K: surveastme arvutus valem...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Arvutab ikka küll - mõtle tiba loogiliselt ja saad aru... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

lamp kirjutas: Soovitav s/a 8:1
445,25/(9-1)=55,66cc
Miks on valemis 9-1 kui sa soovid surveastmeks 8:1?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

lamp kirjutas:6,19/5,02655=1,23
Kas sul on silindri raadius 40mm? Või sa võtsid selle 5,02655 lihtsalt eelmistest arvutustest?

Silindri ruumala valem: Pii*r2*h
Kus:
Pii = 3.141593
r = pool silindri läbimõõdust = 84mm/2 = 42mm
h = mahafreesitava / juurde lisatava osa kõrgus
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
lamp
Postitusi: 12
Liitunud: 11.09.2005 0:52

Postitus Postitas lamp »

Jah, võtsin eelmisest valemist, need 40-ned jäidki arusaamatuks :oops:
Sorry, ei lugenud su eelmisi poste korralikult läbi.
See 9-1 on jah mu näpukas, see on see, kui tegeled peale pikka tööpäeva mataga. :-D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kas on nii:
sa = 10,6:1
1 sil kubatuur = 619,75cc
originaal = 619,75/(10,6-1) = 64,56

Soovitav sa: 9:1
619,75/(9-1)= 77,47

Igast silindrist pean suurendama ruumala :
77,47-64,56 = 12,91cc-d :roll: seda nagu väga palju :?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

12,91/7,85398 = 1,64mm

Ja ega see tihend pole ainuke asi millega mängida saab. Üks võimalus on võtta kolbi krooni madalamaks, teine võimalus on teha põlemiskambrit tiba suuremaks, kolmas võimalus oleks kasutada hoopis mingit muud madalamat kolbi, neljas võimalus on kasutada tiba lühemat kepsu (iseasi on selles et kas sa leiad näiteks 2mm lühemat kepsu kuskilt) jne
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Tänan vastuse eest aga palun ütle paari sõnaga mis se: 7,85398 on :roll: see on mingi Pii´ga arvutatud arv? plaan oli kolbidel veidi maha võtta muidu...
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Silindri ruumala valem: V=Pii*r2*h / 1000

Kus:
Pii = 3.141593
r = pool silindri läbimõõdust, "ehk sinu puhul 100mm/2 = 50mm"
h = mahafreesitava / juurde lisatava osa kõrgus, "võtsin 1mm"
/1000 = selleks et saada tulemus kuupsentimeetrites
V antud juhul = 1 mm põlemiskambri kõrgusele vastav ruumala muutus

V=3,141593*50*50*1/1000 = 7,8539825 kuupsentimeetrit

Kuna me ennem leidsime et põlemiskambrit oleks vaja suurendada 12,91 kuupsentimeetri võrra siis jagamegi: 12,91/7,8539825 = 1,64mm
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Tänan asjaliku vastuse eest, nüüd kõik selge ja kui mina juba aru sain siis :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Silwer kirjutas:Siin on ka link kuidas seda täpsemalt arvutada: http://www.imperialclub.com/Repair/Engi ... ession.htm
Mulle jäi üks asi sellelt lehelt selgusetuks. Nimelt mida kujutab endast DHV = deck height volume ?
No comment!
Er!k
Postitusi: 92
Liitunud: 15.10.2006 21:51
Asukoht: Tallinn,lasnamägi

Postitus Postitas Er!k »

Tere.
Mul on segadus ja ma ei saa oma arvutustest jagu mis mul teha tuleb.
Äkki keegi hea inimene aitab lahendusega ja lahenduse käiguga.
Andmed:
Kolvi d=70mm/r=35mm
KK=80mm
PõlemisKambriMaht(Pkm)=122 mm2
4 silindrit
Ülesanne on siuke et , kui palju suveaste muutub kui 2mm plokikaanest maha võtta?
Et siis äkki keegi soovib ka ennast proovile panna.
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rst »

Er!k kirjutas:Tere.
Mul on segadus ja ma ei saa oma arvutustest jagu mis mul teha tuleb.
Äkki keegi hea inimene aitab lahendusega ja lahenduse käiguga.
Andmed:
Kolvi d=70mm/r=35mm
KK=80mm
PõlemisKambriMaht(Pkm)=122 mm2
4 silindrit
Ülesanne on siuke et , kui palju suveaste muutub kui 2mm plokikaanest maha võtta?
Et siis äkki keegi soovib ka ennast proovile panna.
2mm maha lihvida on ikka päris palju maha lihvimist. Kui ennem oli näiteks surveaste 9, siis peale lihvimsit on see 11.

See exceli arvutus on küll distanslehe pakuse arvutamiseks aga selle abil saad leida ka palju muutub surveaste maha lihvimisel.
Viimati muutis rst, 15.03.2009 18:14, muudetud 1 kord kokku.
Er!k
Postitusi: 92
Liitunud: 15.10.2006 21:51
Asukoht: Tallinn,lasnamägi

Postitus Postitas Er!k »

Ega teda on ja palju,see rohkem nagu siuke ülesanne lihtsalt antud,mis mul tuleb ära lahendada.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas kolvid on esiteks täiesti siledad ja ja on nad plokiga tasa alla/üles poole, kui palju?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Er!k
Postitusi: 92
Liitunud: 15.10.2006 21:51
Asukoht: Tallinn,lasnamägi

Postitus Postitas Er!k »

Kolvid on siledad ja tasa plokiga.
Kas kolvid on esiteks täiesti siledad ja ja on nad plokiga tasa alla/üles poole, kui palju?
Vasta