Kõrge-ja madalaoomised pihustid.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Reimann
Postitusi: 154
Liitunud: 07.09.2011 11:59

Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.

Postitus Postitas Reimann »

Tänud info eest! Usun ise ka, et kuna mul ei ole tegemist vana traktorimootoriga, siis peaks see juhtpihusti ikkagi millegiga ühenduma, kuid eelnevalt on sellel autol elektrisüsteemiga tegelenud ilmselgelt keegi, kes ajast üldse ei jaga..
Kui kellegil oleks antud autole miski elektriskeem oleksin väga tänulik. ( 88a. e30, 2.4td.)


Lugupidamisega,
Indrek.
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.

Postitus Postitas _siim_ »

Kui sul on meh pump siis sul ongi traktorimootor,ainult 1 juhe vajalik mootorile töötamiseks ja see jookseb ka suretusklapile,võtad voolu ära ja sureb välja.

Ma räägin,niikaua kui pole el pumpa pole ka juhtpihustiga midagi peale hakata,mõtle loogiliselt,see annab ajule infot palju on kütet vaja,aga kütte jagamisega tegeleb pump,kui on meh pump siis mis kasu on elektroonikast kui sinna jookseb ainult 1 juhe ja kõik on kruvide,raskuste ja vedrudega reguleeritud,ega sinna ei tule taevas appi seda kütet regullima :D
Kõik on kinni turbo rikastuses ja süütenurgas kui musta ajab,või siis rõhus.
Lase mõni pädevam vend sinna kallale ja pannakse asi paika,muidu vahetad selle maagilise juhtpihusti ja mitte midagi ei muutu :D

Must suits on reguleerimise viga ja pole seotud perses osadega,sinine ja valge suits viitavad kas hilisele pritse/süütenurgale või p...... pihustid.

Kuidas kiirendus on? Kui 324 hakkab musta ajama siis peaks kiirendus mingi 8-9 sekki 100 olema
Reimann
Postitusi: 154
Liitunud: 07.09.2011 11:59

Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.

Postitus Postitas Reimann »

Eks ma ootan ära elektriskeemi. Keegi targem mainis, et mul peal vabalthingava pump, kuid teise mootori küljes ka arvatavasti see õigem olemas. Muidugi suitsust saan lahti, kui kütte kinni keeran, aga siis vajan 0-100 kiirendamiseks poolt päeva vaba aega. Proovisin ka pumba nurka muuta, kuid see ei anna ka tulemusi. Kiirendusega ei ole viga, läheb paremini kui enamus väiksemootorilised bensukad, kuid ega suitsupilve tõttu eriti vajutama ei kipu, muidu peavad tagumised seisma jääma ja ei ole välistatud ka tugev kopsukahjustus. Eks nende disladega ole jama, kui ennem vaid bensumootoritega igapäevaselt kokku puutunud. Aga küll saab asja ka sellest, kui lõpuks vajaliku teada saan..
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.

Postitus Postitas _siim_ »

Pumpadel pole vahet,lihtsalt peal on 2 voolikut teistpidi,ma arvan et sul ongi need valesti pandud ja siis ei toimi turbo rikastus ning paneb segast.

Teine asi on selles et selle turbo on originaalis vaakumiga juhitav,kui panna meh pump siis süsteem enam ei toimi ja sa sõidad ilma turbota pm.

Oled sa tallinnas?
Reimann
Postitusi: 154
Liitunud: 07.09.2011 11:59

Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.

Postitus Postitas Reimann »

Ei ole tallinnas. Raplas hoopis. ja pump selline:

Pilt
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.

Postitus Postitas _siim_ »

Jah mul 6 sellist pumpa :D see paremal üleval olev junn tuleb ära keerata ja asemele läheb allpool vasakul olev toruga stuts.
Vasta