14. leht 22-st
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 14.06.2013 12:18
Postitas jeff01
Hea tulemus, ise oleks arvanud 610+ mõmed hobused.
Toimus siis see, et wastegate juhtimata surus kollektorirõhk klapid lahti jah?
Edit: Kui palju nmi ja kw-e rattast oli? 450?
Kui diffripuksid jäigaks teed on ilmselt vaja ka diffri kaant tugevdada või see sootuks uus teha.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 16.06.2013 19:44
Postitas Autolab
Rattast tuli 0,9bar-iga 441kw ja 668nm. Wg-sid juhtisime ikka, aga 0,9bar-i pealt surub jah kolles olev rõhk klapid lahti(wg-de vedrud ju kõigest 0,3bar-i). Järgmine nädal tuleb ilmselt uus düno sessioon 1bar vedrudega ja boost target on siis 1,5bar-i. Seda mis diffriga saab pole veel täpselt otsustanud, aga võimalik, et panen hoopis suurema diffri alla(typ 210)
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 16.06.2013 21:19
Postitas Renn
Autolab kirjutas:Rattast tuli 0,9bar-iga 441kw ja 668nm
See, et seda autot ka tänaval saab kasutada on väga positiivne - 3,2L mootori maht ja see turbo on juba 4000rpm juures väga tänavasobilik, nt. ka 600cc
bikedega olukordades

...sõiduomadustelt on palju, millest ka teised autoehitajad võiksid õppida...
Autolab kirjutas:Järgmine nädal tuleb ilmselt uus düno sessioon 1bar vedrudega ja boost target on siis 1,5bar-i.
...jään siis uut demosõitu ootama ja augusti lõpus miili peal on, mida oodata!

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 16.06.2013 22:18
Postitas jeff01
Kusjuures mul on 1 LSD üle aga ei mäleta kas 188 või 210
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 17.06.2013 13:46
Postitas Autolab
Väike düno teaser
http://www.youtube.com/watch?v=W3Ohdd-c ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 17.06.2013 21:40
Postitas LordVampire
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... ge=1#29260" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidurid said head autole... jõudu nagu ka oleks... :D
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 17.06.2013 22:00
Postitas Autolab
Tegelikult läheme homme Hentsiga jõudu juurde keerama, sest wg-desse said tugevamad vedrud ja nüüd saab boosti tõsta

, samas opentrack-ile tulles üle 700hj kindlasti ei keera kuna pole varem ju rada sõitnud

.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 17.06.2013 22:08
Postitas LordVampire
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 18.06.2013 7:01
Postitas Mardo
http://www.youtube.com/watch?v=piiO1iOR ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Video lõpus näha ja kuulda seda elukat

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 18.06.2013 10:00
Postitas bmwre39
Mardo kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=piiO1iORicQ&feature=youtu.be
Video lõpus näha ja kuulda seda elukat

see on projekt mille käekäikku sünnist jälginud:)
igatahes edu ja pakksu rahakotti

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 18.06.2013 17:27
Postitas Autolab
Sai siis täna Hentsiga dünos käidud hobujõu otsinguil, tulemuseks 830hj & 870nm @ 1,4bar boost ja ruumi minna on veel kõvasti isegi sama boostiga, kuid sai nimelt jäetud selline super safe seade, et kompenseerida kõikuvat kütusekvaliteeti

.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 18.06.2013 19:22
Postitas jeff01
päris hea, palju boostiga julgeksid veel raua poolest edasi minna?
kuidas 870Nmi tänavarehviga käitub meie teedel neljanda/ viiendaga? ok küsin otse kas neljandaga otse sõites tõmbab ringi või paneb maha? Graafik huvitab ka.
EDIT: unustasin küsida, et kuida dragil läks, mis parimad aeg, lõppkiirus ja 60ft olid?
EDIT2 juba leidsin et 13,0 @ 196,9 km/h vist parim 2,5 60 feetiga....
starti treenides peaks 0,3s 60 feeti alla saama ja see teeb umbes 12,5 aja tänavarehviga
Nüüd jõudu kah rohkem, ehk õnnestub korra sel aastal veel 1 triip tõmmata.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 18.06.2013 22:02
Postitas Renn
jeff01 kirjutas:Nüüd jõudu kah rohkem, ehk õnnestub korra sel aastal veel 1 triip tõmmata.
...kas Speedestil Pärnus M/T rehviga peab vist suure Jägemeistri külma panema 10 sekundi ohus...?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 18.06.2013 22:20
Postitas jeff01
13 vs 10 on ulme vahe.....aga kui arvestada, et see 13,0 on heades oludes pmt kõrge 12 ja 10 on 10 ka siis kui taga on .99 siis on vahe pmt 2s
pool sekundit tuleb alla kui 60 jala aja tänavarehvile kohaseks saab 2,2 kanti ja teine pool tuleb ehk jõulisast. ehk et pakun selle auto sooritusvõimeks hetkel kõrge 12 / madal 11 mis pole 2wd auto kohta üldse halb tänavarehviga.
Kui dragi slikiga 10 ära tuleb võiks õlle välja teha küll aga kardan, et see nõuab rohkem kui üht võistlust ja enne seda läheb mitu asja ka katki ja enne on sügis käes kui seda näeb. Siis võiks seda kasutusalade laiuse osas parimaks "tänava" projektiks pidada.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Postitatud: 18.06.2013 23:09
Postitas Autolab
Tänaval oli selle 688hj seadega pidamine väga hea, aga kahjuks liimipeal tänavarehviga lihtsalt pidamist ei leidnud. Järgmisele võistlusele lähen juba dragi slikkidega ja eks ole näha mis siis saama hakkab
Mis puudutab seda, et kui kaugele boostiga minna julgen siis ei oskagi seda öelda, aga kui rääkida jõunumbrist siis ilmselt üle 1000hj eriti ei hakka suruma ma arvan(ilmselt tuleks pea 900hj juba ka selle 1,4bar-iga kui nüüd seade teravaks ajada

).
Mis puudutab pidamist tänaval siis nüüd võtame kasutusele ka kiiruse sisendi ja boost hakkab sõltuma ka kiirusest nii, et küll me selle pidamise tänaval ülesse leiame

.
Endiselt on ka nukk max retard asendis ja kui seda juhtima hakkame siis Rootslaste kogemustele toetudes kolib full boost ca 1k rpm-i madalamale. Tänaval hakkab spoolima tegelikult natuke varem, sest tõmme on tehtud ilma rulli pidurit kasutamata(antud düno ei võimalda üheaegselt kasutada pidurit ja mõõta võimsust). Samas tuleb ka tänaval jõud sama sujuvalt järgi nagu graafikul, aga lihtsalt natuke varem.

Märkasin, et pole max hj tõmbega graafikut kaasa võtnud dünost(536kw rattast), aga erilist vahet pole

.