BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Paar pildikest ka vahelduseks:

Pilt Pilt Pilt

Nagu näha on toorik jooksnud nagu mahlakask.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Chris
Postitusi: 75
Liitunud: 02.05.2006 20:35

Postitus Postitas Chris »

Järelikult on pandud kõvasti puid alla kui ta veel elas :-D
MB C230 K
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

heh
mul oleks ka neid siibreid vaja :)
aga edu igatahes
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

Kas ta on kergem ka kui m30b35 mootor? Plokk tundub sama 3.5 oma olevat.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Mihkel kirjutas:Paar pildikest ka vahelduseks:

Pilt
Nagu näha on toorik jooksnud nagu mahlakask.
Mul küs, et miks bmw mootorid enamjaolt just eestpoolt jooksma hakkavad? Enda M50b25 mootor hakkas ka samast kohast lekkima...
No comment!
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

paras kolakas oli küll teda sikutades.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ükspäev tegin prooviks endale kodukootud boost controlleri,
kuna aftermarket tooted pole ennast piisavalt õigustanud (MBC pean silmas siis).
Täna sai auto garaažist välja aetud, controller külge kruvitud ja aju veidi seadistatud.
Kerib edasi küll ja controlleriga ka väga rahul hetkel.

Nüüd siis algusest lõpuni hoiab ilusti 0.8-0.9bar ja naelte ning 3.73 visco diffriga
pole ka teise käiguga juba madalalt gaasi põhja surudes pidamist :D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Eile saabusid Wiechers Sport poleeritud alu strutbarid kohale (Made in Germany).
Ette üles ja taha üles siis.
Kaalusin asjad ära ka, esimene 1650g ja tagumine 600g.
Samas tunduvad ikka päris viisakad asjad, mitte nagu näiteks FK tooted õhukesel alumiiniumplekil.
Nüüd ei ole vähemalt süümekaid, et auto raskemaks tegin, kui neist kasu pole.
Saadaval need Keisei-Racingust.

Tegelikult on küll 2-est punktist kinnituvad strutid rohkem tänava/iluasjad, kui racing kraam.
Reaalset maximaalset kasu on sellisest strutist, mis moodustab kolmnurga ka tulemüüri külge.
Aga mul ei olnud hetkel huvi tulemüüri ümber ehitada ja Tallinna tänavatel jäiga vedrustusega vast kere ikka säästab.

Netist pildid:
http://www.auto-mark.com/img/w062006-e30-4-6cyl.jpg
http://www.auto-mark.com/img/w066004.jpg

Paar päeva tagasi sai ka aknapesupaak ajutiselt juhipoole installitud ja pasunale uus koht leitud.
Turbo installiga seoses polnud neid lihtsalt kuhugi paigutada enne.
Nüüd saab jälle esiklaasi vähemalt pesta.
Voolikud ja juhtmed tuli ka teisele poole autot pikendada.
Suvel teen vast esiosa juhtmestiku hoopis ümber, et osad juhtmed edasi-tagasi ninaosas ei jookseks ja tuled paremini näitaks.
Paak sai ajutiselt juhipoolse tule taha toeatud kuni sinna mingi asjalikuma paagi leiab.

Esituledega peab samuti midagi ette võtma, kuna reflektorid ilmselt suht otsas, ei näe lihtsalt normaalselt sõita.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Hetkel siis vanakooli plokikaanega 9.5:1 surveastmega mootorile 0.95bar pähe lajatatud ja tundub suht hea :)
Kohati on hetkeks detonatsioon kuulda aga krt öösel ei näe lihtsalt selle autoga sõita normaalselt ja talvekad ujuvad ka nagu purjus oleks.
Vaja valges paaris kohas kraad kaks süüdet hilisemaks tõmmata, sisi peaks hea olema.

Hiina cooleri kohta niipalju, et väljas -11 kraadi ja kollektori kõrval ilma vaheseinata paikneva
koonusfiltriga on vahetult enne segusiibrit IAT -8 kraadi, pole paha. :-D
Talda andes läheb temp küll miinuskraadide algusotsa aga + kraade täna õhtul veel ei näinud.
Selle raha eest coolerit küll ja rohkem. Ka suve lõpus +15 kraadi juures ei olnud sisselasketemp tuntavalt üle välisrõhu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
einar
Postitusi: 27
Liitunud: 17.08.2006 11:03

Postitus Postitas einar »

muidu ilus auto kuid üks asi häiris


aku mootoriruumis( UM-is pikk eest taha kaabel pluss aku kast koos kinnitusega mingi 1600 krooni)

saaksis eest kaalu vähemaks ja ka aknapesu paagile koha( 325 324td on aknapesu paak praegusel aku kohal)

aga muidu väga viis.
kristo.sy
Postitusi: 22
Liitunud: 07.02.2008 19:24
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kristo.sy »

olen teemat vaikselt sirvinud juba pikemat aega..eriti huvitavaks läks asi siis, kui esimesed pildid s38 motost tulid :)
liigub siis projekt selles suunas, et lähi aastatel näeb seda keret liikumas siis ülelaaditud s38 motoga? :roll:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lähi aastatel kindlasti, lähi kuudel mitte :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Täna sai DynoMax-i ka külastatud.
Juhtus ka nii, et oli võimalus dyno numbrite reaalsust kontrollida 2-e stock auto peal (Ibiza FR ja BMW 740) ning numbrid on täiesti reaalsed mis sealt pingist tulevad.

Minu tulemused siis sellised:
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm

Ise olen tulemustega väga rahul.
Andis juurde motivatsiooni M10-nega 300hp lähedale püüelda.
Viimati muutis Mihkel, 07.02.2008 23:54, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See, et stock autodega võrdlus oli, on väga hea uudis, ja eriti see, et jõunumbrid reaalsed olid 8)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
v6
Postitusi: 12
Liitunud: 19.02.2006 23:27
Asukoht: tln

Postitus Postitas v6 »

Mihkel kirjutas:
Minu tulemused siis sellised:
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm

.
peaks vist sedasi olema!
Vasta