minu arvamus on küll selline, et romula pole koht kus oma nö. turbo projekti alustada. k26 on näiteks audi 200 20v peal või ma eksin ja oli mõlemaid nii k24 kui k26.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Jah üle 0.5 pole mõtet rõhku tõsta-ja pealgi projekt on mul selline et midagi ei võta lahti!!!!lihtsalt lisan!
emm... lugupeetud härra Siim, kas sa ehitaksid oma maja välikäimla katusele?
Iga projekt algab siiski mootori remondiga... vähemalt esmalt pead veenduma, et su mootor on korras ja seda on väga raske teha ilma midagi lahti võtmata. Vähemalt rihmad, rullikud, õli ... the basics you know..
muidu ei ennusta su projektile just kuigi pikka eluiga.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
no see on paris hea asi kuid bmw kasutab seda naiteks 3,5l mootoril nii et pane turgu ja osta endale k26.K26 suudab 350hp puhuda nii,et peaks sulle alguseks piisama ja seda k27 ei tohiks eriti raske muua olla kui asi korralik on.
no paris 5000rpm see ei tule kui korralik toru kolle on siis vast mingi 3500rpm boost uleval,aga kui sa niipalju hp ei taha siis sulle peaks veel vaga hasti sobima garrett t25 see siis nissan sx200 s13 orig turbo ja selle tuki eest mis sul on voiksid vast kuskil 4000eeki kusida
no toon naite bmw 2,5l vabalthingav mooto mis on tehasest 125kw saavutab 0,6bari ja k26 ca200kw kui asi on korralikult tehtud ja see turbo pane ostu-muugi teemasse vast ikka muuki
no bmw 125kw mootoril on surve aste 8,8 ja see on turbojaoks juba taitsa sobiv ja koik jupid jaavad orig.,aga see on bmw ja bmw on teaduparast ikkagi vaga suure mootori resursiga auto.Muidugi pead panema suuremad pihustid ja toenaoliselt ka bena rohku tostma