väike - nagu tmac mainis, sponsorlus võib tähendada ka 1000eek või seda, et tuttav tuleb mingi õhtu aitab kasti vahetada. Kaudselt on sponsorlus ka see, kui suurenenud entusiasmi pärast teen mõni õhtu haltuurat ja taon papi masinasse. ei taha endast rääkida, aga ma saaks piisava entusiasmi korral ka oma juudipalgast 10-11seki auto mõne aastaga valmis. Alati võib öelda, et inimesed jagunevad kaheks :lol: Mõnedel oleks pappi aga huvi pole, teistel on jällegi huvi suurem, aga pappi on vähem. Ei kujuta ette, kuidas meelitada rahabosse dragi sõitma, aga dragi-fänne kel projektid pooleli ja hetkel pappi väga pole, on lihtsam kohale meelitada. Ja siis tekiks teistel kah suurem huvi. Näiteks mind motiveeriks 3. koha poole pürgimine klassis kus on 20 autot - kellest 7 käib igakord kohal - mitte aga 2. koha püüdmine klassis kus on 3 tõsist üritajat, rääkimata 4.koha püüdmisest klassis kus ongi 4, kes igakord kohal on.
Kindlasti pole see mingi valdav hulk potentsiaalseid sõitjaid, kel 100k masina upgrade'iks oli, aga 10k osalustasusid jääb puudu. Aga ilma kleepsudeta oleks niimõnigi kas pidanud laenu võtma või tulemata jätma (kahte tean, kes said kleepsud peale).
Selge on ka see muidugi, et 20 tublit matsi ei saa poole aastaga ka ideaalreeglite puhul kohale... Ja väiksed (alla 500hj järelkasv) võivad ka omas liigas võistelda. EMV ei võidaks võibolla publikut, aga palju ei muutu - asja tulevik on inertsiga paika pandud, mis sõltub rohkem majandusest kui bhra reeglitest.
Nii palju kui ma siin paari aastaga dragi-rahvast olen kohand on kõik kuidagi pessimistlikuks või tõsiseks muutunud. 2.0T klass oleks "pure fun" :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
MazdaGTI
Postitusi: 125
Liitunud: 03.09.2005 23:13
Asukoht: Tagadi getho.
Kontakt:

Postitus Postitas MazdaGTI »

hents99 kirjutas:MazdaGTI, kui mitmel EMV etapil sa oled võistlend ja mis on su parim ET? Jutt on küll nii terav, et anna olla.
Miks peaks kuskil olema võistelnud et aru saada ala hääbumisest??? Ning miks sa arvad et minu senise mitte sõitmise põhjuseks ongi BHRA ja nende osalejatele vaenulikud reeglid? pole ju mul oma 1.8 ja 2.0 masinate turbostamisel mõtet kui pead Markeli ja Viljariga võidu ajama, ning A klassi auto ehitamine nõuab roppu raha et kah omal tekiks mingi situatsioon kust hasarti ammutada?! Miks minna sõitma kui reeglite tõttu on sinu masin 4-6 sekundit aeglasem kuna pole välja käia 250+ kilo et koori sobida? Pole ju hetkel kuskilt lihtsalt alustada, Tartu 2 ürituse pärast pole ju mõtet kah pea laiali otsas tormata oma igapäevaliikurit modima ning raha sisse matma. Mõtlen kaalutletult kuna finants on piiratud ning ei plaani seda lihtsalt maha loopida. Milleks ehitada 250hp masin kui sa ta potensiaali saad kasutada 2x aastas??? Mõtetu ju!

Ja Sam, meil on vaba maa ja ma võin arvata mida tahan ning ka oma arvamust avaldada. Tavaliselt reageeritakse nii kui taibatakse et teisel osapoolel on õigus. BHRA on ainuke pime kes ei näe mida kõik teised juba eelmine aasta nägid. Tulev aasta on lihtsalt tõestuseks.
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
pmz
Postitusi: 5
Liitunud: 18.09.2009 11:02
Asukoht: L-Eesti

Postitus Postitas pmz »

Pole küll sõitja kiirendustel kuid mõned mõtted seoses sellega, mida võiks teha et rohkem publikut vaatama tuleks. Olen püüdnud ise seda pisikut paljudele süstida, et võimalikult palju inimesi vaatama tuleks. Olen käinud kiirendust vaatamas, ma arvan et 30-40 erineva inimesega, kes pole seda varem teinud ja kellel puudub sõber, kes seal sõidaks. Mõned asjad, mida ma olen neilt kuulnud ja mida ma ise arvan.

