Samvel kirjutas:EMV dragi saab ka ilma publiku ja massürituseta korraldada, osavõtutasud vast ajavõtu ja kohtunike kohaloleku kulud ikka ära katavad.
Selliseid üksisõitmis-üritusi võib igaüks iga päev endale korraldada. Gtech näitab foori ja mõõdab aja kah ära. Osalustasu eest saab aastas korra komplekti kolbe tagavaraks. Aga kuna ise olen sponsoriks, siis alla 12seki aegasid ei tule. Enda ületamiseks ei hakka
tänavakõlbulikku autot -1seki nimel ära "rikkuma" - võidu nimel, mis on midagi väärt, aga "rikuks" küll.... B-klassi 7. koha nimel aga mitte.
hents99 kirjutas:...kuid laiem mass, kes maksab lõviosa piletisummast, ei taha näha mingit 12-15s sõitvat autot, sest nende jaoks pole see midagi muud, kui lihtsalt kiire tänavaauto, mida saab ka linnas foori alt startides vaadata....
Edit: Tänapäevane Dragrace pole enam koht, kus poest ostetud kiire sportautoga mütsiga lööma minnakse, nagu algusaastatel..
Võistlusel sõidetakse võistlusautoga, täpselt nagu rallis või ringrajasõidul, muidu ei saagi tulemust tulla, põhiliselt küll suhtumise tõttu.
võtsin carfoliost väikse statistika
* Ferrarid sõidavad 11-14sek, ja need lahjemad on 3.5-5.5L.
* turbodega VW sõidavad 15.2-17.6sek
* Hyundaid 16-20sek
Kui publik ei hinda 13seki golf'i, kes antud juhul ei pääseks ellikassegi, siis pole süüdi selles golfi-mees vaid, ala ja selle populaarsuse eest vastutajad. Drag ongi pööbli jaoks suht ebahuvitav. Lisasin hiljuti lingi Videod teemasse, kus Nissan Silvia 1.8T (200sx) sõitis üksi 9.0s - pealtvaatajaid põhimõtteliselt ei olnud

Mida rohkem võistlejaid seda rohkem on publikut. Ja kui topelt arv autosid sama aja jooksul läbi lasta, siis on publikut kah mitte topelt vaid veel rohkem, kuna ei pea pool päeava ootama. Kui on rohkem publikut, liigub ka rohkem dragi-juttu, ja tekib ka rohkem dragi-teadlikku-pööblit, ja see omakorda toodab juurde publikut, mis teeb ka sponsorid lahkemaks, mis omakorda autod kiiremaks. Rõhuma peab kvantiteedile - kvaliteet tekib aastatega ise. Sama loogikat kasutakse ka äris, kõigepealt tekitame kahjumiga suure käibe (väike turbo klass

), ja hiljem tekitatakse kasum (kiiremad autot).
Külalis-esinejaid Soomest jms reaktiivi värk toob kah publikut - võib veel ka sinna rohkem rõhku panna - 2 show masinat per võistlus vms..
Ma ei saa aru, mis selle vastu saab olla, eriti just suuremate klasside esindajatel. Suure klassi tiitli väärtus ju kah kasvab, kui on olemas rohkem aeglaseid autosid. Publiku kasvamine tänu uutele väikestele tooks enamuse sponsor-raha juurde just suurtele. Asi ei saa ju olla selles, et liiga palju väikseid platsil siiberdamas rikuks ära testi-päeva (emv etapi).
Muidugi tuleb meeles pidada, et 1 on publik ja sponsor rahad, ja teine ülesanne on üldse mehed garaazi ajada, hoolimata sellest, et kütuseaktsiis on kõrgem kui alkoholi oma - väike turbo klass oleks 2-in-1. Ja kui helistate tunni aja jooksul, saate tasuta kaasa veel...