2. leht 9-st

Postitatud: 01.05.2010 21:06
Postitas RFL
Raceboy kirjutas:Palju õnne Tartus saavutatud 3. koha puhul :) Aeg oli täiesti ok arvestades rehve (13.0), aga lõppkiirus (204 km/h !) lausa super!
See projekt oli jah ürituse pärl. Lamellidega 204kmh on ikka jõhker.
Pakun, et 1,5-2 sekki hammustaks korraliku rehviga vähemaks veel.

Postitatud: 02.05.2010 13:44
Postitas Jaan
See rehv polnud ka naturaalne lamell, parimatel päevadel oli vist naastrehv olnud. Mihkel sõitis SR-i avalaksul päris lamelliga ja selle muster on natuke teine. Rehvispetsid kindlasti kohe ütlevad, kas lamell ja naastrehv on sama seguga ja pidamisega betoonil. Mulle igatahes tundus, et Mihkli rehv oli palju tummisem nende pindade osas mis reaalselt vastu maad käivad. Konkreetse buumeri naastu puhul tundus, et rohkem oli sooni/vagusid.

Postitatud: 02.05.2010 16:05
Postitas Mardo
tõesti hea lõppkiirus, antud rehvi pidamine oli üpriski hea tegelikult.
suvalise suverehviga ei oleks ligilähedalegi saanud, prooviti ka rajaslikki
aga ei olevat üldse pidamist olnud (soojaks eriti ei lastud).

Postitatud: 02.05.2010 16:58
Postitas jeff01
Mis mulle meeldis oli juhi sõidustiil ja oskused.
nii madalat 13s aega kerge persega ja sellise rehviga pole absoluutselt mitte lihtne sõita ma arvan.

Erinevalt mõndadest teistest teadis auto omanik täpselt kuidas gaasiga ümber käia (mis sellise turbokomplektiga ei ole vist teab mis lihtne.) Usun et üsna palju hoiti end tagasi 1-3 käik ja wheelspin tundus olema täpselt paras. Auto liikus kui nool sirgelt kuigi kerge must jutt jäi väga pikalt ja iga käiguga vägagi ühtlaselt maha.

Hea näeb välja kah muidugi.

Postitatud: 03.05.2010 18:47
Postitas s3nder
einoh üritus oli täiesti positiivne , algul mötlesin et lähen teen möned söidud ainult,et teada saad umbkaudset aega, järgmiseks korraks peaks vähe paremad kummid alla saama ja arvan et tuleb päris hea aeg.

jama ainult see ,et arvatavasti nüüd plokikaane tihend :tagumik:.

hi

Postitatud: 03.05.2010 21:53
Postitas 635Driver
kahjuks oli see ainult aja küsimus millal tihend järgi annab.Arvatavasti ka uusi polte vaja.

Re: hi

Postitatud: 03.05.2010 22:35
Postitas s3nder
635Driver kirjutas:kahjuks oli see ainult aja küsimus millal tihend järgi annab.Arvatavasti ka uusi polte vaja.
miks ainult aja kysimus? kas köik MLS-d lahkuvad sis peale esimest detot?:D

Re: hi

Postitatud: 03.05.2010 22:45
Postitas s3nder
s3nder kirjutas:
635Driver kirjutas:kahjuks oli see ainult aja küsimus millal tihend järgi annab.Arvatavasti ka uusi polte vaja.
miks ainult aja kysimus? kas köik MLS-d lahkuvad sis peale esimest detot?:D
point tglt selles et sai detoma lastud ja peale seda hakkas jama pihta et surve sees jne ,imelik kll tegelt kui cometic nii kiirelt lahkub .

Postitatud: 03.05.2010 23:35
Postitas Mihkel
Ako pidas ilmselt äkki neid stock mõõduga polte silmas?

Postitatud: 04.05.2010 6:38
Postitas Jaan
Aga Devjonošev seletas meile Mihkliga, et Cometic ongi ülemakstud jama ja näitas mitut erinevat mis olid ribadeks ja NA mooterite omad.
Samas Cometic eeldab korralikult töödeldud pindasid, mille vahele läheb. A surface finish of 50 microinches or finer is recommended for a proper gasket seal. Anything rougher may result in gasket failure.

Postitatud: 04.05.2010 8:19
Postitas Raceboy
Kui FPR'ilt vaakumivoolik tagant ära tuleb, siis kipub jah boosti all detoneerima ja detonatsioonile ei pea mingi tihend, mingi kolb ega mingi kaas pikalt vastu.
Tihend peabki esimesena lendama, kuna see on nö kaitsmeks. Halvem ju kui lahkub kolb vms.

hi

Postitatud: 04.05.2010 9:19
Postitas 635Driver
Jah pidasin silmas just poltide venimist aga kui asi detoneeris ka veel siis vast sõi lihtsalt raja sisse veesärgini.Poldi keermed mõõda ikkagi igaljuhul üle kui lahti võtma hakkad kunagi.

Postitatud: 04.05.2010 9:25
Postitas s3nder
kui lahti vötan sis möödan üle keermed, mis te arvate sellisest kaane tihendist
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=698

Postitatud: 04.05.2010 9:43
Postitas Mihkel
See tihend eeldab, et sa võtad oma mootori alumise otsa algosadeks, kuna silindritele vaja rõngaste pesad freesida.

Üldiselt on praegu nagu loogiline lahendus sõita ilma detonatsioonita mitte otsida tihendit mis detonatsioonile vastu peaks.
Paraku kasutades mõtlematult aiavoolikuid sellistes olulistes kohtades põhjustabki hiljem selliseid tulemusi. :)

Postitatud: 04.05.2010 9:47
Postitas Raceboy
Sander, parem osta Dunlop-Hiflexist või Hydroscandist plastvoolikut, 6/4 mm (6mm välis- ja 4mm sisemõõduga) ja kasuta seda.