2. leht 4-st

Re: Suzuki Hayabusa Turbo

Postitatud: 08.03.2012 16:47
Postitas stryk3r
kenaa :)))

Re: Suzuki Hayabusa Turbo

Postitatud: 23.04.2012 21:53
Postitas Sulev

Re: Suzuki Hayabusa Turbo

Postitatud: 26.04.2012 7:15
Postitas maario123
Teinekord kui sõpakal fooritaga seisad siis vajuta ikka tühjaks ,et teistele ka hommikuks midagi ilusat tuua..:)

Re: Suzuki Hayabusa Turbo

Postitatud: 20.06.2012 9:27
Postitas Robo
Hei boostihoolikud :)


Rattast eriti midagi uut kirjutada pole,kuna midagi muutnud pole ja pill sõidab igapäevaselt ringi nagu muska :burn
Küll oli esimesel kevadisel sõidul üllatus,kui peale talvel külastatud dünot,kus kõik töötas kui siidi,ei olnud üle 0.2 bar. boosti :shock: Sai siis kohe lolli peaga waste varrast kruditud peale,kuid ei miskit .Siis oli selge,et rõhuleke ja selguski,et sisselaskekolle keevitusest ca. 10 cm. pikkuselt lahti :lol: Rõhk sai uuesti miski 0.5 bar. peale regutud kella järgi ja nii sai siiaajani sõidetud .
Siis aga EDRA Nationalsil selgus,et rõhuga 0.5 bar. on segu põhjakaga suht kogu aeg 10.9 AFR ja pill eriti alla 9.9 sec. ei tahtnud sõitta ;) Hakkasin siis võistluse käigus pisihaaval rõhku wastest peale niblima ja andis kuhe ka aegades tunda .Viimases sõidus sain siis juba pilli enam-vähem viisakalt liikuma,kuna asi hakkas dyno seadele järjest lähemale jõudma . Tulemuseks jäi siis hetkel isiklik parim 9.4 sec. ja lõpukiiruseks midagi 240 + kmh. Kuigi oli seekord üllatavalt libedad stardid mul,õnnestus ikkagi saada 1.6 sec 60 jalga . 8)
Nüüd aga vaja minna kusagile pika ja laia sirge peale ja see waste varras lõplikult täiest õigesse kohta tagasi regullida nii,et segud oleks ikka 11.7 AFR nagu dynos ,kuna võistluste käigus seadistamine ikka väga keeruline :kill
Tänaval nüüd peale võistlust selgund peenestades,et segud ikka liiga paksud ja võimalik ikka veel boosti tõsta ja paremat aega sõitta . Parema pidamise juures kindlast varu veel on :bb Eesti rekord ka 0.4 sec.kaugusel :!:
Muidu igapäevaliikuri kohta krdi raju aparaat mu meelest :evil:

Vähe vaatamist ka :
http://www.youtube.com/watch?v=rCl5k83KrRM&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=jIzBz1oigpc&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=WVXgERcy ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... IlQ0EzCKRw" onclick="window.open(this.href);return false;


Terv Deivid : ) :burn

Re: Suzuki Hayabusa Turbo

Postitatud: 20.06.2012 21:53
Postitas Tamar
Kõige korralikum turbobusa mida mina näinud ja katsunud olen :) Aga Erki 9,2 saab loodetavasti järgmine võistlus üle löödud, samas on sul nüüd 2 BMW-d millega maadelda :burn sest pärast viimast võistlust selgus t 1 valge GSX-R jääb ajale juba jalgu ja see asendus bemmiga, millega just eile UM-st välja sõideti :evil:

Re: Suzuki Hayabusa Turbo

Postitatud: 20.06.2012 22:21
Postitas Robo
Need uued BMW-d on jahh igati rajud aparaadid juba tehasest tulles :) Eestis ikka väga lihtsalt konkurentsis kohe :!:
Aga mu meelest äge,et kellestki mööda sõitmine mehi kohe progressile motiveerib :bb

Joonel näeme :burn 8)

Deivid

Re: Suzuki Hayabusa Turbo

Postitatud: 14.08.2012 9:37
Postitas Robo
Ratas on nüüd suvi läbi tänavatel sõitnud ja kahe kiirenduse külastamine tõi välja tõsiasja,et ca 3000 RPM enne piirajat langevad segud ikka jube "turvaliseks" aga paraku mitte max.võimsaks (10.8 langes isegi 10.4 ) mis siis selgitas ka suht aeglaseid lõpukiirus aegasi , 235 kmh kantti kogu aeg :|Shifteriga käikku vahetades istuski kogu sõidu aja sisuliselt sellistes segudes :ohshit . Kuigi ajad tulid sellises kaalus kompoti kohta suht OK (parim 9.4 sec.) Peale viimast võistlust sai siis kohe suure vihaga vähe pikem sirge otsitud ja segu lõpus ilusti 11.6 peale seadistatud + lisandus kohe ka loogiliselt 0.05 Bar. rõhku . Nüüd sõidab ikka pill suht vahvalt kuni piirajani ja tänaval ei pea I- II käiguga isegi rinka slikid enam,kui max rõhku hoidma hakkab :burn Jõle kahju on rsk.,et enam see aasta ühtegi 400 m. kiirendust ei ole kus proovida saaks tulemust.
Rõhku siis hetkel 0.65-0,70 Bar. kantti ja plaan mingi hetk ka Eesti dünost läbi hüpata !!!
http://www.youtube.com/watch?v=aSDgzwqq ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;


