2. leht 2-st

Re: Subaru Impreza WRX turborõhk

Postitatud: 30.07.2011 1:01
Postitas erx
googeldamine jätab mulje, et detonatsiooniandur lükkab auto selliselt safe modesse, et veakoodi ei tekitata...mis võib vabalt ka olla case, järgmine nädal turbovahetus plaanitud (vf22->vf29), eks siis peale seda proovib ka selle düüsiga jännata.


veel 1 teooria:
You have to change the valvue that controlls the boost. I can not handle more than about 1,1 BAR.

"Full boost control is available within the ECU up to the limit of the cars OE map sensor. An additional sensor may be added for

running higher boost pressures, this can be either an Apexi 3 bar map sensor or a 97 onwards map sensor ( MY93-96 require this

map sensor upgrade to run above 1.1 bar boost controlled from the ECU, 97- cars have an increased limit of 1.8bar as std)" link:
selle jutu järgi ei tohiks seal probleem olla(aastaarv), aga samas krt sümptomid on nii sarnased, ehk siis kui boost ületab 1.1 (mis tundubki piiriks olevat, läheb kupatus safe modesse ja ongi...eks proovin selle wg düüsi suurema kõigepealt ikkagi, vaatab kas on sellest abi, sest jah hetkel on vaja boosti maha saada, 1.0 oleks täiesti piisav vast, uue turboga eriti veel.

1 variant oleks veel hetkel isegi eestis (ebays ka) müügil olev apexi power fc, aga hind on tiba soolane, et ainult sellepärast hakata seda ostma..

Re: Subaru Impreza WRX turborõhk

Postitatud: 30.07.2011 17:42
Postitas KungLao
http://www.subaruclub.net/foorum/viewto ... f=9&t=5429" onclick="window.open(this.href);return false;
siin ju power fc müüa . vahest saad taga isegi jutule et algul lihtsalt proovida

Re: Subaru Impreza WRX turborõhk

Postitatud: 31.07.2011 2:17
Postitas erx
KungLao kirjutas:http://www.subaruclub.net/foorum/viewto ... f=9&t=5429
siin ju power fc müüa . vahest saad taga isegi jutule et algul lihtsalt proovida
erx kirjutas:
1 variant oleks veel hetkel isegi eestis (ebays ka) müügil olev apexi power fc,
sedasama ma mõtlesingi jah

ebay variant - http://cgi.ebay.de/APEXi-POWER-FC-COMMA ... 1c1d773c98" onclick="window.open(this.href);return false;

väga hea hinnaga praegu, ehk siis kui selle hinnaga kätte tuleks siis 500€ koos puldiga ja transa hinnas...aga seda ei oska ette ennustada...pult muidugi oleks meeldiv lisa küll, saad erinevaid modesid vahetada lihtsalt, ilma läpakat taha pistmata....

Re: Subaru Impreza WRX turborõhk

Postitatud: 31.07.2011 12:32
Postitas Mihkel
Arvate, et see 90 aastate "programeeritav aju" on väga teema asi mida 2011a osta? :)
Selle progemiseks läbi läpaka on veel ühte 300.- eur-ist vidinat vaja.
Originaalis käib kogu seadistamine läbi selle puldi, mis IMO ei ole just kõige mugavam viis seadistamiseks.

Re: Subaru Impreza WRX turborõhk

Postitatud: 31.07.2011 14:47
Postitas eclipse
Kui ostma hakata, siis juba natuke juurde panna ja originaal pistiku külge istuv uus aju üldse.

Re: Subaru Impreza WRX turborõhk

Postitatud: 31.07.2011 20:48
Postitas erx
eclipse kirjutas:Kui ostma hakata, siis juba natuke juurde panna ja originaal pistiku külge istuv uus aju üldse.
no seda see apexi oma ka on ju tegelikult, vana võetakse üldse ära.

Re: Subaru Impreza WRX turborõhk

Postitatud: 19.08.2011 12:55
Postitas erx
nii, sai ostetud 15 eurone MBC ja vahele pistetud, solenoidi voolik üldse süsteemist lahti ühendatud, ja mina olen rahul, igas asendis rõhk 1 atm, ja hoiab seda väga viisakalt, probleeme enam pole :)

keegi tark võiks muidugi öelda, kas see aju safe mode peale boosti solenoidi kinnipaneku ka midagi muud veel teeb?