Proovin kah

et teema ära ei sureks.
Konstantse kaaluga, pindala vähenedes rõhk kasvab.
Kas pole nii, et mida suurem on rõhk, seda lähemale 2 pinda teineteisele surutakse ja nii lähedalt vaadates see olematu hõõrdeteguriga sile pind ei tundugi enam nii sile, ja hõõrdetegur kasvab?
Umbes nagu, "mis kinni jää saab kinni löödud".
Võis siis nii nagu talverallil kasutatakse kitsamaid rehve.
Mul jäiga siduri pealt on iga piirajast tehtud start näha mõne cm pikkuse sinaka triibuna - mis viitab kõrgele temperatuurile.
Võibolla mängib ka see rolli, et siduri tööpinnad ka kuuma käes paisuvad, mis omakorda pingestab korvi ja antud valemis m*g "kaal" (clamp force) n.ö. suureneb. Et siis väiksema pinnaga on kuumus kergem tekkima. Samas vaevalt et disainitakski sellist töökindlusetust, mis kiiremini hooratta ja korvi tapaks.
No ja et ketta pinna vähendamise mõjust paremini aru saada, võibolla tuleks ette kujutada, mis juhtub, kui pinda veelgi näiteks 1000x vähendada, nii et ketta asemel on vaid 1 nõel (u. nagu treipingi-tera) ja rõhud lähvad juba väga ulmeks. Tekib oluline erinevus suurema pinnaga võrreldes

Eelnevast lähtudes võiks oletada, et siduri kulumine on väiksema pinna puhul suurem. (U. nagu liiga kitsad rehvid kuluvad kiiremini, olenemata sellest, et rõhk millega nad teele vajutatakse on suurem).