Nagu näha on toorik jooksnud nagu mahlakask.
BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
heh
mul oleks ka neid siibreid vaja
aga edu igatahes
mul oleks ka neid siibreid vaja
aga edu igatahes
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Ükspäev tegin prooviks endale kodukootud boost controlleri,
kuna aftermarket tooted pole ennast piisavalt õigustanud (MBC pean silmas siis).
Täna sai auto garaažist välja aetud, controller külge kruvitud ja aju veidi seadistatud.
Kerib edasi küll ja controlleriga ka väga rahul hetkel.
Nüüd siis algusest lõpuni hoiab ilusti 0.8-0.9bar ja naelte ning 3.73 visco diffriga
pole ka teise käiguga juba madalalt gaasi põhja surudes pidamist :D
kuna aftermarket tooted pole ennast piisavalt õigustanud (MBC pean silmas siis).
Täna sai auto garaažist välja aetud, controller külge kruvitud ja aju veidi seadistatud.
Kerib edasi küll ja controlleriga ka väga rahul hetkel.
Nüüd siis algusest lõpuni hoiab ilusti 0.8-0.9bar ja naelte ning 3.73 visco diffriga
pole ka teise käiguga juba madalalt gaasi põhja surudes pidamist :D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eile saabusid Wiechers Sport poleeritud alu strutbarid kohale (Made in Germany).
Ette üles ja taha üles siis.
Kaalusin asjad ära ka, esimene 1650g ja tagumine 600g.
Samas tunduvad ikka päris viisakad asjad, mitte nagu näiteks FK tooted õhukesel alumiiniumplekil.
Nüüd ei ole vähemalt süümekaid, et auto raskemaks tegin, kui neist kasu pole.
Saadaval need Keisei-Racingust.
Tegelikult on küll 2-est punktist kinnituvad strutid rohkem tänava/iluasjad, kui racing kraam.
Reaalset maximaalset kasu on sellisest strutist, mis moodustab kolmnurga ka tulemüüri külge.
Aga mul ei olnud hetkel huvi tulemüüri ümber ehitada ja Tallinna tänavatel jäiga vedrustusega vast kere ikka säästab.
Netist pildid:
http://www.auto-mark.com/img/w062006-e30-4-6cyl.jpg
http://www.auto-mark.com/img/w066004.jpg
Paar päeva tagasi sai ka aknapesupaak ajutiselt juhipoole installitud ja pasunale uus koht leitud.
Turbo installiga seoses polnud neid lihtsalt kuhugi paigutada enne.
Nüüd saab jälle esiklaasi vähemalt pesta.
Voolikud ja juhtmed tuli ka teisele poole autot pikendada.
Suvel teen vast esiosa juhtmestiku hoopis ümber, et osad juhtmed edasi-tagasi ninaosas ei jookseks ja tuled paremini näitaks.
Paak sai ajutiselt juhipoolse tule taha toeatud kuni sinna mingi asjalikuma paagi leiab.
Esituledega peab samuti midagi ette võtma, kuna reflektorid ilmselt suht otsas, ei näe lihtsalt normaalselt sõita.
Ette üles ja taha üles siis.
Kaalusin asjad ära ka, esimene 1650g ja tagumine 600g.
Samas tunduvad ikka päris viisakad asjad, mitte nagu näiteks FK tooted õhukesel alumiiniumplekil.
Nüüd ei ole vähemalt süümekaid, et auto raskemaks tegin, kui neist kasu pole.
Saadaval need Keisei-Racingust.
Tegelikult on küll 2-est punktist kinnituvad strutid rohkem tänava/iluasjad, kui racing kraam.
Reaalset maximaalset kasu on sellisest strutist, mis moodustab kolmnurga ka tulemüüri külge.
Aga mul ei olnud hetkel huvi tulemüüri ümber ehitada ja Tallinna tänavatel jäiga vedrustusega vast kere ikka säästab.
Netist pildid:
http://www.auto-mark.com/img/w062006-e30-4-6cyl.jpg
http://www.auto-mark.com/img/w066004.jpg
Paar päeva tagasi sai ka aknapesupaak ajutiselt juhipoole installitud ja pasunale uus koht leitud.
Turbo installiga seoses polnud neid lihtsalt kuhugi paigutada enne.
Nüüd saab jälle esiklaasi vähemalt pesta.
Voolikud ja juhtmed tuli ka teisele poole autot pikendada.
Suvel teen vast esiosa juhtmestiku hoopis ümber, et osad juhtmed edasi-tagasi ninaosas ei jookseks ja tuled paremini näitaks.
Paak sai ajutiselt juhipoolse tule taha toeatud kuni sinna mingi asjalikuma paagi leiab.
Esituledega peab samuti midagi ette võtma, kuna reflektorid ilmselt suht otsas, ei näe lihtsalt normaalselt sõita.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Hetkel siis vanakooli plokikaanega 9.5:1 surveastmega mootorile 0.95bar pähe lajatatud ja tundub suht hea 
Kohati on hetkeks detonatsioon kuulda aga krt öösel ei näe lihtsalt selle autoga sõita normaalselt ja talvekad ujuvad ka nagu purjus oleks.
Vaja valges paaris kohas kraad kaks süüdet hilisemaks tõmmata, sisi peaks hea olema.
Hiina cooleri kohta niipalju, et väljas -11 kraadi ja kollektori kõrval ilma vaheseinata paikneva
koonusfiltriga on vahetult enne segusiibrit IAT -8 kraadi, pole paha.
Talda andes läheb temp küll miinuskraadide algusotsa aga + kraade täna õhtul veel ei näinud.
Selle raha eest coolerit küll ja rohkem. Ka suve lõpus +15 kraadi juures ei olnud sisselasketemp tuntavalt üle välisrõhu.
Kohati on hetkeks detonatsioon kuulda aga krt öösel ei näe lihtsalt selle autoga sõita normaalselt ja talvekad ujuvad ka nagu purjus oleks.
Vaja valges paaris kohas kraad kaks süüdet hilisemaks tõmmata, sisi peaks hea olema.
Hiina cooleri kohta niipalju, et väljas -11 kraadi ja kollektori kõrval ilma vaheseinata paikneva
koonusfiltriga on vahetult enne segusiibrit IAT -8 kraadi, pole paha.
Talda andes läheb temp küll miinuskraadide algusotsa aga + kraade täna õhtul veel ei näinud.
Selle raha eest coolerit küll ja rohkem. Ka suve lõpus +15 kraadi juures ei olnud sisselasketemp tuntavalt üle välisrõhu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Lähi aastatel kindlasti, lähi kuudel mitte 
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Täna sai DynoMax-i ka külastatud.
Juhtus ka nii, et oli võimalus dyno numbrite reaalsust kontrollida 2-e stock auto peal (Ibiza FR ja BMW 740) ning numbrid on täiesti reaalsed mis sealt pingist tulevad.
Minu tulemused siis sellised:
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm
Ise olen tulemustega väga rahul.
Andis juurde motivatsiooni M10-nega 300hp lähedale püüelda.
Juhtus ka nii, et oli võimalus dyno numbrite reaalsust kontrollida 2-e stock auto peal (Ibiza FR ja BMW 740) ning numbrid on täiesti reaalsed mis sealt pingist tulevad.
Minu tulemused siis sellised:
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm
Ise olen tulemustega väga rahul.
Andis juurde motivatsiooni M10-nega 300hp lähedale püüelda.
Viimati muutis Mihkel, 07.02.2008 23:54, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See, et stock autodega võrdlus oli, on väga hea uudis, ja eriti see, et jõunumbrid reaalsed olid 
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;