13. leht 13-st
Postitatud: 09.12.2008 22:22
Postitas RKsilver
veider kirjutas:pole neil midagi viga!
olen samalt meelt, just sobivad !
on kenad ja istub nendega vastu maad kah !

Postitatud: 09.12.2008 23:00
Postitas Derik
Minu meelest on ka rehvid mõnusad. Säilib ka mingi sõidumugavus ja kuidagi võimsam näeb välja kui.
Postitatud: 09.12.2008 23:21
Postitas Jan san
Liitun arvamusega,et selline jeebi rehv on väga kole.Kui aetakse taga mugavust siis tuleks stock veljega edasi sõitta

Postitatud: 09.12.2008 23:33
Postitas Siim
Äkki aitab rehvi teemast? Suva millised on, hetkel on talv ja auto seisab garaazis nii või naa. Kevadel uusi rehve vaja alles.
Postitatud: 09.12.2008 23:48
Postitas Ints
Väga kena näeb välja nende velgedega+auto ise.
Postitatud: 17.01.2009 16:05
Postitas Siim
TõnuriCCE kirjutas:Siim kirjutas:RFL kirjutas:minul kattuvad rwhp numbrid mootorivõimsusega.
Taneliga päris mitu korda sellel teemal rääkinud ja ka minu arvamus kattub tema omaga.
370cc pihustite piir on 280hp ning selle ma sain ka kätte esimest korda Dynomaxis. 1.15 korrutades teeks see 322hp - pole eriti reaalne.
need hobuste arvestamised käivad ka 80% duty juures ju. Teoreetiliselt peaks rohkem saama...kui viimase piirini kasutada ja ehk rõhkugi tõsta.
Ei hakanud teises teemas seda arutama. Kütuserõhku sai peale keeratud ja segu ikka lõpust lahja. Seega neist pihustitest enamat ei oleks saanud.
Postitatud: 17.01.2009 17:10
Postitas Astrona
370cc pihustite piir on 280hp ning selle ma sain ka kätte esimest korda Dynomaxis. 1.15 korrutades teeks see 322hp - pole eriti reaalne.
See 280 oli siis juba vist suht lahja seguga.
Sain kah pihustid suht 100% peale, aga segu 7000RPM peal langes alles 11.9:1'ni (6000 oli ca 10.5)
350hp @ 534cc annaks, et su pihustid võiks toota 242hp @ 10.5:1. Ja 11.5:'ga peaks andma 245HP vms.
Siin tekib ka see keiss, et kui segu 11.5:1 pihustid on põhjas - siis hakkab segu lahjenema, millega seoses effektiivsus kasvab kuni seguni 15.4:1.
Et 11.5 segu 15,4'ni ajada on vaja lisada 34% õhku. Ühe õhu ühiku kohta ei tule küll enam nii palju võimsust, aga kadu on väiksem kui 10%. 245 * 1,34 = 328hp @ 11.5:1, millest 10% kaob lahja segu tõttu = 295hp. Sa loodetavasti nii lahjaks ei lasknud. Sest see nõuaks juba ju teist süütegraafikut jne kui üldse mootor vastu peab.
Ja tuleb arvestada ka, et 90% pihusti avatus @ 4000RPM on turvalisem kui 90% @ 7000RPM, kuna viimasel juhul ei tea kas ta jõudis sulguda ja kui poole sulgemise pealt vool jälle taha pandi, et mis ta siis tegi jne. 2ms tuleks vähemalt varu jätta. Arvan, et isegi 100% avatus on turvalisem kui 95%.
Postitatud: 17.01.2009 20:43
Postitas TõnuriCCE
laenan georgi auto logi pilti .
seal näha, et max jõu ajal (298hp) oli duty 82%
pihustid 360
samas jällegi tegu on dynomax'i dünos mõõdetud jõuga

Postitatud: 17.01.2009 21:06
Postitas Siim
Astrona kirjutas: Sa loodetavasti nii lahjaks ei lasknud. Sest see nõuaks juba ju teist süütegraafikut jne kui üldse mootor vastu peab.
segu oli nõks ennem piirjat 14, seega jah väga lahja
seda erinevust Georgi Opeli ja minu auto vahel seletas juba Mihkel teises teemas
Mihkel kirjutas:Tegureid ju veel, näiteks mis rõhul see 384cc oli ja mis rõhk sinu kütusesüsteemis parasjagu oli, milline BSFC sinu mootoril on näiteks.
Mõned mootorid kasutavad sama võimsuse saavutamiseks rohkem kütust, mõned vähem.
Fakt on see, et Nissani SR mootori peal nad otsa saavad sealt maalt.

Postitatud: 17.01.2009 21:23
Postitas TõnuriCCE
aga fakt on ka et see arvestuslik hp on BS võrreldes reaalsusega.
Seda enam kui asja nii palju tegureid mõjutab. ja selle alusel dünopingi täpsuses kahtlema hakata veel ei tasu
Postitatud: 04.02.2009 0:38
Postitas Siim
Teema lukku, omanik vahetus