11. leht 22-st

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.02.2013 12:41
Postitas Autolab
Liigutama hakkab see 3-e kettalist Alcon-i sidurit(kui mälu ei peta siis hoiab see sidur ca 1500nm). Strateegilised mõõdud ütleb ilmselt Hents peast.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.02.2013 13:09
Postitas hents99
Laager: 40x70mm, käiku 20mm

7075 Anodeeritud alumiinium. "Heavy duty" survelaager. M10x1mm keermed.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.02.2013 15:10
Postitas mulk
Ei taha norida, kuid juhiks siiski tähelepänu laagri kontaktpinna läbiõõdule.
7.25" siduril oleks ideaalne 44mm OD kontaktpind.
Miks liiga suure diameetriga laager pole hea?
Seks, et lamellide ja laagri kontaktpinna läbimõõt kasvab ja mida lähedamalt liigendpunkti lamelli surutakse, seda suuremaks kasvab vajalik jõud.
Ehk siis optimaalne oleks just lamelli otsasid suruda.
Ja miks liig suur jõud lamellidele hea pole, nimelt pikisaaledele on see kõik üleliigne koormus, rääkimata juhi jalast.
edit: treige sinna praeguse laagri sisse selline puks, mis muudab läbimõõdu sobivaks ja toetub praeguse laagri servale.
edit2: sedasi on minul

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.02.2013 21:57
Postitas jeff01
Kuidas selline survelaager mõeldud on.....selles mõttes, et kas pidevalt kaasa jooksma või veab miski ta tagasi? Enda autol treisin sinna sisse puksi kuid minu autol on laager ettenähtud mitte kaasa jooksma ning sidurit vajutades on nüüd lausa kuulda kuida see puks lamellide vasta läheb ning ta pöördesse veetakse ning sellega nii puksi kui lamelli kulutatakse.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 26.02.2013 22:59
Postitas hents99
No tegelt on olemas spets rõngad, mis lamellide ja laagri vahele käib.

Mõõdud andsin muidugi veits valed. Vaatasin kiiruga arvet. Reaalselt mõõtes on täitsa OK.

Aga noh. Elame-näeme. Siiamaani on asjad toimind.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 01.03.2013 11:02
Postitas juss
Küsimus kollektori kohta. Kui palju selline pikk kaunitar temperatuuriga mängima hakkab, turbo positsiooni muutma? Enadal mul on ainult 3 põlve üksteise jutti keevitatud ja liigutab ka turbot 1...2 cm.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 01.03.2013 11:25
Postitas ott5
mis asja, 1-2cm. Pilliroost on tehtud ve :)
Toe peab alla panema, et turbo ja downpipe kõik kohe kolle otsas ei ripuks.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 01.03.2013 12:46
Postitas jeff01
ilma toeta võib liigutada küll sentimeetri või veidi enamgi kuid siiski elab pika runneriga kolle need liikumised üle erinevalt paari põlve kolletest mis mõra sisse võivad tõmmata.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 08.03.2013 3:38
Postitas Autolab
Eelmine aasta küll mingit liikumist kolle puhul polnud, sest kui kolle oleks ennast liigutanud sentimeetri jagu turbo flantsist siis oleks turbo käinud vastu trigger wheeli või olnud tuugalt vastu lansekat :-D
Vahepeal oleme teinud downpipega algust.
Pilt
ja auto alla monteerituna koos wg-dega.
Pilt

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 08.03.2013 11:43
Postitas tarzic
Äkki tahad seda suurt õõtsa puksi millegi väiksema vastu vahetada?
Mul on üle jäänud täiesti uued e36 Wisefab uniballid, asuvad Tartus

Tarmo 53305004

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 09.03.2013 0:02
Postitas Autolab
Esialgu uniballe pole plaanis kasutada, aga kes teab äkki mõte muutub ja eks saan siis sinuga ühendust võtta. Kuigi pildilt tundub, et wg on peaaegu vastu õõtsa puksi siis tegelikult on wg ja puksi vahe enam kui piisav ;)

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 10.03.2013 0:34
Postitas hents99
Mootor sai välja tõstetud:
Pilt
Pilt

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 10.03.2013 21:33
Postitas Suvi
Väga huvitav lahendus turbokollel. Inspireeriv. Mis plaanid sisselaskega on?

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 11.03.2013 0:00
Postitas Autolab
.

Re: BMW 328i (S50B32) Touring

Postitatud: 11.03.2013 11:24
Postitas jeff01
Kolle tundub runneri pikkuse järgi lauaga selga variant :) võib muidugi ka mitte nii kätuda kuna sel mootoril omal piisavalt toorest jõudu ja ei kujuta ette kuidas see turbo ärkab.

Millal võib esimesi kilomeetreid mõõta?