*Esiteks piletid, need on ikka pisut kallid.
Ennem müüa neid rohkem ja väiksema hinnaga. Tean paljusid, kes on hinna pärast jätnud minemata, sest kõigepealt on vaja sõita kiirendusele, see võtab juba raha ja kui lisada veel ka pilet, siis tuleb juba päris arvestatav summa.

*Kogu üritus peaks ikka vägagi sujuvalt kulgema. Kõiksugu pausid on ikka väga tüütud. Inimestele ei meeldi ootamine.

*Tsiklid peaksid kindlalt jääma, aga peaks kuidagi nii olema, et nad sõidaksid võimalikult ürituse lõppfaasis, sest kui sa näed paar sõitu tsikleid, siis tunduvad need aeglasemad autod ikkagi eriti aeglased ja ei tundu need kiired autod ka enam nii kiired.

*Meediaga peab suhtlema. Ma olen täiesti kindel, et kellegil sõitjatest või sõitjate tuttavatest on mõni ajakirjanik sõber. Las ta teeb kuhugi Postimehesse või Õhtulehte mõne Paris Hiltoni loo asemele loo Eesti kiirendusest, tuleviku üritustest jne. Ala peab tutvustama ja seda pidevalt. Hetkel on küll asjalood nii, et need kes pole kordagi kiirendusel käinud, sellest ka suurt midagi ei tea. Teavad, et kaks autot sõidavad võidu ja kõik.

*Vahepauside(need peavad olema lühikesed) ajal peab samuti leidma publikule tegevust.
sake
Postitusi: 14
Liitunud: 30.04.2007 9:36
Asukoht: Viljandi,Tallin,Haapsalu

Postitus Postitas sake »

pmz kirjutas:Pole küll sõitja kiirendustel kuid mõned mõtted seoses sellega, mida võiks teha et rohkem publikut vaatama tuleks. Olen püüdnud ise seda pisikut paljudele süstida, et võimalikult palju inimesi vaatama tuleks. Olen käinud kiirendust vaatamas, ma arvan et 30-40 erineva inimesega, kes pole seda varem teinud ja kellel puudub sõber, kes seal sõidaks. Mõned asjad, mida ma olen neilt kuulnud ja mida ma ise arvan.

*Esiteks piletid, need on ikka pisut kallid.
Ennem müüa neid rohkem ja väiksema hinnaga. Tean paljusid, kes on hinna pärast jätnud minemata, sest kõigepealt on vaja sõita kiirendusele, see võtab juba raha ja kui lisada veel ka pilet, siis tuleb juba päris arvestatav summa.

*Kogu üritus peaks ikka vägagi sujuvalt kulgema. Kõiksugu pausid on ikka väga tüütud. Inimestele ei meeldi ootamine.

*Tsiklid peaksid kindlalt jääma, aga peaks kuidagi nii olema, et nad sõidaksid võimalikult ürituse lõppfaasis, sest kui sa näed paar sõitu tsikleid, siis tunduvad need aeglasemad autod ikkagi eriti aeglased ja ei tundu need kiired autod ka enam nii kiired.

*Meediaga peab suhtlema. Ma olen täiesti kindel, et kellegil sõitjatest või sõitjate tuttavatest on mõni ajakirjanik sõber. Las ta teeb kuhugi Postimehesse või Õhtulehte mõne Paris Hiltoni loo asemele loo Eesti kiirendusest, tuleviku üritustest jne. Ala peab tutvustama ja seda pidevalt. Hetkel on küll asjalood nii, et need kes pole kordagi kiirendusel käinud, sellest ka suurt midagi ei tea. Teavad, et kaks autot sõidavad võidu ja kõik.

