Hei boostihoolikud
Rattast eriti midagi uut kirjutada pole,kuna midagi muutnud pole ja pill sõidab igapäevaselt ringi nagu muska
Küll oli esimesel kevadisel sõidul üllatus,kui peale talvel külastatud dünot,kus kõik töötas kui siidi,ei olnud üle 0.2 bar. boosti

Sai siis kohe lolli peaga waste varrast kruditud peale,kuid ei miskit .Siis oli selge,et rõhuleke ja selguski,et sisselaskekolle keevitusest ca. 10 cm. pikkuselt lahti

Rõhk sai uuesti miski 0.5 bar. peale regutud kella järgi ja nii sai siiaajani sõidetud .
Siis aga EDRA Nationalsil selgus,et rõhuga 0.5 bar. on segu põhjakaga suht kogu aeg 10.9 AFR ja pill eriti alla 9.9 sec. ei tahtnud sõitta

Hakkasin siis võistluse käigus pisihaaval rõhku wastest peale niblima ja andis kuhe ka aegades tunda .Viimases sõidus sain siis juba pilli enam-vähem viisakalt liikuma,kuna asi hakkas dyno seadele järjest lähemale jõudma . Tulemuseks jäi siis hetkel isiklik parim 9.4 sec. ja lõpukiiruseks midagi 240 + kmh. Kuigi oli seekord üllatavalt libedad stardid mul,õnnestus ikkagi saada 1.6 sec 60 jalga .
Nüüd aga vaja minna kusagile pika ja laia sirge peale ja see waste varras lõplikult täiest õigesse kohta tagasi regullida nii,et segud oleks ikka 11.7 AFR nagu dynos ,kuna võistluste käigus seadistamine ikka väga keeruline
Tänaval nüüd peale võistlust selgund peenestades,et segud ikka liiga paksud ja võimalik ikka veel boosti tõsta ja paremat aega sõitta . Parema pidamise juures kindlast varu veel on

Eesti rekord ka 0.4 sec.kaugusel
Muidu igapäevaliikuri kohta krdi raju aparaat mu meelest
Vähe vaatamist ka :
http://www.youtube.com/watch?v=rCl5k83KrRM&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=jIzBz1oigpc&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=WVXgERcy ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... IlQ0EzCKRw" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv Deivid : )
