
K: surveastme arvutus valem...
Kas sul on silindri raadius 40mm? Või sa võtsid selle 5,02655 lihtsalt eelmistest arvutustest?lamp kirjutas:6,19/5,02655=1,23
Silindri ruumala valem: Pii*r2*h
Kus:
Pii = 3.141593
r = pool silindri läbimõõdust = 84mm/2 = 42mm
h = mahafreesitava / juurde lisatava osa kõrgus
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kas on nii:
sa = 10,6:1
1 sil kubatuur = 619,75cc
originaal = 619,75/(10,6-1) = 64,56
Soovitav sa: 9:1
619,75/(9-1)= 77,47
Igast silindrist pean suurendama ruumala :
77,47-64,56 = 12,91cc-d
seda nagu väga palju 
sa = 10,6:1
1 sil kubatuur = 619,75cc
originaal = 619,75/(10,6-1) = 64,56
Soovitav sa: 9:1
619,75/(9-1)= 77,47
Igast silindrist pean suurendama ruumala :
77,47-64,56 = 12,91cc-d


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
12,91/7,85398 = 1,64mm
Ja ega see tihend pole ainuke asi millega mängida saab. Üks võimalus on võtta kolbi krooni madalamaks, teine võimalus on teha põlemiskambrit tiba suuremaks, kolmas võimalus oleks kasutada hoopis mingit muud madalamat kolbi, neljas võimalus on kasutada tiba lühemat kepsu (iseasi on selles et kas sa leiad näiteks 2mm lühemat kepsu kuskilt) jne
Ja ega see tihend pole ainuke asi millega mängida saab. Üks võimalus on võtta kolbi krooni madalamaks, teine võimalus on teha põlemiskambrit tiba suuremaks, kolmas võimalus oleks kasutada hoopis mingit muud madalamat kolbi, neljas võimalus on kasutada tiba lühemat kepsu (iseasi on selles et kas sa leiad näiteks 2mm lühemat kepsu kuskilt) jne
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Silindri ruumala valem: V=Pii*r2*h / 1000
Kus:
Pii = 3.141593
r = pool silindri läbimõõdust, "ehk sinu puhul 100mm/2 = 50mm"
h = mahafreesitava / juurde lisatava osa kõrgus, "võtsin 1mm"
/1000 = selleks et saada tulemus kuupsentimeetrites
V antud juhul = 1 mm põlemiskambri kõrgusele vastav ruumala muutus
V=3,141593*50*50*1/1000 = 7,8539825 kuupsentimeetrit
Kuna me ennem leidsime et põlemiskambrit oleks vaja suurendada 12,91 kuupsentimeetri võrra siis jagamegi: 12,91/7,8539825 = 1,64mm
Kus:
Pii = 3.141593
r = pool silindri läbimõõdust, "ehk sinu puhul 100mm/2 = 50mm"
h = mahafreesitava / juurde lisatava osa kõrgus, "võtsin 1mm"
/1000 = selleks et saada tulemus kuupsentimeetrites
V antud juhul = 1 mm põlemiskambri kõrgusele vastav ruumala muutus
V=3,141593*50*50*1/1000 = 7,8539825 kuupsentimeetrit
Kuna me ennem leidsime et põlemiskambrit oleks vaja suurendada 12,91 kuupsentimeetri võrra siis jagamegi: 12,91/7,8539825 = 1,64mm
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mulle jäi üks asi sellelt lehelt selgusetuks. Nimelt mida kujutab endast DHV = deck height volume ?Silwer kirjutas:Siin on ka link kuidas seda täpsemalt arvutada: http://www.imperialclub.com/Repair/Engi ... ession.htm
No comment!
Tere.
Mul on segadus ja ma ei saa oma arvutustest jagu mis mul teha tuleb.
Äkki keegi hea inimene aitab lahendusega ja lahenduse käiguga.
Andmed:
Kolvi d=70mm/r=35mm
KK=80mm
PõlemisKambriMaht(Pkm)=122 mm2
4 silindrit
Ülesanne on siuke et , kui palju suveaste muutub kui 2mm plokikaanest maha võtta?
Et siis äkki keegi soovib ka ennast proovile panna.
Mul on segadus ja ma ei saa oma arvutustest jagu mis mul teha tuleb.
Äkki keegi hea inimene aitab lahendusega ja lahenduse käiguga.
Andmed:
Kolvi d=70mm/r=35mm
KK=80mm
PõlemisKambriMaht(Pkm)=122 mm2
4 silindrit
Ülesanne on siuke et , kui palju suveaste muutub kui 2mm plokikaanest maha võtta?
Et siis äkki keegi soovib ka ennast proovile panna.
2mm maha lihvida on ikka päris palju maha lihvimist. Kui ennem oli näiteks surveaste 9, siis peale lihvimsit on see 11.Er!k kirjutas:Tere.
Mul on segadus ja ma ei saa oma arvutustest jagu mis mul teha tuleb.
Äkki keegi hea inimene aitab lahendusega ja lahenduse käiguga.
Andmed:
Kolvi d=70mm/r=35mm
KK=80mm
PõlemisKambriMaht(Pkm)=122 mm2
4 silindrit
Ülesanne on siuke et , kui palju suveaste muutub kui 2mm plokikaanest maha võtta?
Et siis äkki keegi soovib ka ennast proovile panna.
See exceli arvutus on küll distanslehe pakuse arvutamiseks aga selle abil saad leida ka palju muutub surveaste maha lihvimisel.
Viimati muutis rst, 15.03.2009 18:14, muudetud 1 kord kokku.
Kas kolvid on esiteks täiesti siledad ja ja on nad plokiga tasa alla/üles poole, kui palju?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.