*Vahepauside(need peavad olema lühikesed) ajal peab samuti leidma publikule tegevust.
Lõpuks ütles selle ka keegi välja 100% nõus.... ja üritusi võiks tuua rahvale lähemale.... (tallinnale, kuna seal kõige rohkem inimesi elab....)ja ei saa aru, miks ükski üritus see aasta Pärnus ei toimunud? Suvi ju?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

MazdaGTI kirjutas:Ja Sam, meil on vaba maa ja ma võin arvata mida tahan ning ka oma arvamust avaldada.
Mis 250hj auto ehitamisest sa räägid, 250hj/L? ...1.6L vabalthingavate klassi niikuinii ei tehta. Iskliku sõidu kogemuseta, kui sa just pole mõnes suures tiimis asjapulk, pole mõtet, enda maine huvides, oma arvamust väga välja tuua, kuna see on üsna väljakujunemata. Arvamust võid avaldada, aga mitte foorumit risustades - see nagu 111 seinale kirjutamine. Kaalun isegi kirjutamise lõpetada põhiliselt vähese praktilise kogemuse tõttu.
pmz - pealtvaatajad peavad ikkagi tribüünid, WC'd jms kinni maksma... 150EEK eest vaadata 10 miljoni jagu autosid pole paha...
Aga mis teid/neid ikkagi kohale toob? Pealtvaatajate tagasiside on oluline - räägin ammu, et järgmine aasta võiks lisaks käepaelale anda ka kaebuste-sedeli :) kuhu saaks märkida ka lemmiku. Saaks välja kuulutada publiku lemmiku vms. Kui mõni auto on kasvõi aeglane, aga rahvast kütab, siis võiks tal olla järgmisele võistlusele tasuta sissepääs... Sest tänu temale tuleb nii mõnigi uuesti vaatama... reaktiivauto, Kuriks, jms ju küttis rahvast ja vaevalt et nad palju peale pidid maksma. Peale selle võiks sel "kaebuste-sedel"il märkida ära 3 nime, keda vaatama tuldi...
Ettepanek 5: Teha väike B-klass 4-silindrilistele turboautodele, kubatuuri piiranguta.
Veel parem oleks muidugi, kui klappide_arv x silindrite_arv < 100 :lol:
* 4sil - kuni 5-klapitehnika ...20v
* 5sil - kuni 3-klapitehnika ...15v?
* 6sil - kuni 2-klapitehnika...12v
* 8sil - kuni 1 :lol: Ja olekski kõik aeglased autod ilusti koos :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
pmz
Postitusi: 5
Liitunud: 18.09.2009 11:02
Asukoht: L-Eesti

Postitus Postitas pmz »

Astrona kirjutas: pmz - pealtvaatajad peavad ikkagi tribüünid, WC'd jms kinni maksma... 150EEK eest vaadata 10 miljoni jagu autosid pole paha...
Asi on selles, et odavama raha eest saab nautida paljusid teisi spordialasid. Ralli, motokross, autokross, mäkketõusud jne. Seal on samamoodi wc-d ja asjad ju olemas. Rallidel, krossidel on vaja hooldada teid/radasid. Millegipärast arvan, et lennuvälja hoolduse peale kulub kiirendustel vähem raha. On sealgi ju olemas ajavõtt ja pealtvaatajate alad.
Keegi asjalik võiks välja tuua need kulutused, mis kulub ühe kiirendusvõistluse korraldamiseks. Kui madalale oleks võimalik pilet lasta, et omadega nulli tulla. Ideaalis võiks paar emv etappi olla üldse tasuta, et tuua rahvast ligi. Mingi protsent tasuta tulijatest hakkaks hiljem ju ka raha eest käima, aga jah elame su sellises maailmas, et tasuta ei saa midagi.
Kindlasti on see tagasiside ankeedi mõte hea.
Võiksid olla ka mingid eelmüügipiletid, mingid sooduspiletid ala 4 inimest 3 hinnaga.
Marko L
Postitusi: 14
Liitunud: 01.06.2008 17:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Marko L »

Pärnus ei saa korraldada kuna see on aktiivne lennuväli.
Tallinna lähedal pole kohta emv võistluseks.
Ja show võistluse peab keegi kinni maksma

To: pmz
Mõtlesid ka mis sa kirjutad?
Omadega nulli tulla ei ole kindlasti eesmärk
Ja kuidas saab asju tasuta teha? Sul keegi tuttav maksab nalja kinni?

Ainuke reaalne mõte ongi see ankeet - kuigi see ka jälle lisakulu korraldajale
Vasta