Happy Booster Deiv :-D :burn

Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )

Postitatud: 28.01.2013 16:28
Postitas Robo
Hei
Peale eelmise tsiklihooaja lõppu on ratta juures toimunud mõni muudatus,millest olulisem on uued 850 cc. "Bosch" EV-14 pihustid :!:
Pilt
Originaalid jooksid eelmine kord dynos tiba üle 200 rattajõu juures lihtsalt lõppu, seda isegi 6 bar . kütuserõhu juures :?
Samas käib ka uue 1:1 kütuserõhuregulaatori otsing,mis peab olema VÄGA kvaliteetne tükk :!: Eelmine,1:12 kütuserõhuregulaator ,ei sobi enam nii suurte pihustitega,kuna plaanis on tõsta boosti ja siis läheks kütuserõhk juba väga ulmeliseks täisboosti all .Lisaks on see regulaator suht temperatuuritundlik,mis muudab erinevatel temperatuuridel tiba seadet/segu . Siiani kasutusel olnud "Begi" FMU kütuserõhu regulaator iseenesest näeb välja selline:
Pilt
Lisandus ka alumiiniumist sisselasketoru, roostevabast eelnenu asemele,millel on tsikli juures ülioluline soojusjuhtivuse ja kaalu eelis .Kuna mingit coolerimajandust pole,siis alumiinium detailid aitavad kindlasti detonatsiooni vastu tiba ;) Siiski sai algusest peale paigaldatud kohe vee-metanooli pritse,mis nüüd loodetavasti ka ennast õigustama hakkab,kui kõrgemad boostid plaanis.Alla 0.8 bar. pole nagu reaalset veel metanooli pritset vaja :!:
Pilt
Lõplikult on värvitud ka need detailid,mis eelmine kord tegemata jäid,veljed,piduriketaste sisud ja kelladebloki ümbris :)
Pilt
Pilt
Pilt
Varsti peaks siis Soome dynosse minema ja kui kõik toimib,siis saab vast jõudu juurde pillile tiba :burn

Terv Deiv :bb

Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )

Postitatud: 28.01.2013 20:44
Postitas cartman
Mis numbreid soomest ootad?

Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )

Postitatud: 29.01.2013 0:04
Postitas Eikki
Deiv sa oled ikka meeldivalt segane vend ikka. Jäi väheks jõust? Anna teada kui millegiga aidata saan jälle :D

Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )

Postitatud: 29.01.2013 12:02
Postitas Robo
Tänud Eikki senisegi abi eest ,kui miskit jälle vaja,võtan kindlasti ühendust :bb

Dyno peaeesmärk on siiski saada uus ja korralik seade,mis hoiab õiget segu kuni piirajani :!: Kuid kui kõik toimib,siis kütusesüsteem peaks olema hetkel sisuliselt poole võimekam kui rauapool :lol: Mootor peaks kestma 300 rattajõu kantti , hetkel oli kasutusel tiba üle 200 :roll: Tuleks ikka raua varu rohkem realiseerida - arvas ka dynomees :badgrin: :burn

Deiv

Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )

Postitatud: 27.02.2013 23:37
Postitas Robo
Tänud Viljarile VKM-st soovitamast/hankimast uut kütuse regulaatorit sellele tsiklile :)
Välja näeb selline :!: Pilt
Eks varsti näis,kuidas toimib ;)

Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )

Postitatud: 01.03.2013 16:52
Postitas Robo
Eile (28.02.2013) sai siis Soomes dynos käidud :)
Eelmise ja selle aasta dynoskäigu võrdlus - graafikud tagarattajõududest .
Sinisega eelmise aasta 0.6 bar,punasega praegune 1.1 bar :!:

PS !!! Soovitan VKM-ist seda kütuserõhu regulaatorit :bb

Pilt

Tänud kõigile,kes on aidanud selle ratta selliseks elukaks muuta :bb
Eks varsti näis,kuidas sõidab :burn

Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )

Postitatud: 01.03.2013 17:37
Postitas Eikki
Robo kirjutas:Eile (28.02.2013) sai siis Soomes dynos käidud :)
Eelmise ja selle aasta dynoskäigu võrdlus - graafikud tagarattajõududest .
Punasega eelmise aasta 0.6 bar,sinisega praegune 1.1 bar :!:
Vastupidi pole ikka ve? Et punane see aasta ja sinine eelmine :D Muidu oleks tagasiminek.

Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )

Postitatud: 01.03.2013 19:52
Postitas ahto42
Ma ka vaatasin et